Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: In ear monitoring a jeho problematika

14.1.2006 22:17 [senior]
In ear monitoring a jeho problematika - Kategorie Nástroje
Pro všechny co to plánujou pořídit, pořídili a mají zkušenost...

Seznam příspěvků:

[213..262 / 262] Strana:  1  2  3  4  5  6 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
21.3.2011 13:16 [Sandon]
Re: paax
tak hura ;-)
6.12.2011 10:54 [Sandon]
Re:
Myslim, ze o moc levnejsi uz in-ear ani byt nemuze... Teda sehnat se da, ale drzel bych se osvedcenych znacek - Sennheiser, Shure, AKG. My jsme meli teda v kapele dost dlouho 'db' (tenkrat nejlevnejsi na trhu asi za 11k) a bylo to docela spolehliv, ale bez prepinani kanalu napr., coz obcas zpusobovalo problemy (michaly se nam do toho cizi vysilace).
8.7.2013 11:51 [Sandon]
Re:
dB jsme v kapele meli par let, protoze to byl v te dobe nejlevnejsi in-ear (cca 11k, ostatni zacinaly na 20k). Fungovalo to spolehlive a prestoze jsme meli kazdej 1 fixni frekvenci, tak s tim zadny problemy nebyly. Nedokazu posoudit, na jake urovni dB momentalne je, ale predpokladam, ze by to horsi nemelo byt :) Pokud koupite novy, tak to pujde vratit. Vetsinou se to pozna hned, jestli je to sunt - kolega takhle vracel digitalni nastrojovou vysilacku od HenlajnSix - vpodstate to zapl a asi p pul hodine laborovani to zase zabalil :-)))
Ted mame Sennheisery ew300 a to je samozrejme jinej level (co se tyka funkci a obsluhy), ale taky je to asi 4x drazsi.
Jen bacha pri nakupu - od letosniho ledna jsou znacne omezeny pasma, ve kterych se daji bezdratovy systemy pouzivat (tusim, ze od 789Mhz do 822Mhz je to dneska u nas zakazany a v ostatnich evropskych zemich je to na ruznych frekvencich ruzne nebo zcela omezeny).
9.7.2013 0:26 [Sandon]
Re:
Ja bych to dB klidne zkusil v nejakym zatezovym testu - na akci, kde bude vic bezdratovych vysilacu, docela se osvedci i test v panelaku, pres nekolik zdi atd... kdyz se to dobre naplanuje, tak mas za par dni jasno a bud to vratis, nebo si to nechas...

No pokud nejste profici, kteri si na takovou vec za par xeftu vydelaji, tak bych to moc neresil...
samozrejme je prijemny mit stereo in-ear (zpevak si muze nechat namichat nastroje do panoramy a pak je ten poslech prijemnejsi) se spoustou funkci jako je snadna synchronizace frekvence prijmace a vysilace pri preladovani, hledani volnych frekvenci atd... My nakonec ty ruzny funkce moc nepouzivame - ale treba pro me byl zaklad, ze je to stereo (oproti mono dB).
Zalezi, kolik do toho chce dotycnej zpevak vrazit - no zase je fakt, ze kytarista ma taky nastroj a aparat za desetitisice, tak proc ne zpevak, ze? ;-) A in-ear je fakt pro zpevaka naprosto neuveritelna vec...
A taky bych uvazoval o slusnych in-ear sluchatkach, to je taky investice aspon za 1000-1500 minimalne... lepsi sluchatka muzou byt i za 5-10 tisic...

Pokud chcete bezproblemovou kvalitu, tak v bezdratech je pro me spicka Sennheiser, pak AKG a Shure. Nicmene pocitejte, ze to fakt bude investice tak 15-20k.

