Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6521 témat | 260 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3116 uživatelů
Téma: Novinky v HDR
[vasek]
Novinky v HDR -
Nahrávání
Prave jsem se nasral, ze mi unikla nova verze Ozonu, tak me napadlo, ze bychom se zde mohli navzajem informovat o zajimavych novinkach - mikrofony, pluginy, editory, zvukovky...
Novinky v HDR -
![Kategorie](http://www.instrumento.cz/img/category.gif)
Prave jsem se nasral, ze mi unikla nova verze Ozonu, tak me napadlo, ze bychom se zde mohli navzajem informovat o zajimavych novinkach - mikrofony, pluginy, editory, zvukovky...
Seznam příspěvků:
[Sandon]
Re:
to teda nevim, jak to myslis, ale rozhodne je tam nahrany pro kazdy buben x-velocity variaci a opravdu je kazdy nahrany pres svuj close mic, pak pres overhead a taky pres room a PZM mic.... akorat ze ten system ulozeni dat neni uplne pruhlednej, rekl bych ze kazej wav (master01.wav atd) reprezentuje jeden velocity layer, kazdej ten wav je 32bitovej a ma 11kanalu!!! (podle info v Cooleditu)...
Re:
to teda nevim, jak to myslis, ale rozhodne je tam nahrany pro kazdy buben x-velocity variaci a opravdu je kazdy nahrany pres svuj close mic, pak pres overhead a taky pres room a PZM mic.... akorat ze ten system ulozeni dat neni uplne pruhlednej, rekl bych ze kazej wav (master01.wav atd) reprezentuje jeden velocity layer, kazdej ten wav je 32bitovej a ma 11kanalu!!! (podle info v Cooleditu)...
al souhlas - memory management je u BFD zoufalej, sem zvedavej jestli se mi nekdy postesti zkusit DFH Superior :o)
[Sandon]
Re:
Mam pocit, ze bez hardwaru to nejde... u tech FREE to myslim slo. Ale podle me uz nejsou.
Predpokladam ze M-powered je vazanej na M-audio.
Re:
Mam pocit, ze bez hardwaru to nejde... u tech FREE to myslim slo. Ale podle me uz nejsou.
Predpokladam ze M-powered je vazanej na M-audio.
[Sandon]
Re:
Ja jsem Protools videl jen kdysi pres rameno, zato asi 10hodin v kuse... ale prijde mi to strasne nesympaticky :-)
I ted kdyz se divam na ukazky na YT, tak treba v Cubase se da vypnout vsechny efekt jednim klikem, ale v PT to tam vyklikavaji postupne...nechapu proc? Ze by to neslo?
Ja bych rekl, ze je lepsi, kdyz soft na nahravani dela nekdo jinej, nez muzikanti :-)
Ovladani Cubase je nejlepsi na svete...na transport se pouziva num pad a je to absolutne genialni.
Re:
Ja jsem Protools videl jen kdysi pres rameno, zato asi 10hodin v kuse... ale prijde mi to strasne nesympaticky :-)
I ted kdyz se divam na ukazky na YT, tak treba v Cubase se da vypnout vsechny efekt jednim klikem, ale v PT to tam vyklikavaji postupne...nechapu proc? Ze by to neslo?
Ja bych rekl, ze je lepsi, kdyz soft na nahravani dela nekdo jinej, nez muzikanti :-)
Ovladani Cubase je nejlepsi na svete...na transport se pouziva num pad a je to absolutne genialni.
[Sandon]
Re:
jo to rozhodne...sice pry PT maji elastic audio (asi neco jako audio warp) a ze to pracuje moc dobre, ale to nidky neni dokonaly, takze nevim, jestli je to nejaka velka vyhoda... nikdy jsem nevidel primy porovnani...
Re:
jo to rozhodne...sice pry PT maji elastic audio (asi neco jako audio warp) a ze to pracuje moc dobre, ale to nidky neni dokonaly, takze nevim, jestli je to nejaka velka vyhoda... nikdy jsem nevidel primy porovnani...
