Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Sedmistrunky

8.11.2002 13:59 [O_r_g_y]
Sedmistrunky - Kategorie Nástroje > Kytary
Jeden kamos basak rikal ''Co to je za moresy? Zadnej blbej kytarista se mi nebude cpat do mejch basu, od toho sem tady ja''......co si o sedmickach myslite? Muj nazor je ze je to docela fajn vylepseni.

Seznam příspěvků:

[194..243 / 243] Strana:  1  2  3  4  5 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
1.10.2007 22:40 [Kinx]
Re:
o tom carpenterovi jsem premyslel, kdyztak pak dej vedet jak hraje :) jinak upozornuju ze bez aspon 2x12 to nema cenu
1.10.2007 22:48 [podfuk]
Re: Kinx
proc ty vubec prodavas tu K7? to sis ji moc neuzil, si ji kupoval docela nedavno, nebo ti nesedi?
1.10.2007 22:59 [Kinx]
Re: podfuk
prodavam ji protoze potrebuju box a notes, jinak bych si ji nechal. zvukove mi vyhovuje, je to pravy opak ke stratu a k tomu sedm strun, to jsem chtel, bohuzel bych ty penize vyuzil ted docela jinak - mit sedmistrunku je pro me v soucasne dobe moc velky luxus
2.10.2007 8:21 [V.Silver]
Re:
No, u jedné je napsaný, že je barytonová a u druhý ne, tak jsem se chtěl zeptat, jakej až je to rozdíl :-)
Jinak té barvy a hokejky jsem si všiml ;))
2.10.2007 9:06 [podfuk]
Re: V.Silver
barytonova neni ani jedna, at uz je tam napsany cokoli ;)
2.10.2007 9:09 [sotek]
Re: podfuk
No to teda je, uz jenom podle menzury. 607B ma 27" a 607 25,5". Akorat mi uz dlouho vrta hlavou, jak by se sedmistrunna baritonka mela ladit, nikde jsem to totiz nenasel :-(
2.10.2007 9:17 [podfuk]
Re: sotek
ale jo mas pravdu ja koukal na tuhle a ta ma 648 mm http://www.musiccenter.cz/LTD-ESP-SC207-BLK-SIGNATURE-serie:24795
BTW ze je to barytonka pisou u obou ;)

2.10.2007 20:21 [1138]
Re:
Lad ji jak chces, jako bonus ziskavas moznost jit do A aniz by ti struny visely pod krkem (kytary).
Btw. s dostatecne tenkejma strunama by sla naladit treba od Ecka
2.10.2007 20:30 [Sandon]
Re:
Presne jak pise 1138. Se stejnyma strunama to bude na delsi menzure akorat min plandat (bude vetsi tah).
2.10.2007 20:45 [sotek]
Re:
jako to je mi jasny ten benefit delsiho krku :-) Jenom ze 6-ka baritonka se ladi jakoze normalni od Ecka, ale od Hcka, takze misto druhy nejtensi struny neni G ale Fis. Proto me zajimalo, jestli existuje naky "standartni" baritonovy ladeni pro sedmicku.
2.10.2007 20:58 [Sandon]
Re:
hm, ono je asi trochu nonsens tomu rikat baritonka, kdyz je to sedmicka...ona sedmicka uz ladenim je zaroven taky baritonka :-) pokud se to bere podle ladeni a ne podle menzury...
Ale treba Warwick vyrabi basu Vampyre Dark Lord, to je basa ladena o kvartu niz nez spodni H (nejtlustsi struna na beznych petistrunkach a sestistrunkach)- cili: F#-H-E-A, tak to by treba mohlo byt podobne u baritonove sedmicky :-)) Trea by to mohlo byt F#-H-E-A-d-g-h :-)
3.10.2007 11:37 [Somnium]
Re:
stáhni si "Catch 33" od Meshuggah nebo zajdi na koncert našinců Colp a uvidíš, že jde :-)
8.8.2009 19:58 [Stormhammer]
Re:
Mám takovej problém. Jak se poslední dobou pídim po nový kytaře, tak mi přišla pod ruku Schecter C-7, sedmistrunka. Je to nižší model, ale hraje jak blázen. No a o co mi jde. Jsem konzerva, akceptuju jen 6 strun v balení superstrat. Tahle kytara mi ale změnila pohled na sedmičky. Vážně o ní uvažuju, ale dost se bojim. Takový arpeggia se mi na ní hráli líp než na šestce, ale co klasický solování, běhy, stupnice, cokoliv? Samozřejmě jsem si to zkusil, ale když hrajete prvně na sedmičku, tak si zvykáte, nehrajete tak dobře jak na šestce. Nebo aspoň u mě to tak bylo. A proto, dá se na to zvyknout? jak řikám, riffy + arpeggia pohoda, ale ostatního solování se bojim. Jsem levák, kdyby mi nesedla, tak na to přijdu až třeba za pár měsíců a jako levák bych jí prodával třeba rok, proto nechci šlápnout vedle. A lhůta na vrácení peněz je málo, nemyslim že to tak rychle zjistim. Do stylu by mi asi i sedla, hrajem něco mezi progressivem a melodickym instrumentálnim metalem, dodala by další rozměr naší hudbě. A taky bych si konečně mohl udělat drum n' grind projekt, muhehe :-).

