Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Multiefekt x Levnější krabičky
[Konipas]
Multiefekt x Levnější krabičky -
Nástroje > Kytary
Čus,
chtěl bych se jako spíš začínající kytarista zeptat, jestli je lepší investovat do dražšího mulťáku, nebo do levnějších krabiček. Protože je o multiefektech známý, že maj nekvalitní zvuk, ale vystačim si třeba s levnějšíma krabičkama jako třeba ELECTRO-HARMONIX Pocket Metal Muff nebo MODTONE Coliseum Reverb?
Jsem zaměřený na tvrdší hudbu, hraju hlavně symphonic metal, ale občas zabrousim do klasickýho rocku. Co byste mi poradili? Jaké krabičky jsou třeba známy díky kvalitnímu zvuku v kombinaci s přijatelnou cenou? Dlouho jsem si prohlížel mulťáky a v každý debatě o multiefektech se vždycky mluví o jejich příšernym zvuku, ale zase jít na koncert s jednou kvalitní krabičkou... Představuju si pestrost efektů, což představuje řadu krabiček. Ale zase si třeba můžu koupit množství levnějších krabiček, se kterejma si na cvičení vystačim a najednou si seženu kapelu a budu zase řešit kupování kvalitnějších krabiček? To mi připadá jako vyhazování peněz z okna.
Prosím, doporučte mi nějaký krabičky vhodnější pro tvrdší styly, případně kombinaci krabiček, která vám připadá praktická a použitelná na delší dobu, ne něco, co uspokojí kytaristu na půl roku.
Jenom, jetli ještě můžu poprosit, jako amatérskej kytarista tomu fakt nerozumim, takže složitější věci prosím vysvětlit tak, aby to i pětiletý dítě pochopilo :D
Multiefekt x Levnější krabičky -

Čus,
chtěl bych se jako spíš začínající kytarista zeptat, jestli je lepší investovat do dražšího mulťáku, nebo do levnějších krabiček. Protože je o multiefektech známý, že maj nekvalitní zvuk, ale vystačim si třeba s levnějšíma krabičkama jako třeba ELECTRO-HARMONIX Pocket Metal Muff nebo MODTONE Coliseum Reverb?
Jsem zaměřený na tvrdší hudbu, hraju hlavně symphonic metal, ale občas zabrousim do klasickýho rocku. Co byste mi poradili? Jaké krabičky jsou třeba známy díky kvalitnímu zvuku v kombinaci s přijatelnou cenou? Dlouho jsem si prohlížel mulťáky a v každý debatě o multiefektech se vždycky mluví o jejich příšernym zvuku, ale zase jít na koncert s jednou kvalitní krabičkou... Představuju si pestrost efektů, což představuje řadu krabiček. Ale zase si třeba můžu koupit množství levnějších krabiček, se kterejma si na cvičení vystačim a najednou si seženu kapelu a budu zase řešit kupování kvalitnějších krabiček? To mi připadá jako vyhazování peněz z okna.
Prosím, doporučte mi nějaký krabičky vhodnější pro tvrdší styly, případně kombinaci krabiček, která vám připadá praktická a použitelná na delší dobu, ne něco, co uspokojí kytaristu na půl roku.
Jenom, jetli ještě můžu poprosit, jako amatérskej kytarista tomu fakt nerozumim, takže složitější věci prosím vysvětlit tak, aby to i pětiletý dítě pochopilo :D
Seznam příspěvků:
[vasek]
Re:
konipas: podle mě dobrej kompromis je koupit v krabičkách to, co používáš hodně často a blbě se emuluje v digitálu - takže hlavně zkreslení a kvákadlo. Zbytek zvládne nějakej multiefekt. Neříkám, že standardní multiefekty umí 100 %-ně nahradit krabičkový chorus nebo phaser, ale to jsou efekty, který se nepoužívají často a vykrýt je multiefektem je rozumná volba.
Re:
konipas: podle mě dobrej kompromis je koupit v krabičkách to, co používáš hodně často a blbě se emuluje v digitálu - takže hlavně zkreslení a kvákadlo. Zbytek zvládne nějakej multiefekt. Neříkám, že standardní multiefekty umí 100 %-ně nahradit krabičkový chorus nebo phaser, ale to jsou efekty, který se nepoužívají často a vykrýt je multiefektem je rozumná volba.
[torst2]
Re: Konipas
Klasické krabičky jsou kvalitnější, ale jen ve spojení s kvalitním lampovým aparátem. Máš ho?
Mulťáky jsou instantní hračky pro rychlou práci, ale i jejich kvalita stoupá a dnešní modely nejsou tak zlý. Nasypat prachy do značkovejch efektů a pak nevědět co s nima a zas je prodávat, to bych si dal pozor.
Třeba BOSS ME20 je rozumnej kompaktní stroj, kterej nemá nějaký nesmyslný digi simulace aparátů, ale obsahuje jen kopie klasickejch krabic v jednom pouzdře. Podle mě by tohle byla ideální cesta.
Jinak mám na doma na cvičení Digitech RP50 což je totální low end, ale hraje mi poměrně slušně, když si pohraješ a vyházíš všechny "vylepšovátka".
