Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: Auto do 20 000 zlatých

18.2.2009 21:46 [icik]
Auto do 20 000 zlatých - Kategorie Ostatní > Auta
HELL-O
plánuju koupi autka a max. do něj chci dát těch 20 000 zlatých... Uvažuju o Formanovi, Feldě,...Ať to má i nějaký úložný prostor na aparátek:) Nějaké rady?

Seznam příspěvků:

[128..177 / 177] Strana:  1  2  3  4 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
25.2.2009 12:45 [Pavel007]
Re:
To bylo tak povedený auto, že následně Opel Astru G udělal z čistý vody, totiž Astra G je konstrukčně zcela nová a s F Astrou nemá nic společnýho :) Ta F Astra hnije snad víc než Felda, a má blbý motory, ta jejich 1.6 je vyhlášená. Kámoš ji má v nějakým to m vydání, jakýbys asi koupil ty a fakt se mu to začíná už sypat. Ono to bylo lacný auto pro Dělnickou třídu, ale v Německu ani dělňasové nemaj auta víc než deset let... To ta Felda je velmi podobný auto-ale! ty modely po faceliftu jsou natom technicky slušně-stará osvědčená 1.3, na který se není co vysypat-ale je tam daný vícebodový elektronický vstřikování z Audi A3 myslím, tudíš neřešíš vysokonapěťový kabely a rozdělovač jako v tý F Astře. Já jsem prostě Felacio agent :) Další příklad-prasklej termostat, věc který tě určitě potká, na feldu za 300 a půl hodinky práce, u tý Astry jsem to měl za 1500, vono fakt i takovýhle drobnosti, který se u starejch aut řešej, zamrzí, že ty litránky mizej... Je mi jasný že ta Felda není kůl, ale vono až neodjedeš a s aparátem na koncert kvůli posranýmu startéru, co jsi tak výhodně koupil z vrakáče, taky nejni kůl. :)
16.3.2009 9:22 [Pavel007]
Re: Icík
Čistě pragmaticky-golf i polo jsou malý auta, a za tuhle cenu jsme koukal seženeš golfa ročník cca 93-což znamená hooodně starý auto-to už bych bral tu Feldu- to bude rok 2001 :)))) budeš mít stejně velký auto-i větší když koupíš kombika-o vosum let novější a s menšími provozními náklady-a když seženeš nějakej lepčejší GLX model, tak tam budeš mít identickej volant, jako dávali do Golfů :)) Má rada- buď malý auto, ale co nejnovější a takový, jehož provoz bude levnej-nebo upřednostníš to, že potřebuješ na tahání aparátu na pár let velký auto a ten stav vozu bude druhotnej-větší prioritu bude mít ten prostor.
Ale kupovat si dvacet let starý a ještě malý auto je podle mě blbost-nezískáš ani ten prostor ani nějakej ten relativně slušnej stav ne úplně starýho křápu
16.3.2009 16:50 [Pavel007]
Re: icík
Jo, novějšího golfa za 40 koupíš, ale bude mít před výměnou výfuku, tlumičů a rozvodů a při troše smůly i těsnění pod hlavou a nějakej ten čep na podvozku a vysypanej katalyzátor :))), takže se na těch 70 během prvního měsíce dostaneš raz dva :)))
23.2.2009 17:12 [Placka]
Re:
Srovnavat "nemce" a "francouze" a treba ten fiat nema moc vyznam...K Oplu reknete,ze je to stejne sracka a pak uz zbyva jen VW a pak Audi,BMW...ale to uz je chlapci jina cenova-samozrejme,ze levnejsi auto bude horsi,nekde se to projevit musi. Ale u aut (obzvlaste takhle starejch) je mnohem zasadnejsi,co ma to auto za sebou,kolik najeto,jakym zpusobem,jakou udrzbu...samozrejme se vyhnout treba urcitym motorizacim,obecne branym jako nepovedenym (1,7D u Oplu),ale jinak hledet hlavne na aktualni stav. Kterej ale stejne nemas sanvi objektivne zjistit a posoudit:-)