Na druhou stranu, neni to nutný, můžu hrát i bez ní. Zkrátká nemám nůž na krku danej stylem co hraju. Kdyby to tak bylo, tak se ani neptám a už jí mám doma.

Jak to bylo u vás co jste hráli na sedmičku? Vadilo vám něco konkrétního? Proč vám sedla/nesedla? Budu rád za každej postřeh, klidně i od teoretika, co na ní nehrál :-).

V pondělí bych jí objednal, tak pokud si to přečtete, neotálejte s odpovědí. Díky moc
8.8.2009 20:18 [Kinx]
Re:
sedmistrunku (ibanez K7) jsem dal pryc protoze jsem ji ve finale uz v muzice nevyuzil - koupil jsem ji s tim ze na ni budu hrat veci ktere jsem do te doby hral v drop d a CGDGHE ladeni (cca pulka repertoaru) ale ve finale jsem na ni hral s tehdejsi kapelou dve pisnicky. pak jsem ji pouzil na jeden studiovy projekt kde fungovala skvele ale jinak to byla predrazena sranda na cviceni kterou jsem jinak v te dobe skoro nevyuzil :) navic jsem zjistil ze koukam po trochu jinym zvuku (prs), mel jsem v te dobe dobrou nabidku na prs z kanady a tak sla po necelem roce z domu (ted ji ma kamarad ktery hraje technicky grind a je spokojeny).

podle me je to otazka cca mesice si na tu sedmou strunu zvyknout, preucovat se ale veci hrane na drop bylo mnohem horsi a ve vysledku pro me osobne kontraproduktivni.

jestli hrajes metal a jsi zvykly hrat ve standartnim ladeni tak bych se toho tolik nebal. u me to bylo zpusobene hodne tim ze jsme hrali veci v jinych ladenich ktere se na standartni sedmistrunny ladeni hrajou dost blbe a taky tim ze jsem stylove docela prebehnul k uplne necemu jinymu.

sestky uz mam od te doby vyreseny a sedmu chci poridit znova (tentokrat ve forme telecastera), ale to bude v horizontu minimalne roku :)
8.8.2009 20:26 [fbm]
Re:
ja bych se toho nebal, sam stridam kytary furt a na kazdou hraju neco jineho, protoze se hodi na neco jineho (asi 8 kytar a do toho jeste basa, madolina, bouzouki) a bavi me vsechny (a to maji ruzne ladeni, ruzne siroke krky, ruzen menzury, ruzne struny, elektriky, akustiky)
Jestli se ti na ni hrajou riffy a arpegia dobre, tak to asi nebude spatna (tobe nevyhovujici) kytara, to bys poznal hned. Bohuzel jako levak nemas zas takovy vyber, tak byt tebou si vazim veci ktere ti sednou.
8.8.2009 20:30 [Stormhammer]
Re:
A dal si jí pryč proč? Když si tu strunu navíc nevyužil, tak si jí dal pryč z principu, nebo proto že ti pak překážela?:-) Bludnej dotaz.