Re: Konipas
Klasické krabičky jsou kvalitnější, ale jen ve spojení s kvalitním lampovým aparátem. Máš ho?
Mulťáky jsou instantní hračky pro rychlou práci, ale i jejich kvalita stoupá a dnešní modely nejsou tak zlý. Nasypat prachy do značkovejch efektů a pak nevědět co s nima a zas je prodávat, to bych si dal pozor.
Třeba BOSS ME20 je rozumnej kompaktní stroj, kterej nemá nějaký nesmyslný digi simulace aparátů, ale obsahuje jen kopie klasickejch krabic v jednom pouzdře. Podle mě by tohle byla ideální cesta.
Jinak mám na doma na cvičení Digitech RP50 což je totální low end, ale hraje mi poměrně slušně, když si pohraješ a vyházíš všechny "vylepšovátka".
[Somnium]
Re:
Právě proto, že zkreslení se blbě emuluje, bych ho vůbec neemuloval, ale pořešil jinak. Metal Muffy a podobné chujoviny ti jen ukradnou finance a bude to beztak k ničemu. Nevím, co máš za aparát - napřed bych si koupil na metal jakoukoliv Bugeru / Valvekinga po ruce a pak bych si někde ukradnul ehm koupil nějakou simulaci do PC a z toho vydedukoval, co mě za pazvuky baví, případně projít si you tube. Co se mi líbí, bych zvážil, že bych pak koupil fyzicky. Pokud nemáš zatím žádný či špatný apec, tak bych se na nějaké ""obzvláštňování"" vykašlal, našetřil si desítku na solidnější zesilovač, projel si bazar a pak teprve řešil kudrlinky. Jinak spíš plýtváš silami, respektive vystřílíš si zbytečně finance na druhotné věci.
Nebo když už, projdi si třeba nejlevnější Behringer verky na bazaru - třeba Delay za tři kila apod. - zkusíš, v případě nelibosti s nulovou ztrátou pošleš dál.
Re:
Právě proto, že zkreslení se blbě emuluje, bych ho vůbec neemuloval, ale pořešil jinak. Metal Muffy a podobné chujoviny ti jen ukradnou finance a bude to beztak k ničemu. Nevím, co máš za aparát - napřed bych si koupil na metal jakoukoliv Bugeru / Valvekinga po ruce a pak bych si někde ukradnul ehm koupil nějakou simulaci do PC a z toho vydedukoval, co mě za pazvuky baví, případně projít si you tube. Co se mi líbí, bych zvážil, že bych pak koupil fyzicky. Pokud nemáš zatím žádný či špatný apec, tak bych se na nějaké ""obzvláštňování"" vykašlal, našetřil si desítku na solidnější zesilovač, projel si bazar a pak teprve řešil kudrlinky. Jinak spíš plýtváš silami, respektive vystřílíš si zbytečně finance na druhotné věci.
Nebo když už, projdi si třeba nejlevnější Behringer verky na bazaru - třeba Delay za tři kila apod. - zkusíš, v případě nelibosti s nulovou ztrátou pošleš dál.
[Sandon]
Re:
Hrat metal a brat zkresleni z krabicky, je pekna blbost, chce to slusnej aparat, kterej to "umi" sam o sobe a pak treba prikoupit delay na sola nebo chorus na cislty zvuky.
torst:
"Klasicke kabicky jsou kvalitnejsi (nez multiefekty)" - to se neda pausalizovat. Kvalitni multak muze mit kvalitnejsi efekty, nez lecktery krabicky. Musi se posuzovat kvalitativne srovnatelny zarizeni.
vasek:
"Neříkám, že standardní multiefekty umí 100 %-ně nahradit krabičkový chorus nebo phaser" - a to ja bych urcite v kdejakym multaku nasel lepsi chorus nebo phaser nez v nejake krabicce. Ale je fakt, ze nejsem vintazista, kterej je ochotnej dat 15k za delay od Mooga.
A to uz nemluvim o tom, ze v multaku je kolikrat i vic moznosti nastaveni - stereo, mono, bi-chorus, tvary vlny, pocet fazovacich stupnu, EQ...
Re:
Hrat metal a brat zkresleni z krabicky, je pekna blbost, chce to slusnej aparat, kterej to "umi" sam o sobe a pak treba prikoupit delay na sola nebo chorus na cislty zvuky.
torst:
"Klasicke kabicky jsou kvalitnejsi (nez multiefekty)" - to se neda pausalizovat. Kvalitni multak muze mit kvalitnejsi efekty, nez lecktery krabicky. Musi se posuzovat kvalitativne srovnatelny zarizeni.
vasek:
"Neříkám, že standardní multiefekty umí 100 %-ně nahradit krabičkový chorus nebo phaser" - a to ja bych urcite v kdejakym multaku nasel lepsi chorus nebo phaser nez v nejake krabicce. Ale je fakt, ze nejsem vintazista, kterej je ochotnej dat 15k za delay od Mooga.