24.2.2009 17:36 [Placka]
Re: holkoun
nova oktavka stoji to samy co novej golf,takze za vyssi prachy neni. Navic zrovna tyhle dve auta jsou na stejny platforme,jestli se nepletu. Takze hodne podobny jizdni vlastnosti. Rozdily jsou treba v mottorech,skodka zatim nema common rail,pouzivaj cerpadlo tryska (coz neznamena ze je horsi,kazdopadne je drazsi)
24.2.2009 18:34 [Placka]
Re: holkou
no prave,s tou vybavou je to tezky-pac stejna vybava neni a kdyz tu vybavu "dorovnas" na vybavuu toho druhyho auta,tak to samozrejme vyjde draz. Vzdycky kdyz do vybavy pridas neco navic podlee vlastniho uvazeni,vyjde to mnohem draz,nez kdyz koupis nejakej balicek,ve kterym ten prvek je. Takze se to tezko porovnava. Ale kdyz oktavku jakz tak srovnas se zakladnim petidverovym golfem,tak je drazsi asi o sedm tisic...
Jinak cerpadlo-tryska ma vyssi vstrikovaci tlaky nez soucasnej CR,takze lepsi rozpraseni paliva->vyssi vykon,lepsi spotreba. Navic nema takovy ztraty ve vedeni,jako CR. Ale je mnohem narocnejsi na provedeni,takze zalezi,jak je ten konkretni motor udelanej.Nemel jsem moznost jako ridic porovnat:-) Rozhodne je ale lepsi CR,protoze je jednodussi, levnejsi na vyrobu i opravy a vykonnovy parametry jsou prakticky stejny.
24.2.2009 19:30 [Placka]
Re: silver
no,to neni tak uplne pravda, PD byl (hlavne na zacatku) vykonejsi a uspornejsi s lepsima emisema..jenze tyhle rozdily uz se hodne smazaly,posledni CR dosahujou stejnejch parametru,navic maj lepsi chod a predevsim vyjdou levneji a jsou jednodusi-cim vic valcu,tim vic se to vyplati:-)
25.2.2009 12:05 [Placka]
Re:
Gckova Astra je fajn auto,ale zase uz trochu drazsi,nez Icik chtel. O Brave jsem taky premejslel (taky ted tak trochu resim novou (starou:-)) krau). Brava je docela fajn auto,ale ma jeden velkej nedostatek-vzdau si normalni clovek nesedne s naprimenou hlavou- ja mam 187 a nad hlavou neni zadny misto,musim mit hlavu predklonenou,nebo na stranu. U techhle Fiatu je fajn motor 1.2,delal se tam az od 98 a ma stejnej vykon jako predchozi 1.4-na tohle maly auto uplne staci. Ale celkove - Do Bravy bych nesel uz kuli tomu mistu.
25.2.2009 12:55 [Placka]
Re:
u Astry (F) se hlavne vyvarovat naftaku, vetsina tech nejlevnejsich na tipcars jsou prave 1.7D,to je hroznej motor. A pokud nekde narazis na classic,ten se delal cca nekdy od 99,tak to neni zas tak desny auto,jakou maj cely Astry povest...:-). Jinak cim vic to resim,tim spis sem si jistej,ze nakonec pujdu do nejaky slusny feliny za par supu a zbyde mi jeste dost prachu na provoz a opravy-myslim,ze nema cenu sponovat rozpocet,aby se pak cloveku po mesici neco vysypalo a nemel by to ani cim zaplatit.
25.2.2009 13:44 [Placka]
Re: icik
no,hlavne-kazdy ojety auto budes muset krmit litrikama...takze bych rozhodne nesponoval rozpocet na krev
16.3.2009 14:27 [Placka]
Re: pavel007
