Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Nahravani pres SansAmp PSA 1

6.6.2006 14:50 [Ioannes]
Nahravani pres SansAmp PSA 1 - Kategorie Nástroje > Zesilovače
Ahoj pani kytariste. Zakoupil jsem tohle zarizeni a stale steluji a doupravuji zvuky. Vim, ze nekdo rikal, ze je to fantasticka masinka do studia. Muzete poradit, jak nahravat? Linkou, pres speaker simulator, pres konec a bednu (konec lampy, nebo trandak)? Diky za kazdou radu.

Seznam příspěvků:

[15..64 / 64] Strana:  1  2 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
8.6.2006 15:14 [popmar]
Re: Ioannes
No hele, pokud mas k dispozici dostatek stop, tak to natoc vsemi zpusoby. Smazat to muzes vzdycky. Nahrej to aspo 2 mikrakama, dej jeden zezadu, jednim nebo dvouma ve stereu sejmi ambiet a natoc i linku ... Pri michacce si s tim chvilku pohraje a uvidis co fungu a co ne. Je lepsi si hrat pul dne s pomerama ruznejch mikrofonu a linek, nez pul dne kroutit korekcema sem a tam a hledat zvuk, ktery stejne vetsinou uz najit nejde.

Samozrejme pred tim si vyres sestavu, na kterou budes hrat. Nebo pokud si muzes neco pujcit, pujc si a vyzkousej ve studiu. Anebo zapoj vic sestav a nahrej vsechny najednou ... Muze se ti stat, ze nahrajes stack, ten udela masitej zvuk a zaroven s tim muzes natacet maly kombicku, ktere potom muzes primichat a to treba doda konkretnejsi stredy .... aanebo tak nejak.

Pokud na to umis hrat, vis co chces hrat, privezes do studia slusnej aparat, naladis si spravne kytaru, pokud zvukar nebude pako a nebude delat skolacke chyby, pokud nebudes mit pocit, tak se dilo urcite podari :) Pokud ovsem nebudes mit pocit, ze kytara ma hrat basy .. to se pak vetsinou daleko nedojde :))))
8.6.2006 15:15 [popmar]
Re: Ioannes
Ne .. nahrajou riff, pekne ho sestrihaj , aby naprosto presne zarezaval a pak uz ho jen kopirujou ....
8.6.2006 15:16 [Sandon]
Re:
ja taky doproucuju lampu (jak uz jsem psal jinde :), ale pokud mas moznost, vyzkousej, je to proste individualni...
bednu asi 4x12 zavrenou, ale zase - pokud mas moznost zkusit vic veci...
s mikrofonama bych to moc neprehanel - kdyz jich bude moc, pak jsou s tim spis problemy (napr. nespravny sfazovani)
vyhoda je, ze kdz mas vic zdroju signalu, muzes si to pak namichat podle chuti
na jeden box bych dal tak max. 2 close mikraky a maximalne jeden ambient (pokud mas rad ale syrovy zvuky, tak bych ambient vubec neresil) nebo jinak: treba dve (ruzny?) dynamiky a jeden kondik, vsechno zblizka
spis jde o to, jakou ma zvukar ve studiu zkusenost, zvuceni el. kytar nema zadny pravidla a ja to taky nedelam porad stejne
doporucuju ten zvuk urcite zapasovavat az do nahratych bici a basy, urcite bych si nastavil co nejlepsi sound na aparatu a pak upravoval podle toho, co poleze v rezii smichany - tady se hodi asistence vice lidi (nekdo posloucha, nekdo steluje mikrak, nekdo hraje...)
a nezapomen ze fantazii se meze nekladou ;-)
8.6.2006 15:18 [Sandon]
Re:
souhlas s popmarem (a znova pripominam, na basovani je basa :-)
8.6.2006 15:19 [Ioannes]
Re:
To Popmar... neboj, od basu mame v kapele basu..;o)))
Diky panove za rady....
8.6.2006 15:20 [Ioannes]
Re:
To Sandon.. ted jsme se sesli..;o) Platim pivo..;o))))
8.6.2006 15:22 [popmar]
Re: Sandon, Ionnes
Asi tak, ale ja se ambientu zastavam. Samozrejme je dulezite, jak je ten ambient velky, jestli se ten prostor zvukove "hodi" do stylu muziky. Ambient bych sejmul ve stereu, pokud tam budes mit jednu kytaru. Pokud bydes kytary zvojovat a rozhazovat do sterea, tak je to skoro zbytecne.
Jinak vic mikrofonu, vic barev k dispozici, ale jak psal Sandon, BACHA NA FAZE! Ale to by mel zvukar vedet. je potreba to porad zkouset, aby se to neodecitalo. Zase nekdy maly posun faze udela dobrou barvu, ono to neni nikdy stopro, ale nesmi se to odecitat moc, to pak jde vsechno do riti.
Pokud budes neco rozhazovat do sterea, je treba dat na faze velkej pozor a neustale to kontrolovat v monu!
8.6.2006 15:25 [popmar]
Re:
Jinak znam jednoduchej figl, kterej vzdy funguje, jak umistit mikrofon do toho spravneho mista pred aparatem!