PS: pokud znas dobryho a nezaujatyho zvukare, tak se porad...ale moje zkusenost je, ze co clovek, to nazor a jeden nazor nemusi byt zrovna relevantni.. a co se tyka frekvenci - to se da nastudovat ve vyhlasce CTU - neni to nic slozityho, vpodstate je povoleny vsechno krome 789-822MHz, tomu pasmu se urcite vyhnete! Tyhle levnejsi pevne naladeny kramy, jako je to dB nebo Sennheiser freeport, maji pevne danej rozsah, kterej bude uvedenej u danyho kusu napr. na krabici - dobre si to zkontrolujte i primo na vysilaci/prijmaci, protoze nam se snazil jednou prodavac z Prodance vnutit hodne 'popularni' frekvenci, kterou uz jsme v kapele meli a ktera byla casto rusena - on nam to prodal v krabici s jinou frekvenci (kterou jsme chteli)...musel to vymenit, ale stalo to spoustu casu a energie navic a docela nas tim nas*ral, protoze jsme se nekolikrat ptali, jestli je to ta frekvence, kterou chceme.
3.8.2015 21:18 [Sandon]
Re: 2.8.2015 21:13 [torst2]
Pokud vim, jediny frekvence, ktery jsou legalni v cele Evrope, jsou 863-865MHz. Coz je pasmo o neuveritelne sirce celych 2MHz :-p Spousta frekvenci se rozprodala na provozovani digitalni televize a internetu, coz znamena, ze i v ramci CR si musis preladovat frekvence, protoze v kazdym meste je DVB-T na jine frekvenci. Samozrejme vysilacky a in-eary se vesele prodavaly dal ve vsech frekvencnich pasmech, prestoze se vedelo, ze za par let budou vsechny frekvence bud nepouzitelny nebo ilegalni. Pokud jezdis po Evrope, mas prakticky jen jednu vyse zminenou moznost. Navic se omezujou i vykony, nekde treba jen na 10mW.
Naprosto nechapu system licenci a povoleni... kdyz pojedu hrat do nejake zeme, mam si jet nejdriv vyridit povoleni nebo co? Pokud se nejedna jen napr. o povoleni pro nejaky staly instalace, tak to je totalni hovadina....
Ted jsem mel kytarovyho sennheisera na reklamaci a tak jsem hral na pujceny "ilegalni" akgcko. Nakonec jsem stejne v Belgii i v Dansku musel vytahnout kabel, protoze to proste nehralo, jen sumelo :-(
ln-eary mame taky legalni jen nekde, nastesti zatim zadny vetsi problemy nebyly... Ale stejne to je jeden velkej bordel...
4.8.2015 23:15 [Sandon]
Re: 4.8.2015 9:03 [nixx]
Ha ha ha... Nas zvukar zvucil nejakou kapelu se dvema kytarovyma 2,4GHz vysilackama a hned pri zvukovce je pozadal, aby vytahli kabely... Rusili mu wifi, kterou se pripojoval na mixpult.
My mame kvuli tomu wifi u pultu 5gigovou...to pasmo 2,4GHz je celkem brutalne zaneradeny a kdyz si vemes, kolik lidi ma dneska smartfouny na wifinach, tak je to fakt peklo - brutalne to snizuje dosah a ted do toho ty Line6 ;-)
Mimochodem, nevim co pouzivate, ale nejakej ten Relay jsme meli na vyzkouseni a normalne se to nefachcilo spolehlive ani na par metru s antenou prijmace ve vysce vysilace. A nejvetsi for bylo, ze se stacilo postavit telem mezi vysilac a prijmac a prestalo to fungovat uplne. Jen kdyz nebyla zadna prekazka, tak to jelo... Byla to G50...to neni ani pro deti na blbnuti do obyvaku.... Stalo to asi 11 tisic..!
5.8.2015 9:41 [Sandon]
Re: 5.8.2015 8:44 [nixx]
Tezko rict. Kazdopadne to fungovalo jako by to melo prenos pres infra ;-) Bylo to v kongresovym centru, cili v ryze bojove situaci... Wifi-mlha husta tak, ze by se dala krajet :-p
7.9.2015 17:40 [Sandon]
Re: 5.8.2015 8:44 [nixx]
Tak vcera jsme vyzkouseli asi 5 ruznych kanalu na "wifi" vysilacce (ne Relay, je to neco neznamyho z NL, ale zatim to fungovalo vicemene spolehlive...) a ani tuk :-(
Porad to neco rusilo (byl to novej penzion) a tak se jelo pres kabel. Zlaty analogy ;-) In-eary ew300 a kytarovy ew172 v naproste pohode i bez preladovani...
Dokud nekdo neprijde s necim poradnym, tak tohle me nikdo nedonuti koupit... v bojovych podminkach to proste zklamava...
(jinak muj starej Freeport se zrejme casem rozladil, na koncertech mi porad vypadaval signal... pritom doma mi to taky jelo pres x zdi na vic jak 20m....takze jsem ho musel nahradit. Jinak jsem byl spokojenej - az na omezeni 3 kanalama - za ty penize to byl fantastickej kauf... )
21.9.2015 9:35 [Sandon]
Re: 20.9.2015 18:42 [nixx]
Tak to mas dobry ;-)
... protentokrat :-D

