Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Samplitude
Seznam příspěvků:
[Pavel007]
Re:
Music maker je hračka, nějaká ta light verze samplitudu je taky v podstatě hračka, která tě má ale nalákat na dospělej samplitude, kterej je ale na druhou stranu velmi vychytanej soft-hlavně co se týká objektovýho editování-kdo si na to jednou zvykne, nechce už jinak :) Kromě toho má výbornej multiband kompresor (kterej zrovna jako na potvoru není v těch light verzích :)), skvělej reverb Variverb a dost slušně použitelný modulační efekty, vychytanou automatizaci atd, atd...
Re:
Music maker je hračka, nějaká ta light verze samplitudu je taky v podstatě hračka, která tě má ale nalákat na dospělej samplitude, kterej je ale na druhou stranu velmi vychytanej soft-hlavně co se týká objektovýho editování-kdo si na to jednou zvykne, nechce už jinak :) Kromě toho má výbornej multiband kompresor (kterej zrovna jako na potvoru není v těch light verzích :)), skvělej reverb Variverb a dost slušně použitelný modulační efekty, vychytanou automatizaci atd, atd...
[sunrun]
Re:
Takže čtu správně, že verze Master má jen 2 stopy?! Tož to je nepoužitelné. V tom případě verze Classic už vypadá bohatěji - 64 stop,atd.
http://www.audiopro.cz/prodejni-katalog/muzikanti-a-djs/software/zaznamove-programy--daw-/samplitude-classic-no-10.html
Re:
Takže čtu správně, že verze Master má jen 2 stopy?! Tož to je nepoužitelné. V tom případě verze Classic už vypadá bohatěji - 64 stop,atd.
http://www.audiopro.cz/prodejni-katalog/muzikanti-a-djs/software/zaznamove-programy--daw-/samplitude-classic-no-10.html
[Pavel007]
Re:
No verze Master už podle názvu bude na co? Classic je ok, Pro verze už má v sobě koupený ty pluginy a další fíčury co se týká postprodukce-nějaký ty rovnače intonací, spektrál klýnink, mám pocit, že i nějaký soft synťáky. Ale ten classic na natočení kapely je v poho. Nebrat nějakou tu 9LE verzi, co se svýho času dávala k nějakým soutěžím do různých časáků-tam ty omezení jsou citelný...
Re:
No verze Master už podle názvu bude na co? Classic je ok, Pro verze už má v sobě koupený ty pluginy a další fíčury co se týká postprodukce-nějaký ty rovnače intonací, spektrál klýnink, mám pocit, že i nějaký soft synťáky. Ale ten classic na natočení kapely je v poho. Nebrat nějakou tu 9LE verzi, co se svýho času dávala k nějakým soutěžím do různých časáků-tam ty omezení jsou citelný...
[djentmaniac]
Re:
ze jsem zacal hrat na kytaru nedavno je mozna pravda, ale se samplitude delam uz nekdy od verze 6, a vsechny vami zminovany DAW jsem bud pouzival, nebo aspon zkousel (krome pyramixu, ale to je fakt mimo misu, stejne jako sequoia apod., to jsou systemy pro jinou cilovku). To ze kazdej osoust ve "svetovym studiu" pouziva to, co si precetl ze je "standard" (pro tools, nuendo, cubase) jeste neznamena, ze nejsou lepsi systemy. Spis naopak. Ale me je to jedno, verte si cemu chcete, nakonec je to vase skoda, nikoho tu presvedcovat nemam zapotrebi :)
Re:
ze jsem zacal hrat na kytaru nedavno je mozna pravda, ale se samplitude delam uz nekdy od verze 6, a vsechny vami zminovany DAW jsem bud pouzival, nebo aspon zkousel (krome pyramixu, ale to je fakt mimo misu, stejne jako sequoia apod., to jsou systemy pro jinou cilovku). To ze kazdej osoust ve "svetovym studiu" pouziva to, co si precetl ze je "standard" (pro tools, nuendo, cubase) jeste neznamena, ze nejsou lepsi systemy. Spis naopak. Ale me je to jedno, verte si cemu chcete, nakonec je to vase skoda, nikoho tu presvedcovat nemam zapotrebi :)
[djentmaniac]
Re:
a ak uz tu bylo zmineno, objektove orientovana editace je takova vychytavka, ze neni cesty zpet (jeste to ma v mnohem mensi mire Reaper, Tracktion a Sonar). Kazdymu kousku audia/midi kdekoliv v ramci jakykoliv stopy muzete nastavit ruzny parametry, nahazet na nej (JEN NA TEN KOUSICEK, NE CELOU STOPU!!!) ruzny vstcka, samozrejme volume, pan, stereo width apod. Proste bomba.
Re:
a ak uz tu bylo zmineno, objektove orientovana editace je takova vychytavka, ze neni cesty zpet (jeste to ma v mnohem mensi mire Reaper, Tracktion a Sonar). Kazdymu kousku audia/midi kdekoliv v ramci jakykoliv stopy muzete nastavit ruzny parametry, nahazet na nej (JEN NA TEN KOUSICEK, NE CELOU STOPU!!!) ruzny vstcka, samozrejme volume, pan, stereo width apod. Proste bomba.