Ale prozradim pouze za plzensky!
8.6.2006 15:27 [Ioannes]
Re:
Oki, mas ho mit..;o)))
8.6.2006 15:32 [popmar]
Re:
A kdyz uz jsem u tech zadad, tak jezda z nich je, ze cim chces tvrdsi zvuk, tim mene musis dat zkresleni!
8.6.2006 15:34 [Ioannes]
Re:
Jo jo, to vim...;o) Taky jsem si u pouzivanyho presetu ubral gain a preamp.
8.6.2006 15:34 [Ioannes]
Re:
a jak tedy poznas to spravny misto pro mikrofon?
8.6.2006 15:35 [Sandon]
Re: popmar
Souhlasim s tebou, ambienty jsou OK, ale zase zalezi na stylu muziky - kdyz je to narez (metal) a touzis po opravdu in-your-face zvuku, tak ty ambienty to proste rozmazavaji, zrovna jako umely delaye a reverby...osobne to nemam rad, na doprovodny tracky urcite ne, na sola by se s tim dalo experimentovat. Prusvih je, ze u ambientu pak hodne zalezi na mistnosti a to byva nekdy prusvih...
Ad finta - tak to by me zajimalo, esli znam tu samou :)
A nedavno jsem cetl fintu na nazvuceni 1 repra 2 mikrofonama tak, aby tam byl minimalni fazovej posuv (takrka vedeckej postup, zadny "od oka" ;-)
8.6.2006 15:37 [Ioannes]
Re:
No tak to panove prozradte, at se poucime
8.6.2006 15:37 [popmar]
Re: Ionnes
Je to vec, ktera se mi zatim vzdy osvedcila. Bez ohledu na typ aparatu a styl. Jde o to najit misto na repraku.
Naucil me to jeden amik, co toci s Pearl Jam.
Vezmes si generator ruzoveho sumu (nebo CDcko) a pustis do aparatu. Das tam mikrak, prozenes ho tim, pres co budes nahravat a pustis do sluchatek. Pak budes krouzit s mikrofonem pred reprakem. To nejlepsi misto hned poznas, protoze tam ten sum bude znit nejlip. Bude mit prijemnej plnej zvuk ... Funguje to skvele.
8.6.2006 15:42 [Ioannes]
Re:
Co na to Sandon? Jaka je tvoje finta?
8.6.2006 16:39 [Sandon]
Re:
Je stejna :-) Je to hodne rozsirena finta, skoro vsichni lidi, co jsem se s nima o takovych vecech bavil, tu fintu znali.
Akorat nekteri lidi pouzivaji sum samotnyho aparatu - staci pustit apec nahlas, na higain sumi sam o sobe dost.
Je fakt ze jsem to prakrat zkousel a nekdy jsem to i pouzil :-) Ale nedavam za to ruku do ohne, ono definovat jak ma znit ten sum je tezky :-)

Kurnik a tu fintu na 2 sfazovani mikraku nemuzu najit :-)
8.6.2006 16:47 [Sandon]
Re:
tady je - nahravani kytary vice mikrofonama:

Multi Mic Guitar Recording - A Recording Project Featured Article

http://www.recordingproject.com/articles/article-printable.php?article=25
9.6.2006 8:49 [popmar]
Re: Sandon
Ja za to ruku do ohne dam ... Jde o to tam pustit skutecne ruzovy sum. Sum aparatu je mozna fajn, ale nic to neresi. Ruzovy sum obsahuje signal celeho frekvencniho pasma ve stejne intenzite!!! A jak ma znit? To at si kazdej zkusi sam. To misto na repraku je jasny ... je to to misto, kde se ten sum da poslouchat, kde je prijemnej, kde ma basy, stredy i vysky ...
Proto je ale potreba pouzit ten ruzovej ... na vlastnim sumu aparatu se to nepozna, protoze ten generuje nesourodej signal.
9.6.2006 10:03 [vasek]
Re:
Link nefunguje. Jinak super finty!!!
9.6.2006 10:15 [Ioannes]
Re:
Mne ten link funguje v pohode.
9.6.2006 10:16 [batty]
Re:
A co se stane z ruzovym sumem po prohnani kytarovym zesikem a hlavne kytarovejma reprakama zavrenejma v boxu?
9.6.2006 10:26 [popmar]
Re: batty
No nic ... vyleze z toho ven, samozrejme ze nalezite upraven obvody zesilovace a bednou. Ono to zajiste nebude hrat 1:1 (tak jak se to kazdy snazi dohonit na PA).

To ale neni podstatne pro nastaveni mikrofonu.
9.6.2006 11:15 [Sandon]
Re: vasek
Nejede ti link? Mne jo.
Tady je kdyztak regulerni (ten pred tim byl "printer friendly"

http://www.recordingproject.com/articles/article.php?article=25

a kdyz nepojede ani tohle, tak proste dej http://www.recordingproject.com/ a najdi clanek "Multi Mic Guitar Recording - A Recording Project Featured Article" v sekci "Articles"
9.6.2006 11:37 [Sandon]
Re: popmar
Ja si dovolim otevrit diskusi :-))

Zkusil jsem pres kytarovej preamp (zatim bez dalsich promennych (koncak, bedna, mikrak a jeho poloha) prohnat 3 sumy:
bilej, ruzovej, a sum vlastniho preampu (znova prohnanej skrz preamp)
Nejvetsi rozdily jsou samozrejme pri poslechu "originalu" tech ruznych sumu, coz je logicky - ale jakmile se prozenou pres preamp, korekcni obvody tomu vtisknou vlastni xicht a potom uz se ty sumy lisi mnohem min, jejich spektra maji "tvar" hodne podobny spektru sumu vlastniho aparatu (coz je logicke).
Zkusil jsem ze srandy zapnout speaker simulator a to se pak vsechno jeste vice "zunifikovalo".
Podle me pridavanim dalsich a dalsich "EQ" clanku do retezce (repro, mikrofon) se ty rozdily mezi jednotlivyma sumama budou nadale zmensovat, takze si docela dokazu predstavit, ze se da ten "sweet spot" na repraku najit i pri pouziti
jinyho sumu.
Jedina vec, ktera me napada ohledne toho, ze musi ten sum byt ruzovej: je to v prirode nejcasteji se vyskytujici sum (vodopady, vitr, reka atd...), takze je nejprijemnejsi na poslech.
Tys psal, ze "Ruzovy sum obsahuje signal celeho frekvencniho pasma ve stejne intenzite!!!" - dovolim si te opravit - to je prave BILY sum (vsechny frekvence maji stejnou intenzitu), ruzovy ma intenzitu jednotlivych frekvenci klesajici podle 1/frekvence (a hnedy podle /frevence^2).

Dalsi vec je, ze zalezi na nastaveni aparatu, jsem schopnej natocit korekce tak, ze se zvuk ruzoveho sumu bude blizit spis bilemu atd. Proto si myslim, ze je to porad alchymie jakozto zvuceni kytary obecne :-)
Takze bych se nebranil tomu, hledat touhle metodou sweet spot, ale urcite bych to zkusil i tak, ze bych si zahral na ten aparat.
A posledni postreh - podle me je lepsi snazit se najit zvuk kytary, ktery se dobre prosadi v mixu a tam tahle metoda nezohlednuje maskovani zvuku kytary jinyma nastrojema, to je asi dobry si uvedomit.

Ale jinak souhlasim, ze je dobry takovych fint znat vic, clovek se aspon muze od neceho odpichnout ;-)
9.6.2006 12:17 [popmar]
Re: Sandon
No ... jsem to nenapsal fyzikalne uplne presne. Ruzovy sum je kombinace vsech slysitelnych frekvenci, s rovnomernym rozlozenim hlasitosti po logaritmicke frekvencni krivce. Tzn., ze cim vyssi frekvence, tim mensi intenzita hlasitosti. Proto se to pouziva, protoze stejnej prubeh ma lidske ucho!