S tim laděnim: právě, jsem zvyklej na ladění v E a dost mi vyhovuje. Nemusim podlazovat kvůli druhý kytaře, pořád si můžu držet svoje ladění, když má spoluhráč třeba podladěno.
8.8.2009 20:42 [Kinx]
Re: Stormhammer
dal jsem ji pryc proto ze jsem chtel dalsi kytaru, ktera u me bude mit vetsi vyuziti ale nemohl jsem si dovolit vyplaznout takove penize -> prodal jsem tu na kterou jsem hral nejmin (K7) :)
8.8.2009 23:03 [kremator]
Re:
Hraju v kapele, kde má kolega sedmistrunku. Nemyslím, že by bylo nutné, aby byly obě katary sedmy. Dají se hrát obraty, intervaly, atd.
9.8.2009 3:28 [Amadis Dudu]
Re: Stormhammer
Asi to bude znít divně, ale přemýšlel bych spíš nad nástrojem samotným a vztahu k němu, než nad takovým detailem, kolik má strun:-)

Já jsem řešil úplně stejný problém. Sháněl jsem kytaru a ani by mě ve snu nenapadlo, že skončím u sedmičky, jenomže když jsem ji pak jenom tak ze zvědavosti vzal do ruky, tak bylo vymalováno. První reakce samozřejmě byla, že to nechci, to je sedmička, že neumím ještě ani pořádně hrát na šestku a budu trapčit se sedmičkou...ale rozmyslel jsem si to ještě v autě po cestě domu a pro kytaru se vrátil. Lepší nástroj jsem neviděl a když bych ji nevzal, tak bych si to do nejdelší smrti vyčítal:-) Souhlasím s fbm, opravdu dobrých nástrojů je pořád ještě málo a je škoda si je nechat utéct pokud člověku sedí. Pokud jsi navíc levák, tak to máš ještě komplikovanější. A jestli má strun šest nebo sedm? Za rok ti to bude jedno...

Zvyknout si na sedmu pro mě nebylo úplně triviální. Nejdřív jsem lamentoval, že celý ty roky hraní přišly vniveč. Musel jsem hodně cvičit pravačku, která se mi podvědomě orientuje podle basové struny, cvičit string skipping atd, ale zhruba dvou měsících to bylo v pohodě (respektive aspoň na takové neúrovni jako dřív:-))

Tu sedmou strunu využívám pořád jenom sporadicky, moje teorie byla taková, že až zahraju všechno na šesti strunách tak jako dřív, tak se jí teprve začnu věnovat a sedí mi to. Vím, že bych se bez ní obešel, ale důvod proč jsem si tu kytaru koupil nebyl, že má strunu navíc, ale že je to super nástroj.

Můj poznatek je, že pokud máš jako hlavní nástroj sedmičku, tak na šestku se ti bude hrát pořád dobře, zatímco naopak je to trochu horší...
9.8.2009 13:37 [Stormhammer]
Re:
Díky moc za všechny reakce, dost mi pomáhaj překonat můj "strach" :-). Já se fakt jen bojim toho solování. Můj prstoklad je mírně řečeno "originální" a navíc jsem si i jednouz odpravil ruku při hrání, je to už dlouho. Taky mám bobky, že ten širokej krk tý sedmičky by mě třeba zas mohl přivodit problémy. Přeci jen, ruka se o dost víc namáhá, drží v ruce široký poleno, je o dost víc napnutá.
9.8.2009 13:56 [Kinx]
Re: stormhammer
me se mi na ni solovalo lip nez na sestku, ale mel jsem problem s doprovodama - zejmena hodne rychly zmeny akordu.
9.8.2009 21:02 [Ashok]
Re: seventh heaven
je to cely o zvyku, v podstate jak pise fbm, kazda kytara se hodi na neco jinyho a ve finale je uplne jedno, jestli ma 2 nebo 20 strun. stridam taky ruzny kytary a diky tomu mi nedela problem prejit z rovnyho hmatniku na zaoblenej atd . . . na 7micku jsem si zvykal asi 14 dni. clovek samozrejme podvedome chyta vsechno o strunu vedle, pac je tak zvyklej a vzdalenosti mezi strunama jsou krapet mensi(coz muze byt ale ve finale i vyhoda). vzitej blud "neumim na 6, tak nepujdu do 7mi" tak zustava nesmyslem, protoze o tom to fakt neni.
9.8.2009 22:25 [Somnium]
Re:
Na sedmičku jsem si také zvykal cca 2-3 týdny, ale jen díky tomu, že měla prodlouženou menzuru, zatímco má druhá kytara pro změnu jen 628mm. Navíc jsem musel hrát také vše o strunu níž, což byla počátečně mírná kovbojka. Ale pokud někdo chce mastit rovnou v podladění a nepotřebuje se učit starší méně podladěné songy v jiných polohách, tak je to kytara jako jakákoliv jiná... Mýty o nějaké extra snížené hratelnosti silných sedmičkových krků či o tom, že sedma vyžaduje větší skill než šestka, jsou fakt jen mýty. Mě osobně dohnala k sedmičce jen tehdejší nutnost hrát v jedné kapele songy ve dvou nalazeních během koncertu (C a G) bez přehazování dvou kytar - kvůli těm pár beztak zřídka užívaným pražcům, kterými se standardně nalazená sednička liší od šestistrunky, bych si ji nekupoval, na to stačí bohatě podladěné šestipádlo bez extra drátů...
11.8.2009 7:23 [Gregorien]
Re:
ja jsem presel z 6tky na 7mu a bez problemu.. hraje se mi tedkom mnohem lip, mam vic moznosti, krk se mi zda jeste prijemnejsi nez u 6tky, rychlejsi .. jako je to u kazdeho jinac... jo a zvykal sem si cca 4-5 tydnu na 7mu
7.7.2016 12:38 [Trezz]
Re: Sedmička s floydem?
Ahoj, nemáte někdo osvedčený tip na sedmistrunku s floydem? Přešel jsem z šestky s floydem na sedmičku s pevnou kobylou, ale ten floyd mi celkem chybí. Jde mi spíš o tip co má kdo osobní zkušenosti. Díky.
8.7.2016 11:34 [Ashok]
Re: 7.7.2016 12:38 [Trezz]
Ja moc 7micek s FR nezkusil, ale co mam odzkousene a drzelo(drzi): Ibanez UV777 a Ibanez K7.
8.7.2016 13:01 [Kinx]
Re:
u K7 akorat pozor na hodne specificke snimace - dneska bych uz treba do ni kvuli tomu nesel nebo bych je minimalne vymenil napr za Dimarzio Crunchlab + Liquidfire (kombinace z jine sedmicky na kterou jsem nejakou dobu hral a osvedcilo se mi to mnohem vic).