A to uz nemluvim o tom, ze v multaku je kolikrat i vic moznosti nastaveni - stereo, mono, bi-chorus, tvary vlny, pocet fazovacich stupnu, EQ...
[torst2]
Re: Sandon
jo, uznávám. Jen jsem chtěl varovat před Zoom 505, Digitech RP100 a pod.
Dobrý pro tenhle účel jsou ty starý analogy jako Korg A5.
Re: Sandon
jo, uznávám. Jen jsem chtěl varovat před Zoom 505, Digitech RP100 a pod.
Dobrý pro tenhle účel jsou ty starý analogy jako Korg A5.
[fbm]
Re:
no ty maji blbe zkresleni, ale ostatni efekty pro zacatecnika v pohode.
nicmene hrat metal na krabicku je volovina.
jak uz tu padlo, z bazaru bugeru, valveking a vsechny krabky se muzou jit klouzat (na ten ZAKLADNI sound, ktery budes pak pouzivat 80% hraciho casu)
Re:
no ty maji blbe zkresleni, ale ostatni efekty pro zacatecnika v pohode.
nicmene hrat metal na krabicku je volovina.
jak uz tu padlo, z bazaru bugeru, valveking a vsechny krabky se muzou jit klouzat (na ten ZAKLADNI sound, ktery budes pak pouzivat 80% hraciho casu)
[Tempest]
Re: konipas
-pokud tvuj rozpocet zvladne zesilovac a bednu A zaroven na nej muzes hrat tam kde budes vetsinu casu hrat/cvicit tak je to idealni volba. Rozhodne nekupuj drahej aparat kterej ti bude lezet ve zkusebne a trikrat tejdne si na nej zahrajes par hodin.
-kompromis je lampovy kombo 30-50W (na metal napr. engl thunder 50w) ktery se obstojne da vyuzit jak doma/ve zkusebne/na podiu.
-Levnejsi multaky bych nekupoval, pokud aparat nema efektovou smycku, zkresleni je necitelne, zkazis si techniku a na koncertech budes blbe slyset.
-pokud spadas do kategorie mam malo penez a chci je investovat co nejlepe, kup si treba chorus a delay, a pretrp ten cas kdy budes hrat na blbej overdrive z tranzistorovyho komba, nez bude na neco lepsiho. nehlede na to, ze se daji vzdycky snaze prodat nez multak.
Re: konipas
-pokud tvuj rozpocet zvladne zesilovac a bednu A zaroven na nej muzes hrat tam kde budes vetsinu casu hrat/cvicit tak je to idealni volba. Rozhodne nekupuj drahej aparat kterej ti bude lezet ve zkusebne a trikrat tejdne si na nej zahrajes par hodin.
-kompromis je lampovy kombo 30-50W (na metal napr. engl thunder 50w) ktery se obstojne da vyuzit jak doma/ve zkusebne/na podiu.
-Levnejsi multaky bych nekupoval, pokud aparat nema efektovou smycku, zkresleni je necitelne, zkazis si techniku a na koncertech budes blbe slyset.
-pokud spadas do kategorie mam malo penez a chci je investovat co nejlepe, kup si treba chorus a delay, a pretrp ten cas kdy budes hrat na blbej overdrive z tranzistorovyho komba, nez bude na neco lepsiho. nehlede na to, ze se daji vzdycky snaze prodat nez multak.
[Somnium]
Re:
Hlavně nekupovat lampové kombo. Sice menší než hlava a box, ale těžké jako kráva a pak zjistíš, že je třeba 4x12 box a tahat s sebou kombo a velkou bednu, to je totální rozsudek smrti a galeje.
Re:
Hlavně nekupovat lampové kombo. Sice menší než hlava a box, ale těžké jako kráva a pak zjistíš, že je třeba 4x12 box a tahat s sebou kombo a velkou bednu, to je totální rozsudek smrti a galeje.
[Kinx]
Re: 21.5.2012 16:59 [Somnium]
souhlas, pokud to neni pripad ze clovek vylozene vi co chce (nejaka konkretni specialitka v kombo formatu) tak bych se lampovymu kombu taky vyhnul.
Re: 21.5.2012 16:59 [Somnium]
souhlas, pokud to neni pripad ze clovek vylozene vi co chce (nejaka konkretni specialitka v kombo formatu) tak bych se lampovymu kombu taky vyhnul.
[Tempest]
Re: kinx, somnium
tyvole kdo z vas hral na 4x12 box kdyz se rozhodoval mezi krabkou a multakem?
Re: kinx, somnium
tyvole kdo z vas hral na 4x12 box kdyz se rozhodoval mezi krabkou a multakem?
[Somnium]
Re:
Jenže my nežili v době, kdy si jde koupit za bazoši za 8000 Bugera "6505" včetně (byť obyč.) 4x12 boxu! Já si kupoval před X lety MT-2 za 2300Kč a pošilhával po Valvestate 1x12 kombu za 18000 (!!!). Dneska si jde za dva měsíce v naprosto průměrné brigošce vydělat na gear se zvukem jako prase, takže bez volů.