[nixx]
Re: djentmaniac
Na tohle ale nepotrebujes objektove orientovanou editaci. Staci ti obycejna automatizace, ne?
Re: djentmaniac
Na tohle ale nepotrebujes objektove orientovanou editaci. Staci ti obycejna automatizace, ne?
[djentmaniac]
Re:
nixx: no ale tohle je nekonecnekrat pohodlnejsi a rychlejsi, to se vubec neda srovnavat.
Re:
nixx: no ale tohle je nekonecnekrat pohodlnejsi a rychlejsi, to se vubec neda srovnavat.
[nixx]
Re: djentmaniac
No urcite si Samplitude vyzkousim, vypada zajimave.
Kazdopadne nevidim duvod plivat na ostatni DAW. Lidi, co v nich delaji normalni seriozni praci, moc dobre vedi proc si zvolili prave tenhle nebo tamten system. To, ze ty ses zamiloval zrovna do Samplitude neznamena, ze vsichni ostatni jsou "osoustove".
Tenhle ton IMO na forum typu Instrumento nepatri a nikdo na nej neni zvedavej.
Re: djentmaniac
No urcite si Samplitude vyzkousim, vypada zajimave.
Kazdopadne nevidim duvod plivat na ostatni DAW. Lidi, co v nich delaji normalni seriozni praci, moc dobre vedi proc si zvolili prave tenhle nebo tamten system. To, ze ty ses zamiloval zrovna do Samplitude neznamena, ze vsichni ostatni jsou "osoustove".
Tenhle ton IMO na forum typu Instrumento nepatri a nikdo na nej neni zvedavej.
[sunrun]
Re:
Přesně o té objektové editaci jsem četl a vypadá to fakt zajímavě...Včetně dalších věcí.
Ještě by mě zajímalo, jestli je velký rozdíl mezi verzemi 9 a 10. Protože na 9 je CZ manuál a přecejen angličtina není mým rodným jazykem :)
Re:
Přesně o té objektové editaci jsem četl a vypadá to fakt zajímavě...Včetně dalších věcí.
Ještě by mě zajímalo, jestli je velký rozdíl mezi verzemi 9 a 10. Protože na 9 je CZ manuál a přecejen angličtina není mým rodným jazykem :)
[kremator]
Re:
Je to lehce off topis, ale mě uchvátil Reaper. Na moje pidlikání to stačí a je bezkonkurenčně nejlevnější. A navíc se nemusí instalovat a jede v pohodě z USB disku.
Re:
Je to lehce off topis, ale mě uchvátil Reaper. Na moje pidlikání to stačí a je bezkonkurenčně nejlevnější. A navíc se nemusí instalovat a jede v pohodě z USB disku.
[djentmaniac]
Re:
kremator: jak, "staci"? v cem reaper zaostava treba za tema celosvetove hystericky adorovanyma, predrazenyma a obsolentnima protoolsama? :)
Re:
kremator: jak, "staci"? v cem reaper zaostava treba za tema celosvetove hystericky adorovanyma, predrazenyma a obsolentnima protoolsama? :)
[kremator]
Re: djentmaniac
Já začínal i skončil s Cubase SX 1.01 - a jelikož Reaper umí to samé, tak mi stačí. Nevypadá sice tak hezky (jsem někde u verze 2.6, nějak nestíhám upgradovat:), ale udělám v něm vše, co potřebuju. Protools jsem nikdy neměl a mít nejspíš nebudu.
Re: djentmaniac
Já začínal i skončil s Cubase SX 1.01 - a jelikož Reaper umí to samé, tak mi stačí. Nevypadá sice tak hezky (jsem někde u verze 2.6, nějak nestíhám upgradovat:), ale udělám v něm vše, co potřebuju. Protools jsem nikdy neměl a mít nejspíš nebudu.
[djentmaniac]
Re:
kremator: tak to upgraduj na trojku, nebudes litovat :) jsou ke stazeni novy krasny vzhledy (reaper themes), urcite si vyberes
Re:
kremator: tak to upgraduj na trojku, nebudes litovat :) jsou ke stazeni novy krasny vzhledy (reaper themes), urcite si vyberes
[Pavel007]
Re: Sunrun
9 a 10 jsou v podstatě stejný-rozdíl je v tom, že 9Classic nebo Pro jde blbě ukradnout :) Na základní pochopení 10 ti manuál k 9 poslouží dobře. Ale nebrat verze 8 a níž, v tom je naopak velmi podstatný rozdíl-kdo zkoušel něco ve verzích 6 až 8 a nezdálo se mu to, tak ať zkusí 9 nebo 10.
Re: Sunrun
9 a 10 jsou v podstatě stejný-rozdíl je v tom, že 9Classic nebo Pro jde blbě ukradnout :) Na základní pochopení 10 ti manuál k 9 poslouží dobře. Ale nebrat verze 8 a níž, v tom je naopak velmi podstatný rozdíl-kdo zkoušel něco ve verzích 6 až 8 a nezdálo se mu to, tak ať zkusí 9 nebo 10.
[pagan]
Re:
Zdravím.Nebudu zakládat nový téma, tak se zeptám tady.