Je jasne, ze se aparat na zvuku podepise. Ruzovy sum pouzivam proto, ze ma urcite vyvazenejsi spektrum nez vlastni sum aparatu.
Dale jsi napsal: "Dalsi vec je, ze zalezi na nastaveni aparatu, jsem schopnej natocit korekce tak, ze se zvuk ruzoveho sumu bude blizit spis bilemu atd."
No jasne! Ale ja jsem se nebavil o nastaveni aparatu, ale o hledani sweet spotu na jiz nastavenej aparat. Nejde prece o to ladit aparat podle sumu! To si kazdej nastavi sam, na svoje ucho ... pekne s kytarou a krabickama. Ale kdyz uz je se zvukem spokojenej, tak pouziti sweet spotu ulechci praci s hledanim umisteni mikrofonu.

Mimo to netvrdim, ze je to nejlepsi a jedine reseni, jen z vlastni zkusenosti rikam, ze kdykoliv jsem to pouzil, tak to fungovalo. A samozrejme to delam i "na ucho". Ale zatim jsem se pokazde dostal do stejneho mista.
9.6.2006 13:17 [vasek]
Re:
Jestli dobře rozumím tomuhle trochu vědeckýmu způsobu hledání, tak bych ho prováděl takhle: pustil bych tam ten růžovej šum a korekce bych na kombu nastavil tak, aby mi zněl vyrovnaně (což nikdy nebude a všichni víme proč). Až budu mít pocit, že to, co leze z komba, má nějakou vypovídací hodnotu (třeba i s extrémníma korekcema), tak bych šel teprve poslouchat, co mi leze z mikrofonu.
Já osobně mám rád, když je něco exaktní a má systém,... ale zkušenost je taková, že hýbám mikrákem v závislosti na typu tónu (hlavně zkreslení) a úloze kytary v písni. A to ve směru vlevo-vpravo i dopředu-dozadu. Takže se přikláním k názoru Sandona, že alchymie bude nadále alchymie a exaktní mëtodu jsou pouze dobrý odrazový můstek.
Což nemění nic na faktu, že zvuk kytary Rammstein je prostě nejlepší (poslední 2 desky) :-)
9.6.2006 13:19 [Ioannes]
Re:
To Vasek. A vidis, mne se zrovna jejich zvuk uplne zase tak az moc nelibi..;o))) Prijde mi trosku malo konkretni a malo rezavej.. ale je to otazka vkusu. Mam rad kytary typu Crematory LP Revolution
9.6.2006 13:33 [popmar]
Re: vasek
SPATNE!

Aparat si nechas nastavenej tak, jak jsi zvyklej, tak jak je poladenej s kytarou. Pak tam pustis sum, s nicim nehybes!!! (jen s mikrofonem)
9.6.2006 13:45 [Sandon]
Re: popmar
Eee, to sem samozrejme nemel na mysli, ze natocim korekce tak, aby z ruzovyho sumu byl bilej :-)
Jen jsem chtel naznacit, ze kdyz budu pouzivat urcite nastaveni (hodne vysek nebo basu), pak ten ruzovej sum bude mit "neruzovej" prubeh a muze se pak uz podobat treba vic hnedymu nebo bilymu sumu...proto nechapu, proc by mel byt ten ruzovej sum tak dulezitej: muze se stat, ze pri urcitym nastaveni zesaku bude vstupujici bilej sum na vystupu ruzovejsi (a uchu prijemnejsi) nez ruzovej sum, kterej muze byt ve vysledku na vystupu belejsi a min prijemnej :-))
Jestli teda rozumis, co se snazim naznacit.
Ale inspiroval si me: az bude cas, zkusim nastavit aparat podle ruznych sumu a uvidime, esli dojdu ke stejnym vysledkum :-)
9.6.2006 13:51 [popmar]
Re: sandon
Mozna je to jen zvyk, nevim. Vsichni, se kterymi jsem se o tom bavil, vcetne jiz zminovaneho zvukoveho mistra Pearl Jam, mluvili o ruzovem sumu.
Jinak, jestli si aparat naladis hodne do basu, tak z to vyleze "zabasovanej" ruzovej sum, ale bude na vstupu obsahovat cele spektrum, jako kytara. Kytara ma taky hrozne siroky spektrum. Sice podle zakladnich tonu ma omezenou sirku pasma, ale obsahuje tolik ruznych harmonickych kmitoctu, ktere delaji barvu nastroje .... Takze sum je tam misto kytary. Jinak by jsi muzel zkouset ve vsech polohach, ruzne styly hry atd. aby jsi dostal z kytary sirokou skalu harmonickych frekvenci. Ten sum je proste pro ulehceni ... Zkus a uvidis.
9.6.2006 13:58 [popmar]
Re: Sandon
Podle me jde asi o to, ze ruzovej sum by melo bejt idealne rozlozene spektrum pro lidske ucho. Tudiz se bere jako zaklad. Stejne jako zvuk kytary, ktery bereme jako cisty signal ... to jak se na tom podepise aparat je vec druha. A tim jak obarvi kytaru obarvi i ten sum. Ten sum jen simuluje kytaru ve vsech jejich polohach a barvach. O to asi jde ...
Celej rozhovor je o tom, ze hledame spravne misto pro mikrofon. Nepreladujeme apraty!
Znovu opakuji! Nikoho nepresvedcuju. Nekdo mi to poradil, tak jsem to dal do placu. Vyzkousel jsem, o te doby to pouzivam, funguje to. I kdyz to samozrejme pak delam znova s kytarou, dojdu ke stejnemu zaveru, jen s tim sumem je to za nekolikanasobne kratsi domu a presneji.

