Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Engl E650 Blackmore efektová smyčka

13.4.2011 10:05 [kramer]
Engl E650 Blackmore efektová smyčka - Kategorie Nástroje > Zesilovače > Konkrétní modely
Zdravím potřeboval bych poradit, mám u Blackmora v efektové smyčce zapojený efektový procesor Boss GX 700 a mění mi to charaktér celého zvuku, chci se právě poradit, jak mít nastavenou balanci u efektové smyčky, jediná možnost, jak to mění zvuk jen minimálně, je buď, že je úplně stažená(jede jen zesík bez efektu) a nebo vytočená úplně naplno. Máte někdo s tímto problémem zkušenost? Mám strach, že když jí budu mít pořád úplně naplno, tak časem něco oddělám. A další problém, zesík má jiný zvuk, i když je mulťák vypnutý přes bypass(podle mého by bypass měl úplně odpojit mulťák, aby nijak neničil zvuk přímo ze zesíku), přijde mi že už jen tím, že je napíchnutý do smyčky, tak mění zvuk. Poraďte, díky.
Honza

Seznam příspěvků:

[0..45 / 45] Strana:  1 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
13.4.2011 11:17 [Sandon]
Re:
Klasickej problem pomeru efektovanyho a neefektovanyho signalu, digitalniho multiefektu a impedancniho (ne)prizpusobeni :-/
Ja GX700 mam a vim o tom problemu (dela to i drazsi GT-PRO, kteryho taky mam) - ale to je problem spojeni / spoluprace s dalsima (lampovyma) zarizenima, samotnej multiefekt problem zadnej nema. Delal jsem i test, jak ovlivnuje bypass zvuk - zapojil jsem to ke zvukovce a prohnal efektem nekolik testovacich signalu (sum, piskani...) a zjistil jsem, ze v efektu jako takovym problem neni ani kdyz je v bypassu ani kdyz jen vypnes vsechny efekty: frekvencni prubeh je naprosto rovnej.

Urcite pouzivej smycku nastavenou na 100% WET!!! (na max) Jedine tak se chova jako seriova - a to ty potrebujes. Paralelni smycka (cokoliv jinyho nez WET u toho potenciometru) primichava original zvuk zesaku k efektovanymu zvuku a to dela strasnej binec hlavne u digitalnich masinek, protoze maji uricty nenulovy zpozdeni (par milisekund) pri zpracovani signalu. Strach mit nemusis, to ze je potak "naplno" je jen volba konstruktera - mohlo by to byt klidne opacne :))), a je to jen rizeni pomeru, zadna "sila" nebo tak neco, nic se s tim nestane.

Pro minimalizaci "ztraty zvuku" zkus jeste zaexperimentovat s pomerama hlasitosti na efektu (vstupni a vystupni citlivost a volume) a na zesaku (lead volume a master volume).
U myho kamose nastaveni nizke hlasitosti vystupu z preampu do efektu ten problem "ztraty zvuku" podstatne eliminovala. Ale to nemusi platit u tebe, ty mas zesak s ef. smyckou, on mel preamp.