Používám čerstvě Cubase 5. A chtěl bych začít pracovat s VSTi - EZD Drumkit from Hell. Co všechno potřebuji? Stačí koupit přímo ten DFH, nebo je to jen rozšíření nějaké základní verze, takže musím nejdříve koupit tu základní verzi a tu pak rozšířit o Dfh? A v Cubase pošlape? Díky
Re:
Zdravím.Nebudu zakládat nový téma, tak se zeptám tady.
Používám čerstvě Cubase 5. A chtěl bych začít pracovat s VSTi - EZD Drumkit from Hell. Co všechno potřebuji? Stačí koupit přímo ten DFH, nebo je to jen rozšíření nějaké základní verze, takže musím nejdříve koupit tu základní verzi a tu pak rozšířit o Dfh? A v Cubase pošlape? Díky
[Sandon]
Re:
Jestli ti jde o EZX (!) Drumkit From Hell, takl musis mit nejdriv EZDrummer nebo Superior 2.0. K tomu pak jsou ruzny rozsireni pojmenovany EZX.
http://www.toontrack.com/products.asp?item=7
http://www.toontrack.com/products.asp?item=11
V CUbase samozrejme funguje, proc by nefungoval :-)
Re:
Jestli ti jde o EZX (!) Drumkit From Hell, takl musis mit nejdriv EZDrummer nebo Superior 2.0. K tomu pak jsou ruzny rozsireni pojmenovany EZX.
http://www.toontrack.com/products.asp?item=7
http://www.toontrack.com/products.asp?item=11
V CUbase samozrejme funguje, proc by nefungoval :-)
[pagan]
Re:
Ještě by mě zajímalo, jak se řešila výše ta automatizace, objektové editaci. V Cubase to jde přece taky,ne? Že určitým pasážím, úsekům stop můžu přiřadit zvlášť efekty,atd.
Re:
Ještě by mě zajímalo, jak se řešila výše ta automatizace, objektové editaci. V Cubase to jde přece taky,ne? Že určitým pasážím, úsekům stop můžu přiřadit zvlášť efekty,atd.
[vasek]
Re:
Spíš skloňování, ne? :-)
Jestli to chápu dobře, tak ta výhoda objektové editace je např. v tom, že když už kreslím třeba volume pro stopu, nemůžu už lehce míchat na mixpultu. Prostě musím posovuat křivkou, vytvářet další body apod. V Sonaru můžu jednotlivým clipům/eventům upravit gain a pan a nijak se to nepromítne do globálního nastavení stopy.
Na vysoký úrovni je to v Sony Vegasu - tam se eventům dají přiřazovat pluginy, interní efekty apod. Je to praktický.
Re:
Spíš skloňování, ne? :-)
Jestli to chápu dobře, tak ta výhoda objektové editace je např. v tom, že když už kreslím třeba volume pro stopu, nemůžu už lehce míchat na mixpultu. Prostě musím posovuat křivkou, vytvářet další body apod. V Sonaru můžu jednotlivým clipům/eventům upravit gain a pan a nijak se to nepromítne do globálního nastavení stopy.
Na vysoký úrovni je to v Sony Vegasu - tam se eventům dají přiřazovat pluginy, interní efekty apod. Je to praktický.
[Pavel007]
Re:
No to je vono. Máš na stopě pověšený nějaký efekty, který tam jsou furt-daj se samozřejmě taky automatizovat, a ještě k tomu si můžeš to audio v tý stopě rozsekat na nekonečný počet objektů a na každej objekt velice jednoduše aplikovat svůj gain, pan i jakýkoliv plugin... Kupříkladu pokud zpěvákovi hvídne jedno S, ale jinak jsem s tím zvukem a nastavením efektů na tracku spokojený, tak si tam to S najdu, přesně ošmiknu před a po, a nasadím jen na to jedno S korekci, deesser a jedu dál-vše během půl minuty... Samozřejmě můžu každýmu takovýmu kousku nezávisle měnit tempo i ladění...
Re:
No to je vono. Máš na stopě pověšený nějaký efekty, který tam jsou furt-daj se samozřejmě taky automatizovat, a ještě k tomu si můžeš to audio v tý stopě rozsekat na nekonečný počet objektů a na každej objekt velice jednoduše aplikovat svůj gain, pan i jakýkoliv plugin... Kupříkladu pokud zpěvákovi hvídne jedno S, ale jinak jsem s tím zvukem a nastavením efektů na tracku spokojený, tak si tam to S najdu, přesně ošmiknu před a po, a nasadím jen na to jedno S korekci, deesser a jedu dál-vše během půl minuty... Samozřejmě můžu každýmu takovýmu kousku nezávisle měnit tempo i ladění...
[vasek]
Re:
přesně, na zpěv je to fajn. Sonar na clip pověsit plugin neumí a je to škoda. Já to znám jen z toho Vegasu.
Re:
přesně, na zpěv je to fajn. Sonar na clip pověsit plugin neumí a je to škoda. Já to znám jen z toho Vegasu.
[Sandon]
Re:
Ja nechapu co resite: tohle jde prece udelat i v Cubase - (vratnou) destruktivni editaci, ktera si uklada veskery kroky do adresare EDITS. Edity muzu vypinat, zapinat, mazat, presouvat, modifikovat... v cem je teda vyhoda "objektove orientovane editace" u Samplifuku?