[Sandon]
Re:
Nesmysl, i spousta Amiku pouziva taky Cubase a Nuendo...ProTools uz davno nekralujou. Jejich zakladni nevyhoda je, ze je to vazany na nejakej HW, to uplne nesnasim :-)
S PT se tahne nejaka neopravnena legenda...neco jako ze Apple Mac je nejlepsi na hudbu a grafiku a podobny blaboly.
Nerekl bych, ze se Cubase inspiruje od PT, to spis Sonar z Cubase :-) Ale vsechny softy se chteji nejak vyrovnat konkurenci, coz neni vubec na skodu.
Ja jsem si nejdriv precetl manual nez jsem zacal s C delat, to je pravda (v te dobe byl na to cas, cetl jsem cestou do/z prace), ale myslim, ze to je zaklad! Delat v necem intuitivne jde taky (delal jsem v x softwarech pored tim), ale na vsechno clovek prijit nemuze, a kdyz vim, jaky mam moznosti, jde to hned sakra lip.
Re:
Nesmysl, i spousta Amiku pouziva taky Cubase a Nuendo...ProTools uz davno nekralujou. Jejich zakladni nevyhoda je, ze je to vazany na nejakej HW, to uplne nesnasim :-)
S PT se tahne nejaka neopravnena legenda...neco jako ze Apple Mac je nejlepsi na hudbu a grafiku a podobny blaboly.
Nerekl bych, ze se Cubase inspiruje od PT, to spis Sonar z Cubase :-) Ale vsechny softy se chteji nejak vyrovnat konkurenci, coz neni vubec na skodu.
Ja jsem si nejdriv precetl manual nez jsem zacal s C delat, to je pravda (v te dobe byl na to cas, cetl jsem cestou do/z prace), ale myslim, ze to je zaklad! Delat v necem intuitivne jde taky (delal jsem v x softwarech pored tim), ale na vsechno clovek prijit nemuze, a kdyz vim, jaky mam moznosti, jde to hned sakra lip.
[Sandon]
Re: batty
jo jo, presne jak pises: sedel jsem u PT dva dny (koukal pres rameno), dva prevodniky HD192 (nebo jak), tusim 2 akceleracni karty, pult Control24, Apple Mac (vpodstate jen interface pro mys, klavesnici a grafiku :-) cely PT jely vlastne na CPU tech karet)... sen kazdyho hudebnika, krasne stabilni zejo...
padalo to kazdou chvili jako hrusky, celej ten slavnej Mac... o nic lepsi nez Cubase na PC za par Kc.
Kradeni je myslim to posledni...spousta lidi dela v Nuendu a Cubase a nekrade, navic dneska se da Cubase sehnat za pakatel (s prevodnikem Steinberg dostanes plnou verzi tusim za 9k Kc)...navic strasnou dobu Cu/Nu nebylo vubec pouzitelne ukradnutelny, takze to jsou jen takovy recicky...
mne je to nesympaticky, presne jako Line6, proste cela ta american way... Line6 jsme mel HW chvili a zapomnel jsem odinstalovat ovladac, vratil jsem to, protoze to bylo na prd a ovladac uz nejde z PC dostat (protoze nemam jejich HW!!!!!!)
nebo treba iPod co mel kolega, do nej sly pisnicky z CD nahrat jen pres specialni soft v jejich AAC formatu - OK, ale uz sis je nemohl zkopirovat jinam, prestoze jsi je poridil legalne ze svych CD...(nevim, jestli to neumel, nebo je to fakt bezny chovani, ale tohl me proste sere...za jako uz dopredu jsi bezprecedentne povazovanej za pirata - mimochodem se pry vyjdenava s americkou stranou nejaka zmena zakona, ze v otazkach autorskych prav bude jedinec automaticky povazovanej za zlodeje (presumpce viny))...
Re: batty
jo jo, presne jak pises: sedel jsem u PT dva dny (koukal pres rameno), dva prevodniky HD192 (nebo jak), tusim 2 akceleracni karty, pult Control24, Apple Mac (vpodstate jen interface pro mys, klavesnici a grafiku :-) cely PT jely vlastne na CPU tech karet)... sen kazdyho hudebnika, krasne stabilni zejo...
padalo to kazdou chvili jako hrusky, celej ten slavnej Mac... o nic lepsi nez Cubase na PC za par Kc.