osobne mam hodne v oblibe ESP a vysoke rady LTD co se superstratu tyce, mel jsem doma devadesatkovej sedmistrunnej horizon a byla to bozi kytara.
8.7.2016 14:40 [Ashok]
Re: 8.7.2016 13:01 [Kinx]
Ja teda Trezzuv dotaz pochopil tak, ze se pta, na ktere sedmistrunce je spolehlivej FR, kterej udrzi 7 strun a spolehlive ladi / vraci se do poloh. To bylo i to, co jsem pred cca 14ti lety resil ja a obaval se toho.
8.7.2016 15:05 [Trezz]
Re: 8.7.2016 14:40 [Ashok]
Přesně tak, potřebuji spolehlivej FR, ale zase aby kytara nebyla za 60k :-D Docela mě zaujalo LTD H1007FR, akorát s LTD nemám zatím žádnou zkušenost, skladem taky nikde není k vyzkoušení. Pak jsou tu Schectery, to je pro mě taky zatím jedna velká neznámá. Ibanezy mám zkušenosti s řadou Iron Label, ale tam mě FR zrovna nepřesvědčil.
9.7.2016 14:14 [Sandon]
Re: 8.7.2016 15:05 [Trezz]
co jsem se dival, tak na Iron Label davaji Edge Zero II, coz je "floyd" s kulickovyma loziskama. Ma to svoje vyhody i nevyhody a rozhodne se to chova jinak, nez klasickej floyd s britama... mne to treba taky nevyhovuje (jsem zvyklej na Lo Pro Edge), ale urcite to je kvalitni a hlavne spolehlivy a stabilni tremolo (vyhoda za nektery nevyhody je v tom, ze se neopotrebuje brit a bude se vzdycky lip vracet nez klasika).
Schectera C7 mam, ale bez tremola :-/ Kytara je to dobra a hezka :-) ale ergonomii u me vyhravaji klasicky RGcka od Ibanez - podle me nejlepsi telo, jaky kdo kdy vymyslel. Treba pristup k vysokym prazcum je u Schecteru - aspon u te C sedmicky - fakt tragickej, vylozene nezvladnutej design. A to mam pomerne maly ruce. Kdybych mel mit jen tuhle kytaru, tak uz jen kvuli tomuhle (=sola) bych si radsi vzal Ibanez RG/UV).
ESP/LTD mi prijde ten tvar tela letmym pohledem skoro identickej!
9.7.2016 16:37 [Sandon]
Re: 8.7.2016 15:05 [Trezz]
Tady mas jednu krasavici :-D
Sice nani polovina HW chybi... ale "jinak funkcni"! :-))))
http://hudebnibazar.cz/sedmistrunna-kytara-s-floyd-rose/ID987613/