Nevim, k cemu bych chtel mit na objektu zmenenou panoramu, aniz bych to videl primo na stope - automatizace je na tohle lepsi (a ani to nebude o moc vic klikani).
Re:
Ja nechapu co resite: tohle jde prece udelat i v Cubase - (vratnou) destruktivni editaci, ktera si uklada veskery kroky do adresare EDITS. Edity muzu vypinat, zapinat, mazat, presouvat, modifikovat... v cem je teda vyhoda "objektove orientovane editace" u Samplifuku?
Nevim, k cemu bych chtel mit na objektu zmenenou panoramu, aniz bych to videl primo na stope - automatizace je na tohle lepsi (a ani to nebude o moc vic klikani).
[Pavel007]
Re:
Neřešíme nic, je to prostě jiný způsob a zrovna mně osobně vyhovuje-prostě nedělám destruktivní editace, ale věším na mnou vybrané kousky zvuků pluginy-nedestruktivně. Prostě na ten kousek pověsím plugin, ten kousek si pouštím dokola a v reálným čase nastavuju parametry pluginu, dokud se mi to nelíbí a je to, původního wavu se to nedotkne.
Re:
Neřešíme nic, je to prostě jiný způsob a zrovna mně osobně vyhovuje-prostě nedělám destruktivní editace, ale věším na mnou vybrané kousky zvuků pluginy-nedestruktivně. Prostě na ten kousek pověsím plugin, ten kousek si pouštím dokola a v reálným čase nastavuju parametry pluginu, dokud se mi to nelíbí a je to, původního wavu se to nedotkne.
[Pavel007]
Re:
Nebo mě teď napadlo, dobrý je to, když třeba zpěvák zpívá lalala a já chci poslední la ozdobit dýlejem, tak najdu poslední la, cutnu, pověsím na to dýlej, nastavím parametry jak potřebuju, pak debilové v kapele to chtěj trochu jinak, tak najdu na stopě příslušlé la, dvěma klikama se dostanu na paramaetry pluginu, v reálným čase přenastavím parametry dýleje dle libida debilů a je to. Samozřejmě v praxi používám oba způsoby-jak destr. editaci, tak i tu objektovou-na takový to zefektování celý stopy-já nevím, například na nějakou basu prostě dám furt nějakej kompresor, tak to udělám destruktivně na celý audio, no a pak potřebuju doladit operativně na některým místě nějakej detail, tak na to použiju tu objektovou editaci-takhle dohromady je to super.
Re:
Nebo mě teď napadlo, dobrý je to, když třeba zpěvák zpívá lalala a já chci poslední la ozdobit dýlejem, tak najdu poslední la, cutnu, pověsím na to dýlej, nastavím parametry jak potřebuju, pak debilové v kapele to chtěj trochu jinak, tak najdu na stopě příslušlé la, dvěma klikama se dostanu na paramaetry pluginu, v reálným čase přenastavím parametry dýleje dle libida debilů a je to. Samozřejmě v praxi používám oba způsoby-jak destr. editaci, tak i tu objektovou-na takový to zefektování celý stopy-já nevím, například na nějakou basu prostě dám furt nějakej kompresor, tak to udělám destruktivně na celý audio, no a pak potřebuju doladit operativně na některým místě nějakej detail, tak na to použiju tu objektovou editaci-takhle dohromady je to super.
[Pavel007]
Re:
Tak to je jasný, každej má to svoje kopyto, důležitý jsou výsledky a tam si myslím že Beatles vedou :)
Re:
Tak to je jasný, každej má to svoje kopyto, důležitý jsou výsledky a tam si myslím že Beatles vedou :)
[Sandon]
Re: vasek
Nejde o Cubasovinismus ale o to, ze to v Cubase jde taky. Akorat se tomu nerika tak vzletne. A ma to uz DAVNO :-)
To co Pavel popisuje jde uplne stejne resit v Cubase. Ono jde sice o destruktivni editaci, ale puvodni WAV se neprepise, jen ten EDIT se vytvori v dalsim adresari.
Pochybuju, ze Samplifuk nechava na tech objektech pluginy v realnym case, urcite to taky pocita nekam do adresare, takze je to vpodstate TO SAMY.
Nechapu, proc to tady je predkladany jako nejaka vyhoda proti jinym softum.
Pavel: kazdej edit jde zmenit pomoci MODIFY. I delay. Pousteni kousku s editaci parametru pluginu neni problem.
Priklad s kompresorem na base - celou stopu destruktivne neefektuju, kdyz me pluginy zatezujou CPU, tak dam FREEZE ;-) COz je ale taky vpodstate forma destruktivni editace...
Re: vasek
Nejde o Cubasovinismus ale o to, ze to v Cubase jde taky. Akorat se tomu nerika tak vzletne. A ma to uz DAVNO :-)
To co Pavel popisuje jde uplne stejne resit v Cubase. Ono jde sice o destruktivni editaci, ale puvodni WAV se neprepise, jen ten EDIT se vytvori v dalsim adresari.