Kradeni je myslim to posledni...spousta lidi dela v Nuendu a Cubase a nekrade, navic dneska se da Cubase sehnat za pakatel (s prevodnikem Steinberg dostanes plnou verzi tusim za 9k Kc)...navic strasnou dobu Cu/Nu nebylo vubec pouzitelne ukradnutelny, takze to jsou jen takovy recicky...
mne je to nesympaticky, presne jako Line6, proste cela ta american way... Line6 jsme mel HW chvili a zapomnel jsem odinstalovat ovladac, vratil jsem to, protoze to bylo na prd a ovladac uz nejde z PC dostat (protoze nemam jejich HW!!!!!!)
nebo treba iPod co mel kolega, do nej sly pisnicky z CD nahrat jen pres specialni soft v jejich AAC formatu - OK, ale uz sis je nemohl zkopirovat jinam, prestoze jsi je poridil legalne ze svych CD...(nevim, jestli to neumel, nebo je to fakt bezny chovani, ale tohl me proste sere...za jako uz dopredu jsi bezprecedentne povazovanej za pirata - mimochodem se pry vyjdenava s americkou stranou nejaka zmena zakona, ze v otazkach autorskych prav bude jedinec automaticky povazovanej za zlodeje (presumpce viny))...
[Sandon]
Re:
send effect vs. FX track:
to bylo u verze Nuedno1 / SX1, ve verzi 2 uz se to zmenilo (podle me je to mnohem intuitivnejsi a lepsi s tema FX trackama!) proto asi to zmateni smyslu, mozna torst2 delal v N1 a presel na SX2... ;-)
Re:
send effect vs. FX track:
to bylo u verze Nuedno1 / SX1, ve verzi 2 uz se to zmenilo (podle me je to mnohem intuitivnejsi a lepsi s tema FX trackama!) proto asi to zmateni smyslu, mozna torst2 delal v N1 a presel na SX2... ;-)
[Sandon]
Re:
protozes tu psal: "Nutnost jejich HW znamena jen ze to nejde ukrast, takze to stve jen lidi tady. Ale zase je to diky tomu stabilni a bez chyb narozdil od Cubase"
coz se prave ukazalo jako pekna blbost, padalo to docela casto, na to kolik v tom mel prachu...a na to ze ten Mac skoro nic nemusel delat
a odkdy Mac pada? to prece delaji jen PC ne? :))))
Re:
protozes tu psal: "Nutnost jejich HW znamena jen ze to nejde ukrast, takze to stve jen lidi tady. Ale zase je to diky tomu stabilni a bez chyb narozdil od Cubase"
coz se prave ukazalo jako pekna blbost, padalo to docela casto, na to kolik v tom mel prachu...a na to ze ten Mac skoro nic nemusel delat
a odkdy Mac pada? to prece delaji jen PC ne? :))))
[Sandon]
Re:
PRO TOOLS
dneska jsem si na zaklade torstova linku v jinem tematu daval videa Protools a musim uznat, ze Elastic Audio je skvela vec, v tomhle je Cubase trestuhodne pozadu (udajne se do verze 6 chysta podobny styl editace pres vic stop, tak to jsme zvedav ;-))! Ten, kdo nedky editoval bubenika-lamu, musi souhlasit, ze bez moznosti editovat pres vic stop, se zadnej multitrack neobejde...
A musim pochvalit PT8, konecne to zacina byt pekne prehledny (konecne to pochopili - ja si nemuzu pomoct, ale ten sedivej look na me pusobi neprehledne - neni to tak, ze musim mit veschno nacancany a omalovany, ale pomaha to pri praci).
Re:
PRO TOOLS
dneska jsem si na zaklade torstova linku v jinem tematu daval videa Protools a musim uznat, ze Elastic Audio je skvela vec, v tomhle je Cubase trestuhodne pozadu (udajne se do verze 6 chysta podobny styl editace pres vic stop, tak to jsme zvedav ;-))! Ten, kdo nedky editoval bubenika-lamu, musi souhlasit, ze bez moznosti editovat pres vic stop, se zadnej multitrack neobejde...