Re:
Jenže my nežili v době, kdy si jde koupit za bazoši za 8000 Bugera "6505" včetně (byť obyč.) 4x12 boxu! Já si kupoval před X lety MT-2 za 2300Kč a pošilhával po Valvestate 1x12 kombu za 18000 (!!!). Dneska si jde za dva měsíce v naprosto průměrné brigošce vydělat na gear se zvukem jako prase, takže bez volů.
[batty]
Re: kombo
Zminovanej Engl je relativne lehkej. Spoluhrac ma Screamera a kdyz na koncerte neni bedna, tak to jde v pohode pouzit samotny. Ja bych se toho ani na metal nabal, zvlast do zacatku. Ale Konipas asi nechtel abysme mu vybrali rovnou i aparat, kytaru, auto, zenskou a dovolenou:))
Valvestate je na metal klasika, ne? K tomu nejakej multak, klavesak DX7 a bubenik minimalne dva kopaky:))
Re: kombo
Zminovanej Engl je relativne lehkej. Spoluhrac ma Screamera a kdyz na koncerte neni bedna, tak to jde v pohode pouzit samotny. Ja bych se toho ani na metal nabal, zvlast do zacatku. Ale Konipas asi nechtel abysme mu vybrali rovnou i aparat, kytaru, auto, zenskou a dovolenou:))
Valvestate je na metal klasika, ne? K tomu nejakej multak, klavesak DX7 a bubenik minimalne dva kopaky:))
[Tempest]
Re:
porad rikam, ze temata bez reakce jsou tu diskriminovana a hnedle jeden den zpozdeni a rybicka uplavala :o instrumento vs hudebniforum 0:1 :)) Panove, ale snaha byla, Edward Smith konec hlaseni :D
http://hudebniforum.cz/kytarove-efekty/multiefekt-x-levnejsi-krabicky-t31582.html
Re:
porad rikam, ze temata bez reakce jsou tu diskriminovana a hnedle jeden den zpozdeni a rybicka uplavala :o instrumento vs hudebniforum 0:1 :)) Panove, ale snaha byla, Edward Smith konec hlaseni :D
http://hudebniforum.cz/kytarove-efekty/multiefekt-x-levnejsi-krabicky-t31582.html
[Somnium]
Re:
Hm, tak já nemyslím 0:1, spíš se rozklíčovalo, že žijeme v době neomezených možností, kdy se každý blbec ptá naprosto zbytečně na věci, které může zjistit sám. V tom Line6 má efektů tři prdele, tam může zjistit, co se mu líbí a co ne. Nechápu, co řeší za krávoviny. A "základ každé symphometalové písničky" je ožralý džískař slintající na obarvenou průmernou husičku v gotickém hábitu stoicky mačkající "tá ta ta ta táá" za klávesama, to efektem nevytrhne.
Re:
Hm, tak já nemyslím 0:1, spíš se rozklíčovalo, že žijeme v době neomezených možností, kdy se každý blbec ptá naprosto zbytečně na věci, které může zjistit sám. V tom Line6 má efektů tři prdele, tam může zjistit, co se mu líbí a co ne. Nechápu, co řeší za krávoviny. A "základ každé symphometalové písničky" je ožralý džískař slintající na obarvenou průmernou husičku v gotickém hábitu stoicky mačkající "tá ta ta ta táá" za klávesama, to efektem nevytrhne.
[Somnium]
Re:
Hlavně ptá pořád dokola na to samý...
http://www.instrumento.cz/diskuse-tema-6639-vhodny-multiefekt.html
Re:
Hlavně ptá pořád dokola na to samý...
http://www.instrumento.cz/diskuse-tema-6639-vhodny-multiefekt.html
[Konipas]
Re:
Jojo, to je vývin, na tu kytaru hraju fakt dost krátce, takže napřed letím na mulťáky, pak na krabky a nakonec na aparáty :)) Moc děkuju za pomoc a za každej názor, protože jsem se toho dozvěděl dost.
Somnium:
Tvůj názor na symphonic-metalovou kapelu je prostě Tvůj názor. Já to vidím tak, že ten klávesista je většinou hlavním tvůrcem vlastní tvorby té kapely.
Tempest:
Mně připadá absolutně logický napsat na víc hudebních fór. Čím víc názorů, tím lépe a já jsem si každej koment několikrát přečetl a zvážil. Na každej výrobek, na kterej je tady odkaz, jsem si našel aspoň video na youtube, nebo jsem si ho našel a vyzkoušel naživo, o každym kousku jsem si aspoň NĚCO zjistil, takže mám takovej trochu přehled, do čeho jít a do čeho ne.
Každopádně vám všem děkuju za pomoc :))
Re:
Jojo, to je vývin, na tu kytaru hraju fakt dost krátce, takže napřed letím na mulťáky, pak na krabky a nakonec na aparáty :)) Moc děkuju za pomoc a za každej názor, protože jsem se toho dozvěděl dost.
Somnium:
Tvůj názor na symphonic-metalovou kapelu je prostě Tvůj názor. Já to vidím tak, že ten klávesista je většinou hlavním tvůrcem vlastní tvorby té kapely.