Pochybuju, ze Samplifuk nechava na tech objektech pluginy v realnym case, urcite to taky pocita nekam do adresare, takze je to vpodstate TO SAMY.
Nechapu, proc to tady je predkladany jako nejaka vyhoda proti jinym softum.
Pavel: kazdej edit jde zmenit pomoci MODIFY. I delay. Pousteni kousku s editaci parametru pluginu neni problem.
Priklad s kompresorem na base - celou stopu destruktivne neefektuju, kdyz me pluginy zatezujou CPU, tak dam FREEZE ;-) COz je ale taky vpodstate forma destruktivni editace...
[Sandon]
Re:
Jinak ja sem asi trochu nemoderni - kdyz potrebuju nejakej specialni efekt na urcitou pasaz, tak si radsi udelam kopii a aplikuju na ni nejaky operace - a tu stopu mam porad na ocich a mam prehled o hlasitosti, pomer wet/dry si nastavim operativne na faderech stop. Je to samozrejme kazdyho vec jak dela, ale ja potrebuju mit jasno, kde co mam :-)
Re:
Jinak ja sem asi trochu nemoderni - kdyz potrebuju nejakej specialni efekt na urcitou pasaz, tak si radsi udelam kopii a aplikuju na ni nejaky operace - a tu stopu mam porad na ocich a mam prehled o hlasitosti, pomer wet/dry si nastavim operativne na faderech stop. Je to samozrejme kazdyho vec jak dela, ale ja potrebuju mit jasno, kde co mam :-)
[Pavel007]
Re:
No myslím, že ty pluginy jedou realtime, že se nic nepočítá-pokud na ten objekt dám plugin, pustím play a hejbu nějakým prametrem, tak slyším hned změny-prostě jako když pověsíš plugin na stopu-taky to je náročnější na komp-ale obdoba freeze tam je taky... A v tom je právě ten rozdíl-já nemusím dělat kopie do další stopy, ale s každým tím objektem můžu pracovat se stejnou volností a možností jako s trackem-na něco to je super, já dělám v reklamním studiu, tam vytváříme spoty, jingly atd, kde se ten jingl skládá s mnoha-někdy i z desítek- různě naefektovench zvuků jdoucích přes sebe a tam ta možnost bleskově bez nějakých dalších s tím souvisejících přípravných operací dát na každej vybranej kousek audia jakýkoliv efekt včetně vol a pan a bleskově zpětně měnit jakýkoliv parametr-včetně dragdop změny ladění a tempa je fakt k nezaplacení--ale chápu, že na konvenčnější míchačku muziky to netřeba-což samozřejmě Samploš taky umí...
Re:
No myslím, že ty pluginy jedou realtime, že se nic nepočítá-pokud na ten objekt dám plugin, pustím play a hejbu nějakým prametrem, tak slyším hned změny-prostě jako když pověsíš plugin na stopu-taky to je náročnější na komp-ale obdoba freeze tam je taky... A v tom je právě ten rozdíl-já nemusím dělat kopie do další stopy, ale s každým tím objektem můžu pracovat se stejnou volností a možností jako s trackem-na něco to je super, já dělám v reklamním studiu, tam vytváříme spoty, jingly atd, kde se ten jingl skládá s mnoha-někdy i z desítek- různě naefektovench zvuků jdoucích přes sebe a tam ta možnost bleskově bez nějakých dalších s tím souvisejících přípravných operací dát na každej vybranej kousek audia jakýkoliv efekt včetně vol a pan a bleskově zpětně měnit jakýkoliv parametr-včetně dragdop změny ladění a tempa je fakt k nezaplacení--ale chápu, že na konvenčnější míchačku muziky to netřeba-což samozřejmě Samploš taky umí...
[Sandon]
Re: Pavel007
Aha! Takze kdyz si takhle objektove osefujes par klipku zpevu nejakym reverbem, tak ti kompl uz nesmicha ani Hali Beli :o)
Tak to uz me nelaka vubec.
To kopirovani stopy delam ja, ale editace eventu probiha v Cubase jak sem psal driv = vsechny edity se zapisujou do adresare Edits a u kazdyho eventu mas historii zmen, vidis jakej kus eventu si efektoval, jakym pluginem, muzes zmenit nastaveni, atd atd.
Samozrejme to neni uplne komfortni jako u Samplifuku, ale uprimne...v michacce kde mas 20 zpevu a 30 kytar bych to fakt stejne nepouzival... je to neprehledny a pokud to zere CPU tak to je uplne k nicemu.
Re: Pavel007
Aha! Takze kdyz si takhle objektove osefujes par klipku zpevu nejakym reverbem, tak ti kompl uz nesmicha ani Hali Beli :o)
Tak to uz me nelaka vubec.
To kopirovani stopy delam ja, ale editace eventu probiha v Cubase jak sem psal driv = vsechny edity se zapisujou do adresare Edits a u kazdyho eventu mas historii zmen, vidis jakej kus eventu si efektoval, jakym pluginem, muzes zmenit nastaveni, atd atd.
Samozrejme to neni uplne komfortni jako u Samplifuku, ale uprimne...v michacce kde mas 20 zpevu a 30 kytar bych to fakt stejne nepouzival... je to neprehledny a pokud to zere CPU tak to je uplne k nicemu.