tak felina z roku 2001 bude za 40 dost tezko a kdyz uz,tak v hodne mizernym stavu. Golfa za to nekoupis urcite,respektive mozna ty nejstarsi trojky (coz je od toho 93), ktery budou mit nalitany urcite pres 200t. Ale treba kamos ma golfa z 93 a jizdni vlastnosti super,v peti lidech nalozeny jezdi za 7-7,3litru...jizdni komfort je rozhodne vetsi,nez felina,presto bych sel radsi do ty feliny,i kdyby mela byt treba z 98,ale v dobrym sstavu...
16.3.2009 15:15 [Placka]
Re: icik
splasit se samozrejme da,ale bude v mizernym stavu,najeto hrozne moc,nebo bude vyrazne drazsi (nad 50k)
23.2.2009 8:42 [rain]
Re:
Nějaký čásek už mám Escorta 1,6-16V, rok 1997, najeto bezmála 200000Km a nedám na něj dopustit. Oktáfka se může jít zahrabat. Pravda, už trochu semtam ohnívá, ale jinak je to držák a ten motor je naprosto skvělý. Doporučuju.
Mimochodem v 90. letech byl Escort nejprodávanějším služebním vozem v Německu, což o něčem svědčí - firma si asi nekoupí ten nejhorší šunt na trhu.
23.2.2009 21:20 [rain]
Re:
Někdy vloni (nebo to bylo jiného roku ?...) přišel kolega s kapely s návrhem taky koupit kapelové auto a měl good tip. Tuším že v Olomouci se rozprodávali vojenské uloženky Škoda 1203 - měly najeto 12Km - opravdu dvanáct. Stálo to nějak kolem desítky-patnáctky, jenom se po nich zaprášilo, nemáme nic :-)
Ad frantíci: členové naší kapely mají 1x Citroen Picaso, 2x Renault Scenic, kvalitu nehodnotím ale aparáty se v tom vozí luxusně :-)
25.2.2009 9:35 [rain]
Re: Mondeo
Základní motor je 1,6 16V stejný jako u Escorta (1,8 16V je taky z Escorta), ty laciné budou dvoulitry = vysoká pojistka.
Slabost mám pro Escort a Sierru RS Cosworth, to je AUTO.
20.2.2009 13:20 [Sandon]
Re:
Souhlas, pak do toho stejne naleje dalsi tisice.
Trochu jina situace, ale kamos mel Opla MPVcko, vypadal slusne, nebyla ani moc starej a ojetej... stal tusim 270k, ale za rok do nej nalil dalsich 120k... takze nakonec ho prodal za par supu (asi 150k) a koupil si funglovku, to samy, za 450k (takze vpodstate kdyby to udelal hned, mohl usetrit spoustu prachu...).
Chapu, ze nekdo chce levny auto, ze nema prachy, ale pak to skonci tak, ze ho vyjde na dvojnasobek.
21.2.2009 12:19 [Sandon]
Re:
Nebo jezdit taxikem :-)
22.2.2009 2:23 [Sandon]
Re:
Jeee, no tak jeste jednou pro Mr. Holkouna:
to jako ze za ty prachy, co by dal za rok do toho kramu, by mohl jezdit taxikem... ty revyrvale...viiiiiissss?
23.2.2009 5:03 [Sandon]
Re: holkoun
No vidis, a zase muj kolega neda na Opely dopustit a uz ma ctvrtyho (tretiho fungl novyho). A taky nadava na Fiat, Renault, Peugeot, Seat atd... ale zase vim o lidech (nejen fbm :-)), kteri jsou s Renaultem naprosto spokojeny (segra ma starsi Megane po generalce, takovej ten model cca 2000).
No a my jsme meli fungl novej VW Transporter Shuttle T5 (vpodstate neco jako Caravelle), po 15.000km sla do haje prevodovka, zahy na to turbo. Cca po 300.000km prestal jet a odtahovali nas domu az Nemecka :-) Proste dokonaly nemecky auto - a to nemluvim o tom, jak to "vyladili" v interieru oproti predchozi rade :-))))
Ty statistiko....