A musim pochvalit PT8, konecne to zacina byt pekne prehledny (konecne to pochopili - ja si nemuzu pomoct, ale ten sedivej look na me pusobi neprehledne - neni to tak, ze musim mit veschno nacancany a omalovany, ale pomaha to pri praci).
[Sandon]
Re: nixx
Jasne, ze jo, ale konkretne mi jde o problem editace/kvantizace vice (bicich) stop najednou.
Prave kdyz chces srovnat kulhajiciho bubenika "na mrizku", tak je to v Cubendu peklo a navic jeste nejdriv musis hledat ruzne po netu nejaky navod, jak se to da vlastne vubec udelat, abys pri tom nezesedivel :-) Pak si samozrejme musis napriklad jeste udelat makro na strihani (bud podle marker tracku nebo podle rozstrihanych eventu), jinak to proste nemuzes rucne udelat, to je na masli ... a pevny nervy ;-)
ProTools 8
http://www.avid.com/US/avid-tv/ProToolsSoftwareMultitrackDrumEditingPart1
http://www.avid.com/US/avid-tv/ProToolsSoftwareMultitrackDrumEditingPart2
http://www.avid.com/US/avid-tv/ProToolsSoftwareMultitrackDrumEditingPart3
koukni i na dalsi videa PT, Elastic audio je fakt dobre vymysleny, kam se hrabou (dost mizerne fungujici) hitpoints v Cubendu...
http://www.avid.com/US/avid-tv/IntroducingProTools8 (dole pod prehravacem)
Zajimavy bylo video o Eleven - rikaji tam, ze pouzivaji impulsni odezvy repraku/mikraku a konvoluci...no moc me to ale stejne nepresvedcilo :)
V Cubase to jde obejit pomoci hitpointu+markeru nebo folder tracku, v obou pripadech je to ale dost prace navic, po rozstrihani jednotlivych stop musis jeste udelat crossfady atd atd.... docela pakarna (ale da se to).
Jsou i borci, co vymysleli, ze v Nuendu muzes udelat az 10.2 kanalovou stopu, takze muzes editovat 12 bicich stop najednou (ale je to neuveritelne komplikovany, protoze musis stopy zakodovat do vicekanalovyho audia, rozstrihat a pak zase rozkodovat)
editace/kvantizace bicich pomoci hitpoints + marker track:
http://www.youtube.com/watch?v=j8CI1HwcBQQ
editace/kvantizace bicich pomoci extra stop + folder track:
video
http://lsd-tonstudio.de/sonstiges/cubasetutorial.mov
text+obrazky
http://www.soundonsound.com/sos/mar10/articles/cubasetechnique_0310.htm
Re: nixx
Jasne, ze jo, ale konkretne mi jde o problem editace/kvantizace vice (bicich) stop najednou.
Prave kdyz chces srovnat kulhajiciho bubenika "na mrizku", tak je to v Cubendu peklo a navic jeste nejdriv musis hledat ruzne po netu nejaky navod, jak se to da vlastne vubec udelat, abys pri tom nezesedivel :-) Pak si samozrejme musis napriklad jeste udelat makro na strihani (bud podle marker tracku nebo podle rozstrihanych eventu), jinak to proste nemuzes rucne udelat, to je na masli ... a pevny nervy ;-)
ProTools 8
http://www.avid.com/US/avid-tv/ProToolsSoftwareMultitrackDrumEditingPart1
http://www.avid.com/US/avid-tv/ProToolsSoftwareMultitrackDrumEditingPart2
http://www.avid.com/US/avid-tv/ProToolsSoftwareMultitrackDrumEditingPart3
koukni i na dalsi videa PT, Elastic audio je fakt dobre vymysleny, kam se hrabou (dost mizerne fungujici) hitpoints v Cubendu...
http://www.avid.com/US/avid-tv/IntroducingProTools8 (dole pod prehravacem)
Zajimavy bylo video o Eleven - rikaji tam, ze pouzivaji impulsni odezvy repraku/mikraku a konvoluci...no moc me to ale stejne nepresvedcilo :)
V Cubase to jde obejit pomoci hitpointu+markeru nebo folder tracku, v obou pripadech je to ale dost prace navic, po rozstrihani jednotlivych stop musis jeste udelat crossfady atd atd.... docela pakarna (ale da se to).