[Pavel007]
Re:
No mám Athlona dvoujádro 2,6ghz, 2 giga ramky a demáč s průměrně 30 stopama tímhle stylem bez problémů... Jinak já jsem prostě línej, já radši během deseti vteřin cutnu kde potřebuju a nastavim panoramu na objektu, než abych se sral s křivkou-ale to je spíš prací co dělám, tam je spousta takovýhleho piplání, každej ušetřenej klik má cenu zlata :)
Re:
No mám Athlona dvoujádro 2,6ghz, 2 giga ramky a demáč s průměrně 30 stopama tímhle stylem bez problémů... Jinak já jsem prostě línej, já radši během deseti vteřin cutnu kde potřebuju a nastavim panoramu na objektu, než abych se sral s křivkou-ale to je spíš prací co dělám, tam je spousta takovýhleho piplání, každej ušetřenej klik má cenu zlata :)
[Sandon]
Re:
No ta RAMka zase takovej vliv nema, kdyz jde o pluginy (samozrejme samplery atd. to je jina).
Ja mam tusim Intel D805, hrejivejsi a upocenejsiho predchdce Core 2 Duo, 2.7GHz, 533MHz FSB, 2GB RAM a i s bufferem na zvukovce na max (2688 samplu, 61ms) vetsinu projektu neumicham aniz bych obcas neco nezamrazil.
Das dva reverby, par kompresoru, sem tam multiband a je to v haji. Vetsinou resim tak kolem 50-100 (realnych) stop (pro prehlednost to je kolikrat samozrejme vic).
Ja teda nevim, ale udela zmenu panoramy automatizaci jsou v cubase cca 4 kliknuti, 1 oznaceni, jeden textovej vstup a 1 enter :-) Do 10s se vejdu.]
Ale jasne - kdyz to jde, proc to nevyuzit. Ja bych se v tom ztratil, jako uz takhle sem rad za track foldery a barvicky na stopach a eventech :)
Nicmene cela moje polemika byla mirena na fakt, ze to objektovy editovani neni zase takova specialita, bez ktere je Cubase a spol odsouzenej k zaniku. Ve studiich sem vidaval prevazne Pro Tools, Nuendo/Cubase, Logic a Sonar. Samplifuk je sice dnes urcite na urovni konkurence, ale nevim jak to bude s tim dobyvanim lepsich pozic...
Re:
No ta RAMka zase takovej vliv nema, kdyz jde o pluginy (samozrejme samplery atd. to je jina).
Ja mam tusim Intel D805, hrejivejsi a upocenejsiho predchdce Core 2 Duo, 2.7GHz, 533MHz FSB, 2GB RAM a i s bufferem na zvukovce na max (2688 samplu, 61ms) vetsinu projektu neumicham aniz bych obcas neco nezamrazil.
Das dva reverby, par kompresoru, sem tam multiband a je to v haji. Vetsinou resim tak kolem 50-100 (realnych) stop (pro prehlednost to je kolikrat samozrejme vic).
Ja teda nevim, ale udela zmenu panoramy automatizaci jsou v cubase cca 4 kliknuti, 1 oznaceni, jeden textovej vstup a 1 enter :-) Do 10s se vejdu.]
Ale jasne - kdyz to jde, proc to nevyuzit. Ja bych se v tom ztratil, jako uz takhle sem rad za track foldery a barvicky na stopach a eventech :)
Nicmene cela moje polemika byla mirena na fakt, ze to objektovy editovani neni zase takova specialita, bez ktere je Cubase a spol odsouzenej k zaniku. Ve studiich sem vidaval prevazne Pro Tools, Nuendo/Cubase, Logic a Sonar. Samplifuk je sice dnes urcite na urovni konkurence, ale nevim jak to bude s tim dobyvanim lepsich pozic...
[Pavel007]
Re:
50 až 100 stop? no to teda potěš :) No co jsem tak pochytil, Samplitude se používá hodně právě na postprodukcích-rádio, tv, atd. Tam bych řekl že je jeho největší síla...
Re:
50 až 100 stop? no to teda potěš :) No co jsem tak pochytil, Samplitude se používá hodně právě na postprodukcích-rádio, tv, atd. Tam bych řekl že je jeho největší síla...
[sunrun]
Re:
No, když už jste to tady nakousli, tak se rovnou optám :)
Intel x AMD ? 2GB RAM by mohlo stačit, ne?
Re:
No, když už jste to tady nakousli, tak se rovnou optám :)
Intel x AMD ? 2GB RAM by mohlo stačit, ne?
[Pavel007]
Re:
No kdybych si teď chtěl pořizovat komp a neměl moc peněz, tak bych asi sáhl po AMD Phenom II X4 945 Quad-Core (95W) pro platformu AM3-což je teď novej socket pro ddr3 ramky. Stojí cca 4kkč a značková deska na to stojí kolem 2-3kkč, od intelu podobný čtyřjádro máš dvě variaty-starej socket 775-ale to už asi nemá budoucnost a stejně to bude s nějakou deskou s rozumným čipsetem o kus dražší a nebo ten novej socket i7 ale to je ranec strašnej. Ale pokud ti na penězích nezáleží, tak jdi do Intel I7 :) Při dnešních cenách RAM bych dal 4 giga- windows ti pak stejně ukážou tak 3,2 giga- a neřešil to.