Takze ja to beru s nadhledem tyhle reci typu "jen si nekupuj XXX nebo YYY".
23.2.2009 13:33 [Sandon]
Re: holkoun
Ze statistiky (i vicerozmerne) mam zkousku, takze to mi vysvetlovat nemusis.
Proste podle statistiky jsou francouzsky auta, Fiat a Opel sunty a vsichni lidi kolem me jsou klikari, chapu...
Zalezi kdo ty statistiky dela. Enron mel taky leta strasne pozivitvni hodnoceni :-)

A pral bych ti, abys vybiral dodavku pro kapelu, to bys cumel jak je na tom Ford dobre s jizdnima vlastnostma ;-)
24.2.2009 0:33 [Sandon]
Re: choi a holkoun
Statisticky jsou na tom fiati a francouzi hur, to vi kazdej krome Sandona. Jeste mate v zasobe neco vtipnyho? Kolik lidi ze se to mam zeptat? Uz se k te padesatce pomalu blizime a zatim to nevypada pro jihozapad Evropy vubec zle...vizte zdejsi komentare.

Nejdriv se tady strane resi statistika a pak se to stejne uzavre s tim, ze se muze rozbit cokoli. Tak na co bych to resil... Mne jsou nejaky cisla u zadele :)
24.2.2009 1:07 [Sandon]
Re: fbm
Coze, ty sis dovolil zpochybnit Svatou Svastistiku? Za to skoncis ve sparech svate inkvizice. Jakob Sprenger a Heinrich Kramer se divaji !!!
24.2.2009 16:31 [Sandon]
Re:
Jo a treba imobilizer u feldy, kterej zacina zlobit, se normalne da ustrihnout od tech dratu... vot eto technika :)
20.2.2009 23:06 [Somnium]
Re:
Já koupil jsem dva roky zpět přes známého pick up Favorita za 5000,- a dělá mi jen radost :D povinné ručení je o 2 litry dražší než celé auto a vejde se tam celá kapela :D
20.2.2009 23:07 [Somnium]
Re:
*levnější :D bože, trpím syndromem ITI = internetová typing imbecilita :-)
20.2.2009 12:49 [unfor]
Re:
to že je auto starý neznamená že nepojede. My jsme teď dojeli v 20 let starým VW Transporter T3 na Altaj a zpátky (cca 15.000km) a to nebyla zdaleka první cesta tohoto typu, kterou ten vrak absolvoval...
20.2.2009 15:08 [unfor]
Re: kremator
a cestou nakoupil náhradní díly ne ? :-) Na východě jsou celkem levný aji k západním značkám. Nám na ukrajině nabízeli celý krásný mercedes za jen asi 10.000kč v přepočtu. A dokonce měl ještě pražskou značku :-D

icik: jedna cesta zabere cca týden, ale praskla nám při dojezdu do cíle poloosa a upadlo kolo, nicméně nám ji v Bijsku v továrně na Mazy opravili, leč použili čínská ložiska, která někde kolem Kijeva (při zpáteční cestě) už vypadala spíš jako rozšlápnutá žvýkačka... ale tam už právě zas člověk sežene ty "importní" díly ze západu.