Tempest:
Mně připadá absolutně logický napsat na víc hudebních fór. Čím víc názorů, tím lépe a já jsem si každej koment několikrát přečetl a zvážil. Na každej výrobek, na kterej je tady odkaz, jsem si našel aspoň video na youtube, nebo jsem si ho našel a vyzkoušel naživo, o každym kousku jsem si aspoň NĚCO zjistil, takže mám takovej trochu přehled, do čeho jít a do čeho ne.
Každopádně vám všem děkuju za pomoc :))
[torst2]
Re: ZOOM G3
Docela se začínám zamilovávat do týhle hračky. Přijde mi to jako definitivní řešení - splněnej kytaristův sen. Něco jako Line6 M5 nebo M9, ale ZOOM obsahuje opravdu vše. Od ladičky přes bubeníka a looper až po zvukovou kartu pro domácí studio. Navíc 3 efekty lze řetězit, což u M5 tušim nelze. Jasně, Amp Simulátory vynechme, to už je "ztracená varta", ale jako sbírka všech analogo-digitálních krabek (jejich simulací) mi G3 přijde dokonalej. (Kdysi mi tak posloužil BOSS ME-5, ten byl opravdu analog, ale těžkej a jen s pár efektama.)
http://www.zoom.co.jp/products/g3/features/
Re: ZOOM G3
Docela se začínám zamilovávat do týhle hračky. Přijde mi to jako definitivní řešení - splněnej kytaristův sen. Něco jako Line6 M5 nebo M9, ale ZOOM obsahuje opravdu vše. Od ladičky přes bubeníka a looper až po zvukovou kartu pro domácí studio. Navíc 3 efekty lze řetězit, což u M5 tušim nelze. Jasně, Amp Simulátory vynechme, to už je "ztracená varta", ale jako sbírka všech analogo-digitálních krabek (jejich simulací) mi G3 přijde dokonalej. (Kdysi mi tak posloužil BOSS ME-5, ten byl opravdu analog, ale těžkej a jen s pár efektama.)
http://www.zoom.co.jp/products/g3/features/
[fbm]
Re:
no do plneni snu to ma jeste daleko, ale za slusne prachy toho umi hodne.
rekl bych ze je tak asi 10x vykonnejsi nez mnoho ruznych kultovnich zastaralych multaku.... a pritom je to hracka za par supu, na turne mi poslouzil docela uspokojive
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/3/3117/3117031_dfa75f96a2a1611c69caaf4050006860/images/LGBboardlive.jpg
PS: jeho neni konkurent M5 ale M9 (a ten je 2x drazsi)
Re:
no do plneni snu to ma jeste daleko, ale za slusne prachy toho umi hodne.
rekl bych ze je tak asi 10x vykonnejsi nez mnoho ruznych kultovnich zastaralych multaku.... a pritom je to hracka za par supu, na turne mi poslouzil docela uspokojive
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/3/3117/3117031_dfa75f96a2a1611c69caaf4050006860/images/LGBboardlive.jpg
PS: jeho neni konkurent M5 ale M9 (a ten je 2x drazsi)
[rgx]
Re: torst2
G3...*Only two effects can be used in some combinations that feature amp models or HD Reverb. To tam píšou, tak uber optimismu.
Re: torst2
G3...*Only two effects can be used in some combinations that feature amp models or HD Reverb. To tam píšou, tak uber optimismu.
[torst2]
Re: rgx
jojo, amp sim a reverb žerou výkon, takže jen 2 efekty. Podobně je to v mé prastraré Pandoře PX1. Když se zapne složitější ambience, vypadne modulační blok.
To by mi zrovna nevadilo, hally ani Amp sim bych na G3 neprovozoval. A když, tak klidně samostatně nebo s jedním efektem, to je úplně fuk.
Spíš mě zamrzelo, že simulace MT-2 nemá všechny ovladače jako orig.
Jinak mi G3 připadá po všech stranách SKORO dokonalá, někomu může vadit Non True Bypass, někomu plast pouzdro nebo ten MT-2, ale to jsou fakt mušky.
Furt se tu někdo ptá jestli krabičky nebo mulťák a když mulťák tak jakej..., A jestli třeba i zvukárnu..., tak tady je OPRAVDU vše v jednom a v nejvyšší současný kvalitě.
Možná jsem zas zaujatej, ale mě tahle krabice přijde docela zlomová. Jako kdysi Rockman, Digitech RP-1, Zoom 9000 ...
Re: rgx
jojo, amp sim a reverb žerou výkon, takže jen 2 efekty. Podobně je to v mé prastraré Pandoře PX1. Když se zapne složitější ambience, vypadne modulační blok.
To by mi zrovna nevadilo, hally ani Amp sim bych na G3 neprovozoval. A když, tak klidně samostatně nebo s jedním efektem, to je úplně fuk.
Spíš mě zamrzelo, že simulace MT-2 nemá všechny ovladače jako orig.
Jinak mi G3 připadá po všech stranách SKORO dokonalá, někomu může vadit Non True Bypass, někomu plast pouzdro nebo ten MT-2, ale to jsou fakt mušky.