Jsou i borci, co vymysleli, ze v Nuendu muzes udelat az 10.2 kanalovou stopu, takze muzes editovat 12 bicich stop najednou (ale je to neuveritelne komplikovany, protoze musis stopy zakodovat do vicekanalovyho audia, rozstrihat a pak zase rozkodovat)
editace/kvantizace bicich pomoci hitpoints + marker track:
http://www.youtube.com/watch?v=j8CI1HwcBQQ
editace/kvantizace bicich pomoci extra stop + folder track:
video
http://lsd-tonstudio.de/sonstiges/cubasetutorial.mov
text+obrazky
http://www.soundonsound.com/sos/mar10/articles/cubasetechnique_0310.htm
[Sandon]
Re:
http://www.steinberg.net/en/home.html#/cubase6
no hura, spousta paradnich novych funkci, ktery Cubase potreboval jako sul...
Re:
http://www.steinberg.net/en/home.html#/cubase6
no hura, spousta paradnich novych funkci, ktery Cubase potreboval jako sul...
[Sandon]
Re: pavlii
Ale ale takze uz mas C5? :-) Tak gratuluju.
torst2:
nove funkce jsou tam predstaveny ve videich, ale od SX (SE byla SX2 nebo 3?) tam toho pribylo trochu vic ;-)
Re: pavlii
Ale ale takze uz mas C5? :-) Tak gratuluju.
torst2:
nove funkce jsou tam predstaveny ve videich, ale od SX (SE byla SX2 nebo 3?) tam toho pribylo trochu vic ;-)
[torst2]
Re: Pro tools
mám možnost někde testnout PT? Klidně jen LE, M-powered, klidně jen dema. Teda když nemám jejich hardware (M-audio). Dík.
Re: Pro tools
mám možnost někde testnout PT? Klidně jen LE, M-powered, klidně jen dema. Teda když nemám jejich hardware (M-audio). Dík.
[torst2]
Re: kremator
Jo kdysi. Jde mi jen o jediné: Testnout v PT ten chválenej Eleven nebo i Amp Farm. Prostě blbost.
Re: kremator
Jo kdysi. Jde mi jen o jediné: Testnout v PT ten chválenej Eleven nebo i Amp Farm. Prostě blbost.
[torst2]
Re: Sandon
Já se nejdřív naučil intuitivně bez manuálu v Nuendu. Na něj rád vzpomínám, bylo krásně pochopitelný, přehledný. Přechod na Cub byl trochu problém. Hlavně to nezvyklý používání Send efektů !!. Ale i to šlo pochopit. Myslel jsem si, že umim používat tak 20% možností Cubase. Pak se mi do ruky dostal CZ manuál. Prolistoval jsem, a od tý doby tvrdím, že umím tak 5% z celé nabídky ...
Re: Sandon
Já se nejdřív naučil intuitivně bez manuálu v Nuendu. Na něj rád vzpomínám, bylo krásně pochopitelný, přehledný. Přechod na Cub byl trochu problém. Hlavně to nezvyklý používání Send efektů !!. Ale i to šlo pochopit. Myslel jsem si, že umim používat tak 20% možností Cubase. Pak se mi do ruky dostal CZ manuál. Prolistoval jsem, a od tý doby tvrdím, že umím tak 5% z celé nabídky ...
[torst2]
Re: nixx
:) nojo, nemyslím ty nový Nuenda, který jsou skoro identický s Cubem. Já začínal s nějakou starší verzí, která byla hodně podobná Cubase LE.
Vizuálně odpovídala tady tomu screenu napravo :
http://www.production-room.com/steinberg/steinberg-nuendo-4/#
Send eff. se prostě hodil do seznamu Send efektů a pak se normálně rovnou načet do okénka v panelu audio tracku. Ten současnej systém, kdy se musí nejdřív založit FX channel track, do něho načíst příslušný efekt a pak se teprv jde do audio track a tam se efekt spustí, mi připadá mexickej. Každou chvíli mi Send eff. nehraje, protože jsem jeho track omylem zamutoval ... V tomhle bylo starý Nuendo zlatý. Jenže jsem od něj utek, protože editování VST instrumentů bylo omezený.