Nekteri lidi jsou fakt neuveritelni...
10.7.2016 22:04 [Trezz]
Re: 9.7.2016 14:14 [Sandon]
supr, taky dobrý postřeh co se týká přístupu k vysokým pražcům, to je pro mě taky důležitý. Je pravda že u toho Iron Labelu (SIR27) to není tak hrozný. Celkově mi Ibanezky do ruky sedí, ale na tremola jsem zvyklý na klasiku Floyd Rose. Edge Zero jsem ještě pod rukama neměl, takže bych si nerad naběhl. Nerad bych po každý skladbě dolaďoval kytaru :-)
12.7.2016 10:16 [Sandon]
Re: 10.7.2016 22:04 [Trezz]
To bych se nebal, podle vseho jsou ty Edge Zero prave hodne stabilni - pouzivaji system ala tremsetter, takze za cenu vetsi tuhosti by se mely vracet do nulove polohy lip... Ja jsem to mel v ruce jen chvili, takze jsem neprisel urcite na vsechno. Ale rozhodne mi to do ruky nesedlo jako FR, spis jako paradne vyladeny standardni tremolo s perfektni intonaci ;-)
Pred casem jsem si poridil Tremol-No (zamykani tremola) a dal jsem to hned pryc (na obycejny tremolo) - uplne to zmenilo "feel" toho FR, zacalo to byt tuzsi a tim padem min citlivy. Proste FR je FR (bez dalsich "zlepsovaku") :-)

12.7.2016 14:01 [torst2]
Re: aukro
.... spíš jen jako kuriozita. dodělej doma ...
http://aukro.cz/ShowItem2.php?item=6331615360&ref=last-visited
12.7.2016 16:09 [Sandon]
Re: 12.7.2016 14:01 [torst2]
S křížkem po funuse ;-)
Viz 9.7.2016 16:37 [Sandon]
13.7.2016 12:16 [Trezz]
Re:
No jako nábytek z Ikei, pár dílů a šroubků chybí, dodělej si sám :-D
13.7.2016 12:42 [torst2]
Re: Sandon
ááá, pardon, moje nepozornost.
13.7.2016 13:35 [fbm]
Re: trezz
tobe nekdy neco chybelo?
je to spis takova urban legend radostne šířená....
13.7.2016 14:04 [Kinx]
Re:
me je Ibanez RG proste nesympaticka kytara, az na vyjimky v podobe K7 a JEM. Lo-pro edge je ale muj nejoblibenejsi typ floydu, nikdy jsem s tim za asi rok co jsem K7 vlastnil nemel problem, ani neznam nikoho kdo by nekdy nejaky potize resil. Docela jsem v dobe kdy jsem to resil (uz to bude deset let...) pokukoval i po nejakych Jacksonech, ale nedostal jsem se k tomu je vyzkouset.
13.7.2016 21:19 [Trezz]
Re: 13.7.2016 13:35 [fbm]
Ne většinou něco přebejvalo :-D
14.7.2016 18:18 [Sandon]
Re: 13.7.2016 14:04 [Kinx]
Sympatická - nesympatická: kolik lidí, tolik chutí, s tím nic nenaděláme. Ale když jsem si kupoval první slušnou kytaru, tak to RG mi neuvěřitelně sedlo do ruky a dodnes je to pro mě nejpohodlnější kytara, na kterou jsem hrál. I kamarád, kterej nemá žádnou Ibanezu, tak si uznale chrochtal, jak je příjemná do ruky :-)
LoPro Edge souhlas... Snad jen, že po 20 letech už má něco za sebou a chtělo by naostřit břity.. Přecejen už se nevrací na 100%.
Jinak nechápu, že RG ti přijde nesympatická kytara, ale K7/UV jsou OK? Stejný kytary? :-))) Docela schiza, ne? :-)
14.7.2016 18:20 [Sandon]
Re: 13.7.2016 14:04 [Kinx]
Sympatická - nesympatická: kolik lidí, tolik chutí, s tím nic nenaděláme. Ale když jsem si kupoval první slušnou kytaru, tak to RG mi neuvěřitelně sedlo do ruky a dodnes je to pro mě nejpohodlnější kytara, na kterou jsem hrál. I kamarád, kterej nemá žádnou Ibanezu, tak si uznale chrochtal, jak je příjemná do ruky :-)
LoPro Edge souhlas... Snad jen, že po 20 letech už má něco za sebou a chtělo by naostřit břity.. Přecejen už se nevrací na 100%.
Jinak nechápu, že RG ti přijde nesympatická kytara, ale K7/UV jsou OK? Stejný kytary? :-))) Docela schiza, ne? :-)
(OK, jsou i hnusný RG i docela pěkný... A samozřejmě jsou i hezčí kytary, bezesporu! Ale díky tomu se zase na RG hraje skvěle a na ty hezký s menším komfortem :-))
14.7.2016 19:42 [Ashok]
Re: 14.7.2016 18:20 [Sandon]
Naprostej souhlas . . . to nas ale nemuze zastavit v tom na podiu pouzivat ty hezky :o)
Na nahravani mam taky vetsinou pohodlny, vselijakymi ficurami vytuneny, ale tvarem i barvou bohuzel ne az tak inspirativni superstrat shape :o)
15.7.2016 1:17 [holkoun]
Re: 13.7.2016 13:35 [fbm]
no uz jsem parkrat neco i hledal, ty ne?;) a parkrat sem sel i neco dokupovat... to ze se pak puvodni komponenty vetsinou za nejaky cas nasly je vec druha
29.7.2016 14:23 [torst2]
Re: Pitch
nahrazení sedmy šestkou s pitschifterem o 5 1/2 dolů ? Hodně velká volovina ? Zkoušel jste to někdo?
(já jo, nezní to moc dobře, ale třeba s kvalitnějším PS ...)
29.7.2016 14:48 [Ashok]
Re: 29.7.2016 14:23 [torst2]
No problem byva, ze bezne pitch shiftery moc nepobiraji, kdyz jim tam misto singl tonu posles akord a to i treba blbyho parohace. Zvuk se lame, neni citelny, cili o nejakych ultrarychlych riffovackach si muzes nechat leda zdat. O latenci ani nemluve, takze se s tim spatne hraje a zvukove to proste neni moc pouzitelne.