Treba plesy v prazskym Obecnim dome jsou vzdycky mazec. Hravaji tam bezne treba tri-ctyri kapely v ruznych salech, casto najednou...nastrojovy vysilacky, in-eary, bezdratovy mikraky... Jednou nam zacala hrat z kyrarovyho komba Broumova baskytara ;-) Kazda kapela zkousi jindy a samozrejme na ruznych mistech, takze je tezky dohledat obsazeny frekvence...
Nejvetsi for byl v primym prenosu v polske TV... kdy moderator zacal mluvit kolegovi z komba. Nastesti ne behem pisnicky. Ale samozrejme behem generalky nic takovyho nenastalo....ty bezdraty jsou hrozny zlo :-)
6.10.2015 1:43 [Sandon]
Re: 5.10.2015 20:21 [nixx]
Bylo to u analogu (nastrojovy vysilacky a IEM). Driv, kdyz jsme pouzivali nepreladitelny IEM (byla tam fixni jedina frekvence - tenkrat to bylo nejlevnejsi na trhu za cca 11k ;-)), tak jedna z tech nasich frekvenci byla nejak hodne popularni, casto do ni lezly treba vysilacky ochranky atd. V Nizozemsku mivaji obcas v divadlech vysilac pro sluchove hendikepovany a ten vysilal nejcasteji taky na tehle frekvenci ;-)
Do digitalu zadnej zvuk neleze, ruseni se projevi jen vypadkama signalu nebo ruznyma pazvukama (treba pri doznivani tonu z nastroje a tak...)
6.10.2015 12:06 [Sandon]
Re: 6.10.2015 9:18 [nixx]
Vubec netusim, jak to maji osetreny. Davalo by smysl, aby to nejak zajisteny bylo...
2.3.2017 10:25 [Sandon]
Re: 2.3.2017 6:50 [Ioannes]
viz par prispevku zpet - diskuse o G30/G50 s nixxem - to by musely byt hodne velky vykyvy ve vyrobe a nasledne QC, aby to byla kusova zalezitost... prijde mi divny, ze by takhle brutalne nefunkcni produkt bezne prodavali, ale kdyz popisujes stejny problemy, jako jsme meli my... no nevim. Uznavam, ze jsem zaujatej, L6 je dlouhodobe moje neoblibena firma ;-) Premyslim, jestli me nekdy zaujalo neco, co by od tehle firmy za neco stalo a asi jedina vec, ktera me napada, je jejich naprosto fantastickej marketing... dokazou klidne prodat mrtvymu kabat ;-)
2.3.2017 12:46 [Sandon]
Re: 2.3.2017 10:39 [nixx]
No vida, gratuluju!
K JP6 samozrejme, ne ke L6 :-))))
5.3.2017 21:31 [Sandon]
Re: 4.3.2017 15:43 [feki]
Člověče jak to čtu, tak mi přijde, že je to spíš poměrně negativní recenze ;-)
Mimochodem: "latence" z 90m není způsobená vysílačkou, bavíme se o pár milisekundách při prevodu analog-digitál-analog, kdežto 100 metrů vzdálenosti ve vzduchu překonává zvuk asi 300ms!
6.3.2017 21:47 [Sandon]
Re: 6.3.2017 19:04 [feki]
To se mi nejak nezda... (sotva) metrovej kablik a takhle slysitelny rozdily? navic Klotz a Tasker?
Ja jsem poznal rozdil u 1m noname sragory vs Planet Waves primo do Voxe AC30, cistej zvuk... to byl slysitelnej rozdil
Ale ze by kratkej kabel Line 6 byl slysitelne lepsi nez nejlepsi kabely na svete? To nevim, co by musel mit za zazracny parametry, aby to pri te delce bylo poznat...
7.3.2017 22:27 [Sandon]
Re: 7.3.2017 12:34 [Ashok]
Ja jsem leta hral na Sennheiser Freeport - cena asi 7k. Bohuzel je to plast (taky za tu cenu, ze) a parkrat mi bodypack flaknul na zem... nevim, jestli to bylo tim, ale zacal po par letech obcas sumet - jakoby mel vypadky signalu (asi se rozladil, tezko rict) - zvlastni je, ze doma mi funguje pres nekolik mistnosti bez problemu, na koncertech v otevrenym prostoru zlobil uz z par metru...
Chci rict: kdybych nebyl hnup a neflakal tim tolik o zem, funguju s ni dodnes (E band)! Samozrejme to melo jen 4 kanaly, ale fakt to fungovalo za ty prachy luxusne. A to hravame obcas na silenych mistech ;-)
Takze neni vsechno zlato, co se trpyti ;-) A ja si cenim produkty, ktery maji takhle uzasnej pomer cena/vykon.
8.3.2017 16:44 [Sandon]
Re: 8.3.2017 7:12 [Ioannes]
s tema pasmama to je peklo :-/
do kapely jsme koupili IEM Sennheiser, kazdej kolem 24k a za par let jsme prakticky vsude, kam jezdime po Evrope, v ilegalite... to je mazec. A jediny pasmo, ktery je vsude v EU v pohode, je v "E" a ma sirku ubohy 2MHz :-/
8.3.2017 21:40 [Sandon]
Re: 8.3.2017 21:34 [nixx]
5G: proboha jen to ne :-)
To nam pak zacnou akorat problemy s ovladanim mixaku :-p
Uz jsem tu psal, jak nas zvukar na nejake open-air akci musel donutit 2 kytaristy, aby svoje milovany 2.4G vysilacky sbalili a vytahli kabely, ze mu diky tomu vypadavalo spojeni s digi-mixakem.
My mame teda soucasne zaply 2.4G i 5G (muj osobni mix s androidi aplikaci je na 2.4ce a zvukarskej iPad na 5ce) a zatim vetsi problemy nebyly, ale hrozim se toho :-) Nastesti free-wifi zatim na 5G asi jeste moc nefrci...