Re: nixx
:) nojo, nemyslím ty nový Nuenda, který jsou skoro identický s Cubem. Já začínal s nějakou starší verzí, která byla hodně podobná Cubase LE.
Vizuálně odpovídala tady tomu screenu napravo :
http://www.production-room.com/steinberg/steinberg-nuendo-4/#
Send eff. se prostě hodil do seznamu Send efektů a pak se normálně rovnou načet do okénka v panelu audio tracku. Ten současnej systém, kdy se musí nejdřív založit FX channel track, do něho načíst příslušný efekt a pak se teprv jde do audio track a tam se efekt spustí, mi připadá mexickej. Každou chvíli mi Send eff. nehraje, protože jsem jeho track omylem zamutoval ... V tomhle bylo starý Nuendo zlatý. Jenže jsem od něj utek, protože editování VST instrumentů bylo omezený.
[torst2]
Re: Sandon
asi jo. začal jsem v N1 a dodnes je to moje srdeční záležitost. ale ani ten screen z N1 nenastavim v Cub. SE.
Re: Sandon
asi jo. začal jsem v N1 a dodnes je to moje srdeční záležitost. ale ani ten screen z N1 nenastavim v Cub. SE.
[torst2]
Re: Sandon
Možná bych zkusil demo, ale stejně nemám požadovaných 2GB RAM. Které funkce jsou nové? Asi bych se už od Cub SE (SX) přeučovat nechtěl. Je to bolestivé.
Re: Sandon
Možná bych zkusil demo, ale stejně nemám požadovaných 2GB RAM. Které funkce jsou nové? Asi bych se už od Cub SE (SX) přeučovat nechtěl. Je to bolestivé.
[vasek]
Re: pinna
Je, diky :) Akorat mam pocit, ze ozonem ty nahravky spis kurvim nez vylepsuju :( Co ten BFD?
Re: pinna
Je, diky :) Akorat mam pocit, ze ozonem ty nahravky spis kurvim nez vylepsuju :( Co ten BFD?
[vasek]
Re:
Co to je? Jinak BFD je bici modul od fxpansion http://www.fxpansion.com/product-bfd-main.php
Re:
Co to je? Jinak BFD je bici modul od fxpansion http://www.fxpansion.com/product-bfd-main.php
[vasek]
Re: pinna
Vim :) Ale porouchala se mi flashka, tak si musim pockat. Jaky jsou??? Vite co me sralo na wavesackym eq? Kdyz vyrobite nejakou krivku na mono stope a pak plugin pretahnete do stereo stopy, krivka je pak jen pro jeden kanal. Doufam, ze tohle uz vyresili.
Re: pinna
Vim :) Ale porouchala se mi flashka, tak si musim pockat. Jaky jsou??? Vite co me sralo na wavesackym eq? Kdyz vyrobite nejakou krivku na mono stope a pak plugin pretahnete do stereo stopy, krivka je pak jen pro jeden kanal. Doufam, ze tohle uz vyresili.
[vasek]
Re:
Toto tema se evidentne neujalo, co takhle NI Elektrik Piano??? To musi byt narez.
S timhle souvisi jedna vec: Kdysi kdesi jsem na netu cetl, ze se chysta nejaky HW zarizeni, do kteryho by clovek nahral VSTi a pak to na koncerte pripojil k midi klavesnici. To by byla parada, mit na podiu FM7 :)
Re:
Toto tema se evidentne neujalo, co takhle NI Elektrik Piano??? To musi byt narez.
S timhle souvisi jedna vec: Kdysi kdesi jsem na netu cetl, ze se chysta nejaky HW zarizeni, do kteryho by clovek nahral VSTi a pak to na koncerte pripojil k midi klavesnici. To by byla parada, mit na podiu FM7 :)
[vasek]
Re:
Tak to vypada, ze nova Battery porad nema funkci nahodnyho vyberu samplu. Znate nejakej program, kterej by to umel krome Kontaktu a Drumagoga? Jsem z toho fakt nestastnej.
Re:
Tak to vypada, ze nova Battery porad nema funkci nahodnyho vyberu samplu. Znate nejakej program, kterej by to umel krome Kontaktu a Drumagoga? Jsem z toho fakt nestastnej.