Bohuzel tenhle problem s multiefektama ve smycce byva castej a maji ho i majitele jinych znacek, treba TC G-Major a MesaBoogie :)
13.4.2011 11:51 [Tempest]
Re:
Pokud se nepletu tak vetsina bypassu na multacich neni true, takze ten signal tim efektem stejne projde...
ja pouzivam marshall tsl-601 lampac, kde je efektova smycka na max pouze paralelni (50%), takze jde o jiny pripad, efekt mam g-major a musim rict ze i ten znatelne meni charakter zvuku (na coz sem si tak nak zvykl, pac to skrz paralelni smycku ten zvuk jen prikrmuje). proto bypass na multaku nepouzivam ale kdyz uz ho chci vypnout, tak vypnu smycku pres pedal u komba.
A i kdyz ji vypnu tak zvuk je pocitove o neco malo chudsi nez kdyz neni zapojene vubec nic, ale to je temer neznatelny rozdil, kterej bych mozna resil u nahravani, ale jinak ne.
13.4.2011 12:15 [kramer]
Re: 13.4.2011 11:17 [Sandon]
Díky moc za užitečný rady, ještě bych se tě tedy zeptal, když máš ten samej efekt jako já, jak správně nastavit tu sílu výstupu a vstupu , moc dobře jsem to na to efektu nepochopil, zezadu je kolečko na nastavení výstupní síly, to při kroucení taky hodně mění charaktér zvuku, pro mne nejlepší zvuk, když je taky spíš víc než míň, a pak je zepředu síla vstupu, máš nějak vyzkoušený poměr vstupu a výstupu? ta síla vstupu na přední straně ovlivní hlasitost poměrně méně než klasické volume třeba na zesíku, hlavně když je dám na minimum, tak pořád něco hraje, to je asi normální, co, jsem v tomhle úplný nováček, vždy jsem jen valil přímo z apce bez efektů :)
13.4.2011 12:16 [Sandon]
Re: Tempest
Ano, bypass nebyva "true", ale to nicemu neskodi. U krabicek s bufferem taky nemas "true". Dulezity je, ze pri zapojeni pres zvukovku ten efekt nevykazoval zadny znamky zmeny zvuku, proto ten problem vznikne az po pripojeni treba k zesaku.
Kdyz nemas seriovou smycku, tak je to peklo, protoze michas zpozdenej zvuk z efektu (digitaly maji VZDYCKY zpozdeni, i kdyby jen 1ms (ale to je urcite vic)) a vznikne ti neco jako zastavenej flanger :)
Paralelni smycka je k pouziti s digitalnim multiefektem to nejhorsi, co muze byt, bohuzel.

Vypinani smycky je dalsi vec: ten obvod smycky obsahuje nejaky soucastky, pres ktery ten signal prochazi. Kdyz to cely uplne vyradis, tak signal nejde pres ten obvod a zvuk se zakonite zmeni. Vetsina zesaku ma obvod smycky trvale v ceste signalu, takze puristi si nechavaji dodelat prave takovej bypass smycky.
13.4.2011 12:16 [kramer]
Re: 13.4.2011 11:51 [Tempest]
Taky bych to rád takhle vyřešil, ale bohužel Blackmore nemá na šlapáku vypnutí smčky, jen na zadní straně knoflík na balanci:(
13.4.2011 13:03 [batty]
Re: Sandon, Tempest
Treba G-major ma funkci "killdry", takze funguje vyborne v paralelni smycce(nastaveny treba na 20%), teda za predpokladu, ze pouzivate jen reverb a delay(mozna jeste octaver to snese). BOSS asi podobnou funkci nema, co?

13.4.2011 13:10 [Sandon]
Re: kramer
Presnou radu ti nedam, ja nepouzivam hlavu a to je uplne jina situace a navic se to bude lisit i podle vyrobce a typu hlavy (kazda to ma jinak vyreseny s master volume atd...).

Na GX se resi jednak ta vystupni citlivost vzadu a pak jeste muzes menit softwarove hlasitost od 0 do 100, na hlave pak mas hlasitost kanalu a jeste master...
Neni to jednoduchy, zkus si pohrat a najit nastaveni, kdy to hraje nejlip. Doporucuju kontrolovat jak cistej, tak zkreslenej zvuk, protoze na cistym uslysis, kdyz nevco bude zkreslovat.
Moc velkou vystupni citlivost bych na GX nenastavoval, ta hlava asi nebude delana na velkou uroven...je mozny ze pak uz budes tim GXkem prebuzovat tu smycku (proto moza ten efeke "vic je lip")...
Vstupni citlivost GX vepredu je schvalne tak, aby i minimu porad hralo, jinak by sis to mohl omylem ztlumit. Tam je potreba to nastavit tak, aby ti jen obcas lehce problikl PEAK (to se tyka spis cistyho signalu, tam je dynamika vetsi, zkreslenej kanal bude "peakovat" jen u zatlumenych basovych strun (palm mute)). Rozsah toho potaku je celkem malej, neni tam co resit - musis proto citlive nastavit hlasitost cistyho a zkreslenyho kanalu, abys ten GX neprebuzoval.