Re:
No kdybych si teď chtěl pořizovat komp a neměl moc peněz, tak bych asi sáhl po AMD Phenom II X4 945 Quad-Core (95W) pro platformu AM3-což je teď novej socket pro ddr3 ramky. Stojí cca 4kkč a značková deska na to stojí kolem 2-3kkč, od intelu podobný čtyřjádro máš dvě variaty-starej socket 775-ale to už asi nemá budoucnost a stejně to bude s nějakou deskou s rozumným čipsetem o kus dražší a nebo ten novej socket i7 ale to je ranec strašnej. Ale pokud ti na penězích nezáleží, tak jdi do Intel I7 :) Při dnešních cenách RAM bych dal 4 giga- windows ti pak stejně ukážou tak 3,2 giga- a neřešil to.
[nixx]
Re:
AMD bych se trochu bal... ani ne tak samotnyho procesoru jako zakladni desky (chipsetu).
Intel je pro profi audio IMHO lepsi volba. A jak uz rekl Pavel007 - Core i7 je hodne dobrej napad :-) Ale musis mit desku se Socket 1366.
Re:
AMD bych se trochu bal... ani ne tak samotnyho procesoru jako zakladni desky (chipsetu).
Intel je pro profi audio IMHO lepsi volba. A jak uz rekl Pavel007 - Core i7 je hodne dobrej napad :-) Ale musis mit desku se Socket 1366.
[Pavel007]
Re:
No tak to se fakt neboj :) Ale je samozřejmě dobrý vědět, co kupuješ-v tomto případě desku s čipsetem AMD 770-790-stejnej základ, liší se výbavou-esata, firewire, int grafika atd..., to je naprosto stabilní, vychytanej a vybavenej čipset. Mně osobně můj athlon nenechal na holičkách snad nikdy, to je hluboká minulost, kdy se říkávalo, že systémy s athlonama jsou míň stabilní. Samozřejmě Intel je jistota, jenže stejně komfortne vybavená a nevýběhová deska tě bude stát třeba 6 kkč. Vono buď máš prachy nebo nemáš... Ale asi bych nekupoval levný Intel řešení na starým 775 socketu-případný upgrade pak bude problém...
Re:
No tak to se fakt neboj :) Ale je samozřejmě dobrý vědět, co kupuješ-v tomto případě desku s čipsetem AMD 770-790-stejnej základ, liší se výbavou-esata, firewire, int grafika atd..., to je naprosto stabilní, vychytanej a vybavenej čipset. Mně osobně můj athlon nenechal na holičkách snad nikdy, to je hluboká minulost, kdy se říkávalo, že systémy s athlonama jsou míň stabilní. Samozřejmě Intel je jistota, jenže stejně komfortne vybavená a nevýběhová deska tě bude stát třeba 6 kkč. Vono buď máš prachy nebo nemáš... Ale asi bych nekupoval levný Intel řešení na starým 775 socketu-případný upgrade pak bude problém...
[Sandon]
Re:
Ja sem mel AMD ted mam Intel a muzu rict, ze sou to jen kecy. Uz davno neplati, ze by AMD byl nejak pozadu. Nebo ze Mac je na audio nejlepsi nebo ze Pro Tools je nejlepsi atd atd.... AMD bych se asi nebal... hlavne kdyz sem si kupoval dvoujadro, tak sem si rikal, ze zkusim misto AMD vzit Intel - a zase vsichni rikali, ze dvoujadrovy AMD jsou lepsi nez ty od Inetlu :-))))
Hlavne s tou ramkou nevim, mne prijde, ze to nema na vykon prakticky vliv. Mel sem 1GB a ted mam 2GB a ma to fakt opodstatneni akorat pri pouzivani sampleru atd....
Navic, kdyz ty Wokna neumi vic nez 3GB... i kdyz zase do budoucna, kdo vi.
Re:
Ja sem mel AMD ted mam Intel a muzu rict, ze sou to jen kecy. Uz davno neplati, ze by AMD byl nejak pozadu. Nebo ze Mac je na audio nejlepsi nebo ze Pro Tools je nejlepsi atd atd.... AMD bych se asi nebal... hlavne kdyz sem si kupoval dvoujadro, tak sem si rikal, ze zkusim misto AMD vzit Intel - a zase vsichni rikali, ze dvoujadrovy AMD jsou lepsi nez ty od Inetlu :-))))
Hlavne s tou ramkou nevim, mne prijde, ze to nema na vykon prakticky vliv. Mel sem 1GB a ted mam 2GB a ma to fakt opodstatneni akorat pri pouzivani sampleru atd....
Navic, kdyz ty Wokna neumi vic nez 3GB... i kdyz zase do budoucna, kdo vi.