[vasek]
Re:
Ten nskit jsem kdysi pouzil prave v kontaktu se stridanim samplu a bylo docela dobry. Jenze priprava te banky byla strasne pracna. V tom Drumagogovi je to super - jenom jednim krokem natahnes x samplu a je to. Proc proboha nekdo neudela sampler s touhle funkci? Jinak uz dlouho shanim bici modul BFD - tam by aspon mela byt nejaka "humanoidni" funkce nahodnyho stridani velocity a nastavitelnej faktor nahody (a snad i solidni zvuky). Btw cekam na verzi Cubasu, ktera me konecne presvedci :)
Re:
Ten nskit jsem kdysi pouzil prave v kontaktu se stridanim samplu a bylo docela dobry. Jenze priprava te banky byla strasne pracna. V tom Drumagogovi je to super - jenom jednim krokem natahnes x samplu a je to. Proc proboha nekdo neudela sampler s touhle funkci? Jinak uz dlouho shanim bici modul BFD - tam by aspon mela byt nejaka "humanoidni" funkce nahodnyho stridani velocity a nastavitelnej faktor nahody (a snad i solidni zvuky). Btw cekam na verzi Cubasu, ktera me konecne presvedci :)
[vasek]
Re:
Prave mi psal kamos,ze mi stahl BFD, tak jsem se tesil, ale jestli nekecas :) tak to je teda spatenka. Mam taky AXP 1,7 a ride bell by jako asi nekdy chtel pouzit :(
Funkci Freeze bohuzel nechapu, vysvetli mi to prosim nekdo?
Re:
Prave mi psal kamos,ze mi stahl BFD, tak jsem se tesil, ale jestli nekecas :) tak to je teda spatenka. Mam taky AXP 1,7 a ride bell by jako asi nekdy chtel pouzit :(
Funkci Freeze bohuzel nechapu, vysvetli mi to prosim nekdo?
[vasek]
Re: Sandon
Aha, dik, tak to freeze pouzivam davno, ale delam to rucne :) Hlavne u FM7, ta zere CPU jak hajzl. Takze porad neni bici sampler s dobryma zvukama, random samplama a DFD. No dobre, ja se jen ptal... :)
Re: Sandon
Aha, dik, tak to freeze pouzivam davno, ale delam to rucne :) Hlavne u FM7, ta zere CPU jak hajzl. Takze porad neni bici sampler s dobryma zvukama, random samplama a DFD. No dobre, ja se jen ptal... :)
[vasek]
Re:
Kdyz jsme u toho Cubasu - ja jsem zamrzl mimo jine na tom, ze jsem nepochopil jak u ASIO menit pomer latence/narocnost na CPU. V Sonaru u WDM driveru je hejblatko plynule nastavujici latenci - kdyz jedu v Sonaru pod ASIO, tak to nejde pouzit. Btw latence 5 ms s EWDM a latence 5 ms s ASIO je uplne neco jinyho (s ASIO je to rychlejsi) to taky nechapu.
Re:
Kdyz jsme u toho Cubasu - ja jsem zamrzl mimo jine na tom, ze jsem nepochopil jak u ASIO menit pomer latence/narocnost na CPU. V Sonaru u WDM driveru je hejblatko plynule nastavujici latenci - kdyz jedu v Sonaru pod ASIO, tak to nejde pouzit. Btw latence 5 ms s EWDM a latence 5 ms s ASIO je uplne neco jinyho (s ASIO je to rychlejsi) to taky nechapu.
[vasek]
Re: Sandon
Diky, ten prvni odstavec mi byl jasnej, jen jsem nechapal,proc u Sonaru nejde nastavovat latence "jezditkem" u ASIO. No proste u ASIO to musim nastavovat na zvukovce (64-1024),to chapu. U WDM jsem mohl tim "jezditkem" nastavovat latenci bez nutnosti restartu Sonaru (chvilku jsem nahraval pres DXi, pak jsem si to treba zvysil na michani).