Furt se tu někdo ptá jestli krabičky nebo mulťák a když mulťák tak jakej..., A jestli třeba i zvukárnu..., tak tady je OPRAVDU vše v jednom a v nejvyšší současný kvalitě.
Možná jsem zas zaujatej, ale mě tahle krabice přijde docela zlomová. Jako kdysi Rockman, Digitech RP-1, Zoom 9000 ...
[torst2]
Re: G3
ta absence EQ u MT-2 by šla kompenzovat zařazením samostatného bloku EQ za zkreslení ...
Re: G3
ta absence EQ u MT-2 by šla kompenzovat zařazením samostatného bloku EQ za zkreslení ...
[rgx]
Re: torst2
Jsem si už po těch letech zvykl na Digitech RP200, kde používám v podstatě 1 preset. Ale určitě bych to G3 bral. Ten pedál asi není v základní ceně, že?
Re: torst2
Jsem si už po těch letech zvykl na Digitech RP200, kde používám v podstatě 1 preset. Ale určitě bych to G3 bral. Ten pedál asi není v základní ceně, že?
[feki]
Re:
Mám už asi 15let Digitech RP6, tenkrát za 14000,- pořád na něj cvičím, někdy i nahrávám clean. Na bazoších jde kolem 3000,- , stejně jako RP7 s lampou. S AZK360 to hrálo dobře.
Re:
Mám už asi 15let Digitech RP6, tenkrát za 14000,- pořád na něj cvičím, někdy i nahrávám clean. Na bazoších jde kolem 3000,- , stejně jako RP7 s lampou. S AZK360 to hrálo dobře.
[negativecreep]
Re:
Vážně přemýšlím o tom Zoomu G3. Ukázky mě příjdou dobrý, jediný co mě na tom efektu trochu chybí je absence Midi ovládání. a trochu mě štve že tap tempo pedal a expresion pedal má jen jeden společnej vstup. Využíval bych ho hlavně na delaye, a pak na efekty který třeba nevyužívám tak často, např autowah, flanger atd. může mi někdo z vlastníků ten efekt trochu přiblížit? Napíšu to do bodů ať je to přehledný.
-Porovnával někdo ty simulace se skutečnými efekty? ( viděl jsem porovnaní delayu a to se mi zamlouvalo)
-jak jsou na tom zkreslovací efekty, jsou použitelný?
- zkoušel někdo tap tempo? jde tapovat na efektu, nebo musim mit ten externi tapovač?
- je tam simulace whamy pedálu?
- a zatím poslední otázka, jak se to chová s aparátem, mám z digitálních efektů trochu strach, ale příjde mě zbytečný kupovat 6 krabiček na který šlápnu 10x do roka. Předem dík za odpovědi.
Re:
Vážně přemýšlím o tom Zoomu G3. Ukázky mě příjdou dobrý, jediný co mě na tom efektu trochu chybí je absence Midi ovládání. a trochu mě štve že tap tempo pedal a expresion pedal má jen jeden společnej vstup. Využíval bych ho hlavně na delaye, a pak na efekty který třeba nevyužívám tak často, např autowah, flanger atd. může mi někdo z vlastníků ten efekt trochu přiblížit? Napíšu to do bodů ať je to přehledný.
-Porovnával někdo ty simulace se skutečnými efekty? ( viděl jsem porovnaní delayu a to se mi zamlouvalo)
-jak jsou na tom zkreslovací efekty, jsou použitelný?
- zkoušel někdo tap tempo? jde tapovat na efektu, nebo musim mit ten externi tapovač?
- je tam simulace whamy pedálu?
- a zatím poslední otázka, jak se to chová s aparátem, mám z digitálních efektů trochu strach, ale příjde mě zbytečný kupovat 6 krabiček na který šlápnu 10x do roka. Předem dík za odpovědi.
[torst2]
Re: negative
Sorry, že zas přicmrdávám, ne nehrál jsem na něj, jen teoretizuju :
Hodně z toho bys našel v manuálu, kterej sahneš z webu ZOOM.
Tamtéž je docela pěkný video - porovnání simulací aparátů v G3 vs. reálná předloha. To pokulhávání je jasně slyšet, i ta podobnost, ale takováhle objektivita se u "simulantů" často nevidí.
Ohledně simulací jednotlivejch krabek bych byl v klidu, psalo se tu o Digitech DF7, Line6 M5, který uměji modelovat analog naprosto věrně. V tomhle je pro mě největší využití G3. Ale samozřejmě by to chtělo zkusit.
Re: negative
Sorry, že zas přicmrdávám, ne nehrál jsem na něj, jen teoretizuju :
Hodně z toho bys našel v manuálu, kterej sahneš z webu ZOOM.
Tamtéž je docela pěkný video - porovnání simulací aparátů v G3 vs. reálná předloha. To pokulhávání je jasně slyšet, i ta podobnost, ale takováhle objektivita se u "simulantů" často nevidí.
Ohledně simulací jednotlivejch krabek bych byl v klidu, psalo se tu o Digitech DF7, Line6 M5, který uměji modelovat analog naprosto věrně. V tomhle je pro mě největší využití G3. Ale samozřejmě by to chtělo zkusit.