Jinak jeste je nmoznost pouzivat jako vstup do GX efekt LOOP - das ho na zacatek retezce a nastavis na PARALLEL a vstup do GX je potom konektor RETURN ;-) To taky muzes vyzkouset, tam bude rozsah regulace asi vetsi a da se to pak i programovat, protoze se to ovlada softwarove. Ale nevim, jestli ten RETURN nebude trochu horsi nez INPUT, protoze ma mensi vstupni impedanci nez INPUT (450kOhm vs. 1MOhm)). Nicmene je to dalsi moznost.

Taky se da efekt zapojit 4 dratove!
Vystup z kytary --(1)--> [INPUT GX700] - [LOOP SEND GX700] --(2)--> [INPUT ENGL] - [LOOP SEND ENGL] --(3)--> [LOOP RETURN GX700] - [LINE OUT GX700] --(4)--> [FX LOOP RETURN ENGL]

Vyhoda je v tom, ze pak je preamp Engla vlastne libovolne zaraditelnej v retezci GX jakozto efekt LOOP, takze muzes pred Engla zaradit treba wah, phaser, overdrive, muzes libovolne menit silu signalu do preampu a tim padem i zkresleni (to se da resit i expression pedalem) atd atd... skoro nekonecne moznosti!

Nevyhoda je, ze to nemusi byt bez problemu (prave ty impedance by mohly zlobit, zalezi na aparatu) a nastaveni urovni je pak ponekud slozitejsi a je to cely trochu min prehledny... taky mas misto 2 kabelu celkem 4, ale to zase takova hruze neni :)))
Ja mam doma dva lampovy preampy (a brzo bude dalsi :)) a kdyz chci s nema zachazet jako s efektama v retezci, tak kazdej z nich zapojim 4ma dratama. Na GT-PRO mam 2 programovatelny smycky, takze muzu treba hrat i ve stereu (v kazdym kanale jinej preamp) atd atd. Akorat prave ten zvuk se zapojenim do smycky zmeni, protoze preampy nemaji na vystupu buffery a nefunguje to uplne jak ma. Ale nazivo bych to neresil (ja to pouzivam jen na nahravani a musim to mit ve smycce (Boss funguje jako USB zvukovka), ale samozrejme mam moznost prepojit to i mimo smycku, kdyz je potreba)...
13.4.2011 13:10 [kramer]
Re: 13.4.2011 13:03 [batty]
Musím to ještě všechno znovu projít, ale myslím si, že ten boss tuhle f-ci nemá, že jsem to četl někde na recenzích...
13.4.2011 13:15 [Sandon]
Re:
K cemu je "killdry"? To bude to same jako kdyz nastavim vsechny efekty na 100% wet, ze jo?
Jasne, kdyz ti nevadi, ze pouzivas jen delay, reverb a treba trochu chorusu, tak je to OK, ale u nekterych efektu je potreba mit 100% wet zvuk a to u paralelni smycky nikdy neudelas...