[Pavel007]
Re:
Jo s tou ramkou jsem to zpozoroval taky, že to fachčí v podstatě stejně-pokud máš teda samozřejmě pc jen na hudbu. Já bohužel ne a zase třeba když stříháš v Premiéře video, tak tam to je sakra znát. Ale dnešní kmpy jsou úplně jinde co se týká FSB a to je možná důležitější parametr. A vůbec je úsměvný vidět ty bomba herní nabušený počítače s 16 gigama ramky a 32bitovýma Vistama :) Marketing muší bejt :))
Re:
Jo s tou ramkou jsem to zpozoroval taky, že to fachčí v podstatě stejně-pokud máš teda samozřejmě pc jen na hudbu. Já bohužel ne a zase třeba když stříháš v Premiéře video, tak tam to je sakra znát. Ale dnešní kmpy jsou úplně jinde co se týká FSB a to je možná důležitější parametr. A vůbec je úsměvný vidět ty bomba herní nabušený počítače s 16 gigama ramky a 32bitovýma Vistama :) Marketing muší bejt :))
[Sandon]
Re:
Tak jasne, RAM se hodi vzdycky. S tim FSB naprosto souhlasim! Bohuzel muj procak s FSB 533 byl o dost levnejsi nez FSB 800, jak rad bych mel ted vyssi FSB.
Re:
Tak jasne, RAM se hodi vzdycky. S tim FSB naprosto souhlasim! Bohuzel muj procak s FSB 533 byl o dost levnejsi nez FSB 800, jak rad bych mel ted vyssi FSB.
[sunrun]
Re:
No... mám v plánu koupit notebook. Bednu nechci.
např.:
http://eshop.kak.cz/zbozi/nth370s-hp-probook-4510s-vc179esakb/
http://eshop.kak.cz/zbozi/nth350d-hp-compaq-610-nx550eaakb/
Myslím, že to bude stačit.
Jinak k těm procesorům... tak dneska už to je, opravdu, dost vyrovnané. Ale z vlastní zkušenosti vím, že třeba na grafiku (hry,modelování,...) mi vždycky rychleji šlapal AMD. Intel vždy dost zaostával.
Ale dneska už je všechno jinak. AMD, mi příjde, že už zaostává.
Re:
No... mám v plánu koupit notebook. Bednu nechci.
např.:
http://eshop.kak.cz/zbozi/nth370s-hp-probook-4510s-vc179esakb/
http://eshop.kak.cz/zbozi/nth350d-hp-compaq-610-nx550eaakb/
Myslím, že to bude stačit.
Jinak k těm procesorům... tak dneska už to je, opravdu, dost vyrovnané. Ale z vlastní zkušenosti vím, že třeba na grafiku (hry,modelování,...) mi vždycky rychleji šlapal AMD. Intel vždy dost zaostával.
Ale dneska už je všechno jinak. AMD, mi příjde, že už zaostává.
[Pavel007]
Re:
No právě ty nový Amd Phenom II X4 jsou prej hooodně dobrý-a za hodně dobrou cenu. Utrácet prachy za i7 na takovýto poloprofi zpracování audia je naprosto zbytečný. To bych radši místo toho dal prachy do tý nový SLC generace SSD disků-jako systémovej samozřejmě. Jinak JAKÝKOLIV moderní rozumně poskládaný komp ti na zvuk bude stačit.
Re:
No právě ty nový Amd Phenom II X4 jsou prej hooodně dobrý-a za hodně dobrou cenu. Utrácet prachy za i7 na takovýto poloprofi zpracování audia je naprosto zbytečný. To bych radši místo toho dal prachy do tý nový SLC generace SSD disků-jako systémovej samozřejmě. Jinak JAKÝKOLIV moderní rozumně poskládaný komp ti na zvuk bude stačit.
[Magda]
Re:
Dovoluji si zasáhnout do vaší odborné diskuse a poprosit o radu, pravděpodobně ve velmi triviálním problému, který ale nedokážu sama vyřešit. Nahrála jsem na klávesách vícehlasou skladbu, pomocí karty ji převedla do Samplitude, upravila notový zápis a chtěla převést zpět do kláves. Bohužel soubor nyní není ve formátu Mid a nevím jak jej do tohoto formátu vrátit. Manuál v češtině jsem si stáhla, nemohu najít pasáž týkající se této problematiky. Manuál je pro verzi 8, já mám jen 15. Angličtinu bohužel neovládám a tak se nemohu obrátit na Help. Může mi prosím někdo polopaticky poradit ? Nejsem žádný odborník, ale v tomto oboru úplný začátečník. Rychlokurz na zde zmíněných stránkách se nezobrazí !
Re:
Dovoluji si zasáhnout do vaší odborné diskuse a poprosit o radu, pravděpodobně ve velmi triviálním problému, který ale nedokážu sama vyřešit. Nahrála jsem na klávesách vícehlasou skladbu, pomocí karty ji převedla do Samplitude, upravila notový zápis a chtěla převést zpět do kláves. Bohužel soubor nyní není ve formátu Mid a nevím jak jej do tohoto formátu vrátit. Manuál v češtině jsem si stáhla, nemohu najít pasáž týkající se této problematiky. Manuál je pro verzi 8, já mám jen 15. Angličtinu bohužel neovládám a tak se nemohu obrátit na Help. Může mi prosím někdo polopaticky poradit ? Nejsem žádný odborník, ale v tomto oboru úplný začátečník. Rychlokurz na zde zmíněných stránkách se nezobrazí !