[fbm]
Re:
v tomto pripade je to "zkouseni" tak na tyden horlive prace ;) je tam toho strasne moc.....
- jestli chces skutecny efekt, porid si skutecny efekt. Jsou to simulace (coz ale u modulacnich efektu je uz davno na takove urovni ze to na koncerte naslepo nepoznas ani ty sam, o publiku nemluve)
- zkreslovaci efekty jsou pouzitelne (to je asi nejlepsi slovo :), u drivejsich Zoomu byly totiz vetsinou nepouzitelne, tady jak ktery ale najit se tam da (ted jsem na tour hral jeden song kvuli prepinani na zkresleni jenom ze zooma a bylo to v klidu)
- netapuju
- whammy je a pouzivam. Kvalita je srovnatelna s ostatnima whammy efektama (signal prasi i original whammy, takze tam neni moc co porovnavat) Objevil jsem pouze jednu vymazlenou japonskou chybku..... kdyz obratim prubeh, tak potom nula nedorovnava na stejny ton (proc to ty kur*vy sikmooke takhle pos*raly to naprosto netusim, ale omezuje to az hodne specialni pouziti) V tehle discipline (prirazovani prubehu exp pedalu mu Lejno6 dava brutalne na prdel :)
- presne pro tebe je takovy pedal delany (ja taky nemam krabicku na kazdy z tech 45 zvuku co sem napr. pouzil na posledni desce)
kazdopadne i pres vsechny pihy na krase je to za 4,5 litru velika parada.
v 90. letech by neco srovnatelneho stalo tak 150litru (tehdejsich :)
Re:
v tomto pripade je to "zkouseni" tak na tyden horlive prace ;) je tam toho strasne moc.....
- jestli chces skutecny efekt, porid si skutecny efekt. Jsou to simulace (coz ale u modulacnich efektu je uz davno na takove urovni ze to na koncerte naslepo nepoznas ani ty sam, o publiku nemluve)
- zkreslovaci efekty jsou pouzitelne (to je asi nejlepsi slovo :), u drivejsich Zoomu byly totiz vetsinou nepouzitelne, tady jak ktery ale najit se tam da (ted jsem na tour hral jeden song kvuli prepinani na zkresleni jenom ze zooma a bylo to v klidu)
- netapuju
- whammy je a pouzivam. Kvalita je srovnatelna s ostatnima whammy efektama (signal prasi i original whammy, takze tam neni moc co porovnavat) Objevil jsem pouze jednu vymazlenou japonskou chybku..... kdyz obratim prubeh, tak potom nula nedorovnava na stejny ton (proc to ty kur*vy sikmooke takhle pos*raly to naprosto netusim, ale omezuje to az hodne specialni pouziti) V tehle discipline (prirazovani prubehu exp pedalu mu Lejno6 dava brutalne na prdel :)
- presne pro tebe je takovy pedal delany (ja taky nemam krabicku na kazdy z tech 45 zvuku co sem napr. pouzil na posledni desce)
kazdopadne i pres vsechny pihy na krase je to za 4,5 litru velika parada.
v 90. letech by neco srovnatelneho stalo tak 150litru (tehdejsich :)
[negativecreep]
Re:
tak paráda dík moc za odpovědi, objednal bych ho na netu abych ho mohl 30 dní zkoušet a případně vrátit. Používáš ho ve smyčce nebo před zesilovačem. A teď se budu ptát jako debil, nevadí lampovýmu zesilovači když do něj pustím nějakýho automatickýho bubeníka
Re:
tak paráda dík moc za odpovědi, objednal bych ho na netu abych ho mohl 30 dní zkoušet a případně vrátit. Používáš ho ve smyčce nebo před zesilovačem. A teď se budu ptát jako debil, nevadí lampovýmu zesilovači když do něj pustím nějakýho automatickýho bubeníka
[torst2]
Re: negative
to vůbec není debilní. Zesík to snad zvládne, ale měl bych strach o Celestiony v boxu, na to pozor. Basové údery šlapáku pro ně nebudou moc zdravé. Jsou stavěné na středovýškovou kytaru a tyhle přebasovaný attacky je budou přetěžovat.
Re: negative
to vůbec není debilní. Zesík to snad zvládne, ale měl bych strach o Celestiony v boxu, na to pozor. Basové údery šlapáku pro ně nebudou moc zdravé. Jsou stavěné na středovýškovou kytaru a tyhle přebasovaný attacky je budou přetěžovat.
[torst2]
Re: fbm
zkreslení u G3 : Jestli bude aspoň takový jako v DF7 tak není co řešit, ne? Od vás jsem tady s potěšením čet, že jsou nerozeznatelný od analog, předloh. (naprosto bez ironie !!!)
Re: fbm
zkreslení u G3 : Jestli bude aspoň takový jako v DF7 tak není co řešit, ne? Od vás jsem tady s potěšením čet, že jsou nerozeznatelný od analog, předloh. (naprosto bez ironie !!!)