kramer:
to zalezi, co chces pouzivat za efekty... jak pisu vys: kdyz das u vsech efektu v GX700 vsechny efekty na 100:0, je to to same... KILLDRY bude nejspis jen komfortni prepnuti vsech efektu najednou na 100% WET...
13.4.2011 13:21 [Tempest]
Re:
Pravda pravdouci, tak ja si ten rackovej efekt koupil s tim, ze casem prejdu na rack, pripadne hlavu se seriovou smyckou, k tomu sem se stale nedokopal, penize jsou potreba jinde.
Takze v TSL neni ani seriova ani bypass smycka kdyz se mi zda zvuk o neco malo chudsi pri zapojeni kabelu do vypnute smycky? Clovek se s tim holt musi naucit zit :)
13.4.2011 13:27 [Sandon]
Re:
a zapojeni kabelu do vypnute smycky ma jakej smysl? :)
13.4.2011 13:27 [Sandon]
Re:
(double post)
13.4.2011 14:00 [Tempest]
Re:
kua takovyho laborovani, to uz davno presahlo hranice muzikanstvi :)
co se tyce killdry, uz si to moc nepamatuju, z nakyho duvodu jsem to nikdy nepouzil. asi uz mi to prislo moc chude.
To zapojeni do vypnute smycky jsem zminoval kvuli tomu, ze kdyz bych chtel bypass, tak radsi vypnu smycku nez bypass na efektu. Ve skutecnosti ale mam smycku stale na max a pak je tam jeste neco - loop level switch, +4dBm (switch out) nebo -10dBv (switch in), pouzival jsem vzdycky to prvni pac jinak se mi ty efekty zdaly slabe. kdysi uz jsme se o tom bavili, ale od te doby jsem to neresil, asi si s tim zkusim jeste pohrat, zda-li ten reverb a delay nebude znit lip.
13.4.2011 14:03 [Sandon]
Re:
jasne, kdyz mas moznost, je lepsi, nez bypassovat efekt, vypinat smycku...
+4dBm / -10dBv je prepinani dvou linkovych urovni, takzvane "pro"/"consumer" level... to fakt je potreba poresit podle danyho pristroje...
13.4.2011 14:12 [Tempest]
Re:
a stejne pro/consumer si muzu zvolit i na multaku :) ja sem to vsechno dal tak aby to hralo co nejvic nahlas, aby input a output nemusely byt tak doprava a nekreslilo to...
13.4.2011 14:34 [Sandon]
Re:
tak kdyz muzes, je lepsi jet na +4dBm
13.4.2011 15:41 [batty]
Re: Sandon
no jestli ma treba to Tempestovo TSLko jen paralelni smycku s max 50% pomerem, tak to s digitalnim fx bez "killdry" nepujde. Na englech ta poloha potaku 100% nastesti funguje dobre
13.4.2011 16:09 [Tempest]
Re:
ja sem si na to nak zvyk :)
13.4.2011 16:23 [kramer]
Re: 13.4.2011 13:10 [Sandon]
Takže podle tebe je lepší mít sílu výstupu(knoflík na zadní straně GXka)spíš na míň než na víc, aby výstupní signál nebyl moc silnej a neměl tendenci kreslit. Vstupní signál(knoflík na předním panelu) nastavit tak, aby mi lehce probliknul sem tam peak, a zbytek doladit výstupním volume pod tlačítkem level/chain, to teda asi naplno. Balanci na efektový smyčce dám úplně naplno, to ani jinak nejde, pak je zvukový rozdíl opravdu hodně znatelný. No a pak by to molo tak nějak být ready, jen se bojím toho, že ten zvukový rozdíl bude stejně hodně poznat, protože knoflík na výstupním signálu(je tam taky stupnice od -10dBM do asi 4dBM) ten zvuk taky hodně ovlivňuje, čím víc je vyšťavený, tím víc se zvuk podobá zvuku čistě ze zesíku, ale i v manuálu je, myslím, poznámka, že většinou je to nastavený na těch -10dBM, uvidíme, až vyzkouším s tímhle nastavením
13.4.2011 16:38 [batty]
Re: Tempest
Takze ty nemas zapnute killdry? Nam to dela ukrutnej bordel. Jak ma ten G-major par ms latenci(i pri bypassu, protoze pres AD/DA to jde furt), tak to zni jako kdyz jsem jednou omylem zapojil v bedne jeden reprak obracene. Phaser bez vlneni. Proste se ty dva signaly spolu hadaj.
13.4.2011 16:44 [kramer]
Re: 13.4.2011 16:38 [batty]
Já tenhle efekt pocítil taky u mýho případu s bossem, že když byl zapnutej bypass, tak to mělo efekt jako dva signály dohromady, jak to mám odstranit? Boss nejspíš killdry nemá...
13.4.2011 17:11 [Tempest]
Re: batty
presne tak, micham do sebe dva zvuky - cistej s chorusem pripadne s delayem zni slusne, zkreslene zvuky s reverbem jsou trochu prikrmene oproti zvuku bez efektu, takze vznika hybrid, ale jako takovej je zvuk pouzitelnej, zalezi co myslis slovem ukrutnej bordel, je to jinej zvuk, ale skaredej neni...
13.4.2011 21:25 [Sandon]
Re: kramer
Boss "kill dry" nema, ale u Engla kdyz das cudlik smycky na max, tak tenhle divnej efekt vznikat nemuze, protoze puvodni signal ze zesaku je na 0 a jde jen pres efekt. Divny veci se dejou jen v pripade, kdyz se micha original zvuk zesaku s (diky prevodnikum malinko zpozdenym) signalem z digitalniho efektu...