Celkem dobre to maji vyresene tady(ano vlastnim jeden kus, takze bohate odzkouseno):

http://morpheusguitarpedals.com/droptune.php

Zpocatku jsem z toho nebyl u vytrzeni(znatelna latence), ale zahy udelali upgrade firmware a kdyz jsem prehral tovarni, tak se to vyrazne zlepsilo. Bere to bez problemu polyfonni udaje a nema to problem ani s rychlejsi hrou.
Na koncert jasna volba pokud chces stridat 6 a 7 ladeni, na nahravani jsem to zatim nepouzil.
29.7.2016 14:54 [torst2]
Re: Ashok
dík, mrknu na to. Mám 2 PS, Zoom G1on a Korg PX1. S polyfoníí problém není, akordy transponují dobře, s latencí je to malinko horší ale nejvíc mi asi vadí ta nevěrohodnost zvuku.
29.7.2016 15:42 [fbm]
Re:
jak pise ashok, na koncert je to snesitelne (asi jako variax nebo dalsi preladovadla), ale zvuk je dycky vyrazne slabsi.
takze jestli hledas neco co to zvlada dobre, tak hledas marne, zatim nic neexistuje.
Ostatne Morpheus to pekne vystihuje, pred par lety byly reklamy vsude a ted abys to hledal lupou...
29.7.2016 23:16 [Sandon]
Re: 29.7.2016 14:54 [torst2]
to jsou predpotopni technologie, musis hledat neco soucasnyho :-)
samotnyho me prekvapilo, jak se to posledni dobou zlepsilo (teda jenom podle ukazek na webu, ale zni to dobre)
Digitech Drop (zni dobre)
EHX Pitchfork (to na me vypadlo pri hledani linku na Drop - demo jsem nevidel/neslysel)
3.8.2016 12:24 [Trezz]
Re:
Digitech drop mi přišel při porovnání s Morpheusem lepší, menší latence a zvuk nebyl tolik poznamenanej. Kolega používá Digitech Whammy DT a ani bych na první poslech nepoznal rozdíl mezi sedmou a dropem. Takže určitě na živo použitelný :-)
[194..243 / 243] Strana:  1  2  3  4  5 | Všechny | Poslední