Re: Sandon
Diky, ten prvni odstavec mi byl jasnej, jen jsem nechapal,proc u Sonaru nejde nastavovat latence "jezditkem" u ASIO. No proste u ASIO to musim nastavovat na zvukovce (64-1024),to chapu. U WDM jsem mohl tim "jezditkem" nastavovat latenci bez nutnosti restartu Sonaru (chvilku jsem nahraval pres DXi, pak jsem si to treba zvysil na michani).
[vasek]
Re:
Jinak vcera jsem slavnostne spustil Elektrik piano a BFD na mych 256MB RAM. EP funguje dobre jen pri nahrani nejmensi banky (ta ma "pouhych" 130MB) a BFD jakztakz hraje jen kdyz vypnu aspon 2 "mikrofony". Ted by me zajimalo, jestli tomu BFD pomuze vic ramky nebo jestli by to stejne nestihalo. Jo a ten zvuk se mi zdal docela schopnej...
Re:
Jinak vcera jsem slavnostne spustil Elektrik piano a BFD na mych 256MB RAM. EP funguje dobre jen pri nahrani nejmensi banky (ta ma "pouhych" 130MB) a BFD jakztakz hraje jen kdyz vypnu aspon 2 "mikrofony". Ted by me zajimalo, jestli tomu BFD pomuze vic ramky nebo jestli by to stejne nestihalo. Jo a ten zvuk se mi zdal docela schopnej...
[vasek]
Re:
Jo a zjistil jsem, ze u jednoho crash cinelu to pri jiste velocity hraje na pupek. Zni to docela dobre, dalo by se to pouzit misto ride bell.
Re:
Jo a zjistil jsem, ze u jednoho crash cinelu to pri jiste velocity hraje na pupek. Zni to docela dobre, dalo by se to pouzit misto ride bell.
[vasek]
Re:
Stejne zrovna kupuju ramku (mam jen 256), takze jeste mu dam sanci. Zvuky a ovladani jsou super, taky ta velocity a timing deviace je pouzitelna.
Re:
Stejne zrovna kupuju ramku (mam jen 256), takze jeste mu dam sanci. Zvuky a ovladani jsou super, taky ta velocity a timing deviace je pouzitelna.
[vasek]
Re:
Jo :) Od patku, ale jeste jsem ho nestihl nainstalovat. Uz se na nej moc tesim. Ale nejak ti clovece nemuzu sehnat Garritan Personal Orchestra. Neslysel jsi o tom? :)
Re:
Jo :) Od patku, ale jeste jsem ho nestihl nainstalovat. Uz se na nej moc tesim. Ale nejak ti clovece nemuzu sehnat Garritan Personal Orchestra. Neslysel jsi o tom? :)
[vasek]
Re:
Panove, predstavte si, jak jsem byl naivni - myslel jsem, ze u toho BFD jsou zvlast nahrany vsechny bubny ze vsech tech mikrofonu, co to nabizi. Zjistil jsem, ze to tak neni - pro kazdej uder je tam jen jeden sampl a zbytek pocita procesor. Tak na to seru - vytahnu si ty samply (jsou tam normalne ve wavu) a narvu do kontaktu :) Protoze ten idiot BFD si nahrava do ramky i samply pro nejmensi velocity (ktery nikdy nepouziju) a tim zabira strasne moc pameti.
Re:
Panove, predstavte si, jak jsem byl naivni - myslel jsem, ze u toho BFD jsou zvlast nahrany vsechny bubny ze vsech tech mikrofonu, co to nabizi. Zjistil jsem, ze to tak neni - pro kazdej uder je tam jen jeden sampl a zbytek pocita procesor. Tak na to seru - vytahnu si ty samply (jsou tam normalne ve wavu) a narvu do kontaktu :) Protoze ten idiot BFD si nahrava do ramky i samply pro nejmensi velocity (ktery nikdy nepouziju) a tim zabira strasne moc pameti.
[vasek]
Re: Sandon
Nojo, kaju se, protoze vcera jsem zjistil presne to, co pises. Kazdej ten wav ma 11 kanalu. Docela pruser je, ze Sound Forge to neumi otevrit.
Re: Sandon
Nojo, kaju se, protoze vcera jsem zjistil presne to, co pises. Kazdej ten wav ma 11 kanalu. Docela pruser je, ze Sound Forge to neumi otevrit.