Tu vystupni citlivost nastav jak myslis, jestli to lip zni na +4dB, tak klidne - je ale divny, ze to meni zvuk - ale proc ne, jsou to lampy, daji se prebudit.
13.4.2011 21:28 [Sandon]
Re: batty
Nevim, co presne dela "kill dry" a nechce se mi to hledat. Ale z nazvu se da soudit, ze to vypne veskery neefektovany signal po cele ceste pres multak (cimz eliminuje to, ze se smicha tenhle prevodnikama zpozdenej signal s puvodnim signalem).
Ale nechapu, proc by mel mit problem s Bossem, kdyz sice nepouzije "kill dry" (protoze tam neni, ale to nema krome TC zrejme nikdo), ale misto toho (o neco pracneji) nastavi ve vsech efektech pomer WET:DRY na 100:0 ???
Vzdyt to je jedno, jak se zbavis DRY signalu, dulezite je, ze se ho zbavis :-)
13.4.2011 21:38 [batty]
Re: Sandon
Jasne, ale vem si tady Tempesta. Ten klidne hraje se zvukem, kde se mu to hada a je spokojenej. Pokud si dobre pamatuju, tak na cistym to posunuti faze neni tak znat jako na zkreslenym, tam je to fakt peklo. Killdry dela presne co rikas, takze je to zachrana u aparatu u kterejch nejde paralelni smycka nastavit na 100:0 Nektery stary fx maj zvlast vystup pro wet signal, treba echa, tak tohle je digitalni obdoba. A treba BOSS DD-3 ma analogovy michani signalu s digitalne tvorenejma ozvenama, takze tam problem taky neni.
13.4.2011 23:56 [Sandon]
Re:
A v cem je porad problem? Ze krome TC zadnej digitalni multiefekt nema KILLDRY? Ja uz nevim jak ti to napsat :-)
Tak naposledy: ten, kdo nema GMajora, proste nastavi v kazdym jednotlivym efektu (v tom multiefektu!) DRY signal na 0 a je to. KILL DRY MANUALLY :-)
14.4.2011 1:47 [Tempest]
Re:
problem je v tom ze nemam tak zmlsany ucho jako vy a batty se mi to snazi vysvetlit :)
ja to driv vubec neresil, s killdry mi prestaly hrat vsechny presety a nez abych se podival do manualu jak se to pouziva, tak sem to radsi vypnul, je to proste :p
cituji manual: killdry = no direct signal will be passed to the outputs - tudiz kdyz to zapnu, tak asi prijdu i o ten chorus a jelikoz je to globalni nastaveni, tak je to bud hadajici se relativne prijatelny zvuk nebo nehadajici se zvuk jen s delayem a reverbem :o

14.4.2011 8:34 [kramer]
Re: 13.4.2011 21:25 [Sandon]
ok, ještě se poptám, v prvním příspěvku jsi psal, ať si dám pozor na přebuzení a nastavení vstupního a výstupního signálu, tady jsi zase psal, že výstupní signál na zadním panelu můžu klidně dát na max, když to hraje líp, tak teď nevím, jak jsi to předtím myslel, jestli si mám nastavit výstup na zadním panelu a nebo přes tlačítko level/chain, tam je taky možnost nastavení síly výstupního signálu, jak tyhle dvě nastavení spolu vůbec souvisí? Ještě jeden dotaz ohledně nastavení, pod tlačítkem utility si nastavuju výstupní zařízení, takže tam v mém případě uložím guitar amp(stack), jen se v tom ujišťuju, už mám hlavu jak balón z toho, co všechno se na tom musí nastavit :)
14.4.2011 9:41 [Sandon]
Re: kramer
Ja jsem az ted v poslednim prispevku reagoval, ze kdyz ti to prijde lepsi, tak to tak muzes asi nechat, ale nevim, jestli je to spravne... je totiz divny, ze se meni zvuk se zmenou te vystupni citlivosti - to by asi nemelo. Takze mam podezreni, ze to asi nejak trochu uz zkresluje a je ti to asi prijemny. Proc ne, ja bych to musel slyset, takhle fakt nevim jak to zni a jestli je to OK nebo ne :-)

