Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Kritz - inovace a vylepšení kytar
[instrumento]
Kritz - inovace a vylepšení kytar -
Portál > Články
Občas se můžeme na některých kytarách setkat s různými drobnými inovativními
řešeními. Firma Kritz ale na svých kytarách používá dokonce několikero vylepšení i patentů.
Kritz - inovace a vylepšení kytar -

Občas se můžeme na některých kytarách setkat s různými drobnými inovativními
řešeními. Firma Kritz ale na svých kytarách používá dokonce několikero vylepšení i patentů.
Seznam příspěvků:
[batty]
Re:
Zajimave(kdyz pominu, ze jde jen o zkraceny preklad reklamnich materialu jedne firmy. Bylo by slusne pod clanek poznamenat, ze to vlastne neni infernaluv clanek, ale zajimavost z netu). Vesmes nejde o zadne novinky. Usporadani strojku 4+2 je bezne, menzura 26"(nektere baritonky), kompozitni nut take(graptech,..), nulty prazec(jolana:))//tady jim treni nevadi!!!//, compound radius je taky bezna vec(Gibson, Warmoth, Jurkovic,...), asymetricky profil krku take, ne zcela drevenejch krku existuje strasna spousta. Nejvtipnejsi mi prijdou vety jako "We developed the line-markers." ...doufam ze na to pouzili nejaky mainframe supermegavykony kompy:)) Zajimave a originalni mi prijdou "smilefrets" a tvar hmatniku(ktery sem ne zcela pochopil:). Druha vec je, jestli na to jde hrat:)))
Re:
Zajimave(kdyz pominu, ze jde jen o zkraceny preklad reklamnich materialu jedne firmy. Bylo by slusne pod clanek poznamenat, ze to vlastne neni infernaluv clanek, ale zajimavost z netu). Vesmes nejde o zadne novinky. Usporadani strojku 4+2 je bezne, menzura 26"(nektere baritonky), kompozitni nut take(graptech,..), nulty prazec(jolana:))//tady jim treni nevadi!!!//, compound radius je taky bezna vec(Gibson, Warmoth, Jurkovic,...), asymetricky profil krku take, ne zcela drevenejch krku existuje strasna spousta. Nejvtipnejsi mi prijdou vety jako "We developed the line-markers." ...doufam ze na to pouzili nejaky mainframe supermegavykony kompy:)) Zajimave a originalni mi prijdou "smilefrets" a tvar hmatniku(ktery sem ne zcela pochopil:). Druha vec je, jestli na to jde hrat:)))