V každém případě když člověk do toho cpe díly které najde na vrakáči nebo nákup v Polsku atp, tak se to dá udržet RELATIVNĚ levně ten provoz...
20.2.2009 18:22 [unfor]
Re:
jediné auto, které vám nezestárne, je auto, které si nekoupíte :-)
23.2.2009 0:36 [unfor]
Re:
kamoš ma bavca za mega a už několikrát se mu vysralo turbo.
20.2.2009 14:17 [V.Silver]
Re:
já můžu doporučit auto-plus.cz, to jsou vcelku spolehlivý bazary a zvlášť na auta VW koncernu. Co se týče Feldy kombíku - klidně seženeš i za 35-40 000, jak psal Pavel, velice slušnou káru, už po faceliftu, kamarád teď prodával za 40k 1.9 D, nalítáno sice měla asi 250 000, ale jezdila pořád super a za ani ne 5l/100km. Každopádně být tebou bych se při koupi auta v téhle cenové relaci vykašlal na bazar a pohledal normálně inzeráty - seženeš třeba servisovaný auto se stále ještě 1. nebo 2. majitelem, kterej navíc bude rád, že to střelí a nějak zvlášť si na tom - narozdíl od bazarů - nepřivydělá. Btw.kdybyste někdo chtěli Leona I, 1.4 16V, r.v. 2005 za bratru 170 000, ozvěte se mi ;)
20.2.2009 20:51 [V.Silver]
Re: icik
Zkus nějaký starší BMW - po inzerátech seženeš velice slušné kousky i v kombíku v téhle cenové relaci, nebo třeba VW Passat Variant či Audi 100 Avant - ale musíš to všechno samo sebou projít s mechanikem ;)
22.2.2009 22:14 [V.Silver]
Re:
jj, Escorty jsou spolehlivý a oblíbený i mezi mechanikama :) Hlavně se vyvarovat Renaultů a Fiatů!! Btw.ještě bych zkusil starší SEAT Ibiza nebo Cordoba (Cordoba Vario) - tohlě už se dá sehnat i v cenové relaci kolem těch 25k. Ještě mě napadá, že vlastně prakticky ty samý auta jsou VW Polo Classic a Polo Variant
23.2.2009 8:47 [V.Silver]
Re:
Jo vidíte, Opel Omega, to se dá sehnat i v kombíku za velice, velice slušný peníze a je to nesmrtelný auto :) Jinak Renaulty tak do roku 2000 nic moc, potom už se to dá, ale jsou tam problémy s elektronikou (každý rok i v rámci stejné modelové řady je jiné zapojení přístrojů - Bůh ví proč, ale je to tak). Ale to už jsme u aut okolo 60 tisíc :)
23.2.2009 9:29 [V.Silver]
Re: icik
starý japonce radši nebrat, hlavně kvůli problémům s elektronikou (hlavně u Toyoty třeba), o korejcích ani nepřemýšlej ;)
23.2.2009 20:22 [V.Silver]
Re: holkoun
No ty jsi taky demagog - tady se mluví o autě kolem 25 tisíc a ty vyhrkneš s tím, že Korejci jsou v pohodě - jo, teď jo, ale těžko to seženeš za 25 litrů :)