Ta vystupni citlivost je vpodstate maximalni uroven, kterou z toho efektu muzes dostat. Ja bych asi nastavil vystupni hlasitost v efektu treba na 70-80 a tu vystupni citlivost pak podle toho, na jakou konecnou hlasitost se potrebujes s aparatem dostat. Predpokladam, ze Engl ma rezervu, ale taky se muze stat, ze abys neprebudil vstup GX700, bude treba nutny ubrat lead a clean volume (nebo jak jse to jmenuje u Blackmora) a pri moc malym nastaveni vystupni citlivosti GX700 uz by treba master volume Engla neumel "dat" vyssi hlasitost.... ale to fakt nevim, spis tam bude velka rezerva. Snad to je srozumitelny, co jsem napsal :)))
Fakt to nejde rict tahle od stolu, navic kdyz jsem GX700 nikdy s hlavou Engl nepouzival (jen kdysi davno s 50W kopii Marshalla). Proste zkousej, vylozene prusvih bys poznal (zkousej nastavovat i na super cistej zvuk, abys to slysel).

A posledni vec: s tim GUITAR AMP (STACK) to je velice dobrej postreh, na to jsem uplne zapomnel!!!
Ja osobne bych pouzil nastaveni LINE (nebo tak nejak)!!! Protoze ostatni nastaveni (amp, combo) jsou nejak upraveny a neco je v nich orezany, podle me to nejprirozeneji bude hrat, kdyz to bude bez uprav.
Vyzkousej klidne vsehny a uslysis ty rozdily...
14.4.2011 9:44 [Sandon]
Re: Tempest
asi to neni spravne, ze ti jde direct pres Majora, ale zase zalezi, kolik ho tam vlastne ve skutecnosti je... kdyz ho bude moc, bude to delat binec...kdyz ti to neva, tak neni co resit :)
14.4.2011 12:31 [Tempest]
Re:
je pravda ze preset pro zkresleny beglajt sem mel hodne ztlumenej aby tam slo jen trochu reverbu, lead byl o poznani vic.
kazdopadne diky battymu za upozorneni, ja si s tim jeste pohraju, ted uz kramerovi nebudu parazitovat na threadu :)
17.4.2011 19:18 [Pavel Krása]
Re:
s G Majorem žádná výrazná změna neproběhla třeba s RP 7 Digitech zněna sice proběhne lehce se znění zrno zkreslení ale i tak se to dá dokroutit asi bych se zaměřit na už zníměné věci ty Bosse jsou docelA oblíbený kusy ALE JEDNOVÍM JISTĚ S gt 10 jsem naprosto pohořel veškerý lampový zvuk byl ta tam byla to katastrofa
mám třeba zkušenost s RP7 že na trhu byli 3-4 základní řady a každá měla malinko jiný zvuk i při všem vypnutém na tu svou jsem zvyklí tak to neřešim :)
17.4.2011 22:31 [Sandon]
Re: PK
ad Boss: GT10 jsem nezkousel, ale psal jsem vys, ze jsem GX meril/zkousel - chyba neni primo v tom zarizeni, ale v tom, jak a do ceho se to zapoji. U toho GT10 by to mohlo byt podobne, akorat by se mohlo pridat "kdo" :)))