To je asi vse ... jen chudak Ioannes mi za to slibil Plzen :)
9.6.2006 14:01 [Sandon]
Re:
No k tem sumum: ruzovej a hnedej sum jsou pouze "odvozeny" od bilyho, a kdyz je vygeneruju, tak budou mit prubeh od 0 do max frekvence (ktera je dana vzorkovaci frekvenci wav souboru, do kteryho sum generuju v editoru) a to je urcite vzdycky vetsi frekv. rozsah nez ma jakykoliv aparat na svete (a o kytarach uz ani nemluvim :-)
Kdyz u bilyho sumu aplikujes filtr, jehoz utlum klesa podle 1/f, dostanes prave ten ruzovej. Cili ruzovej je zabasovanej a odvyskovanej bilej sum :-)
Tyhle veci se snadno daji prozkoumat v sound editoru (pomoci generatoru sumu a spektr. analyzatoru).
Taky sem nekde cetl hezkej popis, ze ruzovej sum je jako kdyz poslouchas vodopad a hnedej jako kdyz jses pod skalnim previsem, pres kterej ta voda pada :-)
9.6.2006 14:04 [Sandon]
Re: popmar
Ale to je vsechno OK :-) Jen me zarazilo ze tak trvas na ruzovym sumu :-) Kdyz sem to kdysi nekde cetl, neblo tam o generatoru ani slovo, ze staci sum aparatu...tak mozna je to jedno, mozna ne :-) Nekdy to ze srandy zkusim (ted nemam v provozu koncak).
9.6.2006 14:16 [kash-py]
Re: Ioannes
Jak jsem Ti psal do mailu ... ja osobne bych ze SansAmpa vytahl linku (pres XLR) a taky zaroven sejmul bednu mikrakem (klidne i 2 (dynamika + kondik) nebo 2 dynamiky). A pak to postelovat na MIXu. Jak se tu psalo .. pozor na faze a urcite stahnout basy. A taky jak jsem psal .. sola a cisty zvuky bych bral jen mikrakama, tam me totiz SansAmp nepresvedcil pres ten jeho XLR. No badej, badej :-) Ja taky musim, ale casu je malo a zkusenosti jako ma Sandon, vasek, popmar a jini urcite nemam a mit asi nikdy nebudu, ale alespon si od nich necham rad poradit, protoze vedi o cem mluvi.
9.6.2006 14:17 [popmar]
Re: Sandon
Ale to neni OK !!!!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ne ... ja na ty ruzovce netvam ... dal bych si ruzovky na masle ... mnam!
9.6.2006 14:22 [Sandon]
Re:
Proste se tu snad vsichni shodneme na tom, ze je porad potreba badat :-)
9.6.2006 14:30 [popmar]