[fbm]
Re:
torst: jako TS nakopnuti, ano, vsak jsem daval i ukazky, ale tady jde o trochu neco jineho
negative: ja ho pouzivam pred zesilovacem, ale mam ve smycce jeste dalsi multak, zalezi na co ho chces pouzivat, jestli jenom s cistym kanalem tak je to jedno. Bubenik bedne neuskodi (kdyz to nebude moc nahlas), ale zvukove to bude zrejme hnus.
Re:
torst: jako TS nakopnuti, ano, vsak jsem daval i ukazky, ale tady jde o trochu neco jineho
negative: ja ho pouzivam pred zesilovacem, ale mam ve smycce jeste dalsi multak, zalezi na co ho chces pouzivat, jestli jenom s cistym kanalem tak je to jedno. Bubenik bedne neuskodi (kdyz to nebude moc nahlas), ale zvukove to bude zrejme hnus.
[torst2]
Re: fbm
plácáme, plácáme, musí to někdo zkusit ! Myslel jsem, že zkreslení DF7 = Line6 M5 = G3.
Re: fbm
plácáme, plácáme, musí to někdo zkusit ! Myslel jsem, že zkreslení DF7 = Line6 M5 = G3.
[torst2]
Re: G3
http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=705530&page=1&kategorie=0&nabpop=vse®ion=&ins=25&order=datum
Re: G3
http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=705530&page=1&kategorie=0&nabpop=vse®ion=&ins=25&order=datum
[fbm]
Re:
tos odvodil z jednoho inzeratu jo? :)
tak me uz neprekvapis, ale zbytecne děsiš lidi co tě neznaji.... mohli by ten tvuj zblebt brat jako nazor
Re:
tos odvodil z jednoho inzeratu jo? :)
tak me uz neprekvapis, ale zbytecne děsiš lidi co tě neznaji.... mohli by ten tvuj zblebt brat jako nazor
[torst2]
Re: fbm
proč by ho brali jako relevantní názor ? Je to žblebt - komentář jednoho inzerátu. Myslící člověk to taky tak vezme. Přestaň mě už vychovávat !!!!! (pozdě bycha honiti)
Re: fbm
proč by ho brali jako relevantní názor ? Je to žblebt - komentář jednoho inzerátu. Myslící člověk to taky tak vezme. Přestaň mě už vychovávat !!!!! (pozdě bycha honiti)
[fbm]
Re:
btw Zoom G3 upgrade jako na zavolanou, moznost pouzit az 6 efektu najednou a 9 dalsich aparatu pridano
http://zoom.co.jp/news/article/436
Re:
btw Zoom G3 upgrade jako na zavolanou, moznost pouzit az 6 efektu najednou a 9 dalsich aparatu pridano
http://zoom.co.jp/news/article/436
[fbm]
Re:
vyzkousim to az po poslednim koncerte, at si neco nerozdrbu a nemusim programovat znova.... ale tech 6 efektu najednou to je krok spravnym smerem, obcas ty tri byly omezujici, kdyz jedna pozice se spotrebovala na noise gate a druha na doladujici EQ...
Re:
vyzkousim to az po poslednim koncerte, at si neco nerozdrbu a nemusim programovat znova.... ale tech 6 efektu najednou to je krok spravnym smerem, obcas ty tri byly omezujici, kdyz jedna pozice se spotrebovala na noise gate a druha na doladujici EQ...
[torst2]
Re: fbm
"Mnoho psů, zajícova smrt." Jak se mi G3 zamlouvá, tak mě děsí tou komplexností. Že se v něm prostě člověk zahrabe ...
Re: fbm
"Mnoho psů, zajícova smrt." Jak se mi G3 zamlouvá, tak mě děsí tou komplexností. Že se v něm prostě člověk zahrabe ...
[rgx]
Re: torst2
Chce to znát nějaký cíl: Např. udělat jeden dobrý zkreslený zvuk, trochu reverbu, noise gate a uložit. Postupuj systematicky, né jak já před X lety. Zjistil jsem ještě, že dobré je mít prostřídané presety takto: Zkreslený, Čistý, Zkreslený, Čistý .... a ty kopírovat a měnit parametry v kopiích. Pak můžeš přepínat za chodu.
Re: torst2
Chce to znát nějaký cíl: Např. udělat jeden dobrý zkreslený zvuk, trochu reverbu, noise gate a uložit. Postupuj systematicky, né jak já před X lety. Zjistil jsem ještě, že dobré je mít prostřídané presety takto: Zkreslený, Čistý, Zkreslený, Čistý .... a ty kopírovat a měnit parametry v kopiích. Pak můžeš přepínat za chodu.
[fbm]
Re:
pristupu je vic, zalezi ktery komu vyhovuje..... ja se ale vzdycky odrazim od co nejlepsiho zakladniho zvuku (clean, crunch, rhythm, lead) a az potom dokorenim efektama dle libosti
Re:
pristupu je vic, zalezi ktery komu vyhovuje..... ja se ale vzdycky odrazim od co nejlepsiho zakladniho zvuku (clean, crunch, rhythm, lead) a az potom dokorenim efektama dle libosti