Nakonec se podle prispevku ukazalo, ze nejvetsi problem delalo nastaveni pomery DRY/WET ve smycce - takze z toho by mohl obvinit pana Bosse jen naprostej blazen.
1.5.2011 18:31 [Pavel Krása]
Re:
co je platné že to obejdeš přes smyčku v GT 10 když ti potom nemaká ladička ani wah a ono slavné pěti šnurové zapojení mi moc podvousy fakt nejde je to o kylometrech šnůry a ne moc dobré dynamice ... tak nevím zda nebylo lepší pracovat s trochu širším omhovým vstupem nebo lepe řečeno lépe přispusobytelným vstupem přímo do GT 10
1.5.2011 22:23 [Sandon]
Re:
Vubec nechapu, kam timhle prispevkem miris... kde nemaka ladicka a wah? A jak souvisi dynamika a "kylometry" snury, to uz asi necham na alchymistech u dvora krale Rudolfa II. :)))
A prozradim ti jedno tajemstvi :) Kdyz snurou posilas slabej signal z pasivnich snimacu, tak je to hodne velkej rozdil proti linkovym signalum z a do efektu/zesilvace (a co treba jeste mnohem slabsi signaly z mikrofonu pres desitky a stovky metru paraku? Tam je dynamika vporadku? :)))
1.5.2011 22:25 [fbm]
Re:
no bacha, zpevaci nemaji tolik prilezitosti zbuhdarma utracet prachy za čipoviny, takze to bych nesrovnaval ;)
2.5.2011 13:51 [rgx]
Re: Sandon
Se nediv, že nechápeš. Já taky nechápu. Hoch asi zrovna moc hulil.
2.5.2011 14:20 [Somnium]
Re:
Poraďte mi, musí se mikrofon také nechat několik měsíců až let rozezpívat, aby zněl, jak má? O kytaře už nám v tom duchu Pavel řekl vše, tak že bychom odhalili další obzory, když už jsme u toho.

Rgx:
Co chceš po někom, kdo se vyžívá konverzací s nicky u pět let starých vzkazů :-))
2.5.2011 15:25 [Sandon]
Re: Somnium
Ze vahas! MIkrofon dostane spravnej zvuk az za cas...u nekoho to trva par let, u nekoho par minut... zalezi, jak moc kdo pri zpevu prska :)))) Pak se zvuk krasne zakulati, zmizi neprijemne vysky, basy...a nakonec i stredy... :-)
2.5.2011 15:45 [fbm]
Re:
a nezapomenout na spravnou stravu! aby ty prskance mely ty prave vlastnosti, pH atd
takze kdo chce aby mu mikrofon znel plne, tak hodne zeli, hribu a cocky
kdo potrebuje nadychany sound, tak zeleninu a naslehane zakusky..... hosi je to veda, zadny rychlokurs a navic to je strasne poznat!!! ze to udela ten rozdil mezi srackou a grammy
2.5.2011 17:29 [paax]
Re: 2.5.2011 14:20 [Somnium]
Obecně lze říci, že celý proces se dá urychlit ponořením mikrofonu do olivového oleje, méně kvalitní olej se nedoporučuje. Výrobci mikrofonu to neradi uvádějí, ale vygůglil jsem asi 50 návodů, jak ten proces zazpívání urychlit tímto způsobem.
2.5.2011 20:54 [Sandon]
Re:
Ale musi to byt za studena lisovany extra virgin a musi se pouzit torstuv patentovanej pretlakovej aparat s dusi, aby se olej dostal dokonale do celyho mikraku...
2.5.2011 21:59 [paax]
Re:
Jo, to je samozřejmě základní podmínka celého procesu!
2.5.2011 22:02 [Somnium]
Re:
Olej jedině kvalita import, hlavně ne šmejdy z vietnamský večerky.
3.5.2011 13:42 [rgx]
Re:
Panebože! A co dál s tím mikrofonem v oleji? Fritovat? Přidat česnek, aby to mělo říz? A když se mám vrátit k původnímu tématu: Po lehkém osmahnutí píchnout do efektové smyčky e650.
[0..45 / 45] Strana:  1 | Všechny | Poslední