Hele, každý auto každé značky prostě poruchu mít může a existují lidi, kteří nedají dopustit na Fordy, Peugeoty nebo Renaulty a stejně tak lidi, kteří nadávají na VW nebo Audi (Audi 100 Avant bylo asi nejlepší auto, co jsme měli - to je zase moje zkušenost;)
23.2.2009 21:22 [V.Silver]
Re: holkoun
Jj, to jo, třeba VW Touran je jeden z vůbec nejhorších a nejporuchovějších aut ve své třídě. Jinak za 150 klacíků pořád žádný slušnýho slušnýho zánovního korejce neseženeš. Kie věřím až do modelové řady Cee'd a Hyunai od i30 a dál (akčoli se mi i30 děsně nelíbí, hlavně ten čumák je otřesný). Za 150K by se toho dalo pořídit mraky ;)
24.2.2009 0:03 [V.Silver]
Re: holkoun
No nevím, kdo tady vytrhává moje slova z kontextu. Napsal jsem, že Kie věřím až od Cee'd, ne, že Kiu Cee'd seženeš v bazáči za stopáďo - to jsem uvedl jenom jako podtržení toho, že korejcům, co jsou teď do 150k v bazáči se obecně moc věřit nedá, čímž jsem narážel na tvůj výrok "23.02.2009 13:07:56" a "23.02.2009 20:30:05" :)
24.2.2009 14:11 [V.Silver]
Re:
všimněte si, jak holkoun "nenápadně" podsouvá podvratné myšlenky a záškodnické teze! I didn't expect a kind of spanish inquisition :)
24.2.2009 17:34 [V.Silver]
Re: holkoun
Se vole jako to my nemůžeš vzýt! Jí tím žyju!
24.2.2009 17:48 [V.Silver]
Re: Placka
Mezi 2.0 PD a CR je dost rozdíl, přešli jsme z Toleda (PD) na Passata (už CR) a ten CR akceleruje jako by to byl motor z úplně jiné dimenze a je tišší. Jinak Golf/Octavia/Altea/Toledo/Leon/Audi A3 jsou všechno jedna platforma a vždycky byly, ale SEATy sedí na silnici víc, škodovky jsou zase pohodlnější. Golf je něco mezi tím, A 3 je luxusní Golf (předražený). Imho největší poměr cena/výkon má právě Octavia (navíc 560 l kufr v hatchbacku!)...
24.2.2009 18:17 [V.Silver]
Re: holkoun
Já vypisoval jenom VW koncern, imho Octavii a spol. dává na prdel Kia Cee'd SW - spolehlivý, hezký, 7 záruka a levný - co chtít víc? :)
24.2.2009 19:00 [V.Silver]
Re: Placka
U PD byl problém ten, že se z něj nedá vyždímat takový výkon jako CR, tedy aspoň to byl prý důvod, proč VW koncert přechází ze svého PD patentu na CR...
24.2.2009 20:12 [V.Silver]
Re: Placka
Možno :) Strýc mechanik říkal, že z CR o stejným objemu jako PD se dá vyždímat větší výkon, tak tomu věřím :) Ale tak jako tak s CR se mi jezdí líp.
24.2.2009 22:43 [V.Silver]
Re: holkoun
Jj, akorát mě štve, že u Škodovek nenabízejí tu silnější 118kW variantu 1,4 TSI jako u Golfu. A Passat je děsně nudný auto, ale jinak skvělý jízdní vlastnosti apod. :)
25.2.2009 10:17 [V.Silver]
Re: choi
Já ty jízdní vlastnosti myslel hlavně u té nejnovější generace, to auto vážně sedí jako přibitý, skvělý řažení (krátký dráhy), přesný řízení, dobrý motory, dostatek místa jak uvnitř vozu, tak co se kufru týče... Ale strašně designově nudný auto :(
25.2.2009 10:21 [V.Silver]
Re: icik
U Peugeotu je problém, že buď koupíš naprosto bezproblémové auto, nebo strašně poruchovou sračku - šance jsou 50:50 - jsi ochoten to risknout?
28.2.2009 14:38 [V.Silver]
Re:
když už jsme u toho... kdybyste měli poradit při výběru auta tak od 250 - 400 k Kč (rok výroby tak 2006 a mladší), co byste nadhodili? Nový asi nemá cenu pořizovat, co jsem jen tak zběžně hledal na tipcars.cz, vyhrabal jsem A4 Avanta, Volvo V50ku, dokonce Passata Varianta, ale spíš by mě zajímalo, jak je to u takovýho Fordu S-Max nebo C4 Picasso. Thx ;)

P.S. Samo sebou mi jde o něco, v čem bych mohl vesele převážet apecy a bicí ;)
15.3.2009 19:15 [V.Silver]
Re:
pokud kombíka, zkus Audi 100 Avant, viděl jsem na tipcars dokonce 2.8 V6, což je prasácký motor, ale jinak v té běžné 2.3 E to šlape slušně, měli jsme 100ku Avanta 1.8T z roku 1986 a kdyby ho otec nerozsekal, jezdili bychom v něm dotěď... Mazlik :)
16.3.2009 9:23 [V.Silver]
Re: holkoun
Moje Daihatsu Charade 1.0 jezdilo po městě za 5,5 :-P
24.2.2009 10:48 [Walis]
Re: Japonec nakonec
jeste pred krizi sem poridil Suzuki Baleno 1.3 za 40k. Soucasna cena (tipcars atd.) tak 30 a min. Ma 150 tisic, ja sem najezdil poslednich 10. Krome pocatecnich investic vymeny filtru, oleje a prednich kulaku, ktery se posouvaly skoro o pul centaku a asi nebyly nikdy meneny sem do toho od te doby lil akorat benal. Koroze zadna, spotreba 6 litru. Musim rict, ze v porovnani s 2 roky starym Cliem 1.2(50 tis. km) je to skoro to samy. Plasty klepou u obou stejne, vnitrni hluk na dalnici stejny. Novy auto bych nekoupil. Zvlast po zkusenosti, ze vam to muze kdykoliv nekdo zbourat ani nevite jak...

icik: Ta Almera je dobra volba, taky sem ho mel v merku. Jinak treba SAAB 900 se taky da.
Hodne stesti pri vyberu.
[128..177 / 177] Strana:  1  2  3  4 | Všechny | Poslední