NE, jde o to jit do lesa na houby!
9.6.2006 16:29 [batty]
Re:
Takze ruzovej sum je idealni pro lidske ucho. Ale vite jakou ma charakteristiku kytarovej reprak, co zprasi box a co zesik? Zkuste si pri pokusech schvalne sum nahrat a pak porovnat s originalem. Ja to zkusim, zvedavost mi neda:))
9.6.2006 16:35 [nixx]
Re: batty
Sandon nekde vys psal, ze presne tohle zkousel, nebo se mylim?
9.6.2006 16:38 [popmar]
Re: batty
Vzdyt o to jde. Cela debata je o tom, jak najit nejlepsi misto na repraku. Kdyz se to nastavi na ruzovy sum, tak to musi hrat i na kytaru.
9.6.2006 17:10 [Sandon]
Re: batty
Vsak sem to tu psal - ze jsem to porovnaval a ze uz pres preamp ty ruzny typy sumu nejsou tak rozdilny, co pak teprve pres box a mikrak, ktery to este dal orezou! Pres spk. sim. ty sumy byly hodne podobny, ale to je jenom prasivej digitalni spk. sim. ;-)
27.7.2006 19:17 [rgx]
Re: šumaři
To je v p*deli. Můj aparát vydává ZELENÝ šum. Strejdo Yllasi - co s tím???
27.7.2006 19:18 [rgx]
Re:
...milý synovče. Vezmi sprej libovolné jiné barvy a přestříkej ho.
10.8.2006 9:29 [torst2]
LEDka do thrue bypass switche
Ahoj. Používám vlastnoručně dělaný nožní přepínač, kterým posílám zvuk do lampového zesilovače buď přímo (při zkreslení) nebo přes delay a chorus krabičku (při čistém zvuku). Ty krabičky nejsou Thrue bypass, kazily by zkreslení lampy, proto je vyřazuju tím přepínačem. Přepínač sestává jen z prostého 2-ou pólového switche, označil bych ho jako "Y+Y" a přepínač využívá obě jeho cesty, to znamená, že přehazuje vstupní i výstupní cestu, nenechává v obvodu "zavěšený" vstup nebo výstup z krabiček, jestli mi rozumíte. Problém je v tom, že tak nemám možnost instalovat indikační LED diodu, která by signalizovala stav přepnutí a tak se mi občas stane, že mi do boosterovaného zvuku vlítne delay a to je dost běs. 3-í cestný přepínač jsem ještě neviděl....Poradíte mi někdo, jak do tohohle systému ještě instalovat diodu? Děkuju moc.
10.8.2006 10:20 [rain]
Re: torst2
Myslím že už tu o tom někde řeč byla a jedno z řešení (možná jediné) je tady: http://www.geofex.com/Article_Folders/Millenium/millen.htm
3.2.2009 11:00 [Ioannes]
Re:
Zeptam se panove, kdo hrajete na PSA.... zkousel jste nekdo naladit "jine" nez tovarni Marshall a mesa zvuky? Jedna se mi o higain.. napr Soldano, Engl, Hughes Kettner, Peavey 5150....
Mate zkusenosti? Pokud ano, prozradite sva nastaveni?
29.5.2009 12:41 [focus]
Re:
To by zaujímalo aj mňa, niečo som našiel, aj keď nie tebou spomenuté:
http://milaa.tripod.com/SansAmp_PSA-1/index_PSA-1.html
29.5.2009 12:43 [focus]
Re:
Vlavo stlač Page 1,2,3.
5.8.2010 21:46 [phowzzz]
SansAmp PSA1 + impulsy
Nasel jsem jednu velmi zajimavou vec a to je impuls, kterej "odecita" simulaci repraku v SansAmp PSA1.
PSA1 mam cca 2 roky a od zacatku mi vadilo, ze nejde vypnout interni simulace, protoze pomerne dost bzuci a kdyz se za to hodi impuls, je zvuk zas nekonkretni a jakoby pod dekou. Pusobi to na me jakoby tam byla simulace bedny pouze primichana (v pomeru cca 50/50). Na GuitarAmpModeling je ke stazeni PSA UnCab_dc.rar, v kterym je "inverzni" impuls pro "vypnuti" simulace bedny a za nej se pak da teprv normalni impuls (v tomto pripade Sperimental - ENGL Pro 4x12 V30 57 Between 01.wav).

Vice na: http://www.guitarampmodeling.com/viewtopic.php?f=32&t=3380&start=0

Pro zobrazeni priloh je treba registrace/prihlaseni, tak jsem ukazky hodil i k sobe:
http://rec.phowzzz.net/PSA1/PSA1_direct.mp3
http://rec.phowzzz.net/PSA1/PSA1_UnCab.mp3

UnCab impulse
http://rec.phowzzz.net/PSA1/PSA1_UnCab_dc.wav
[15..64 / 64] Strana:  1  2 | Všechny | Poslední