Jinak na EW300 G3 a G2 nedam dopustit, analog/neanalog.
7.8.2017 21:13 [Sandon]
Re: G30
Che che, hodnocení na závěr - Glenn opět nezklamal ;-)
https://youtu.be/N-ZMDHqWiS0
14.1.2006 22:24 [senior]
Prosím o radu- in ear pro 3 lidi
Ahoj,
Do současný doby jsme v kapele používali in eary Sennheiser EW300 -1x vysílač+2 přijímače...pro dva zpěvy ideální(každej si míchal svůj poměr hlasu..případně nástroje).Teď ale potřebujeme rozšířit na 3 zpěvy a řešíme problém jak to udělat aby si každý namíchal vlastní mix...Zda to jde vyřešit tím že každý bude mít svů vysílač+přijímač a k tomu malý mixík, kam si pošle jednotlivé nástroje(zpěvy)-třeba z insertů na hlavním pultu-a ty pošle do in ear systému???Nebo to lze vyřešit jinak??Nevím právě jak to řeší ostatní kapely s více in ear mixy... :-(

Díky moc za každou radu
3.6.2009 16:38 [sotek]
Re: sennheiser ew300 vs AKG IVM4
Mam dilema, kterej z vyse jmenovanejch inearu poridit. Ten sennheiser je klasika, ma ho hodne lidi a malokdo nadava. Ale to co to AKG? Nebo jakej je vubec vas nazor.
10.12.2007 10:26 [torst2]
Re: In Ear standard alone
Hele, napadla mě taková vopičárna. Jsme v kapele dva zpívající, a furt klasicky nadáváme za zvukaře, že se neslyšíme a td. Samozřejmě, potřebuješ slyšet hlavně svuj zpěv, abys nehýkal tak falešně, že to poznaji i lidi bez hudebního sluchu. V podstatě bohatě by mi stačil nezávislej headset, obsahující nějakej mikrofonek (tzv. bondovku), mikrofonní-sluchátkovej přdzesilovač a sluchátko (In Ear). Prostě věc, kterou bych si vozil sebou, byla by oddělená od zvukařského nádobíčka, kterou bych si pouštěl sám sebe do vlastní hlavy. Samozřejmě, hlavní zpěvy by jely klasicky, Shure SM58-párák-mix-monitory... Je to ptákovina? Dělá někdo něco podobného? Nebo prodává se aspoň ten předzesilovač, ke kteremu bych dokoupil ostatní prvky?
10.12.2007 12:58 [torst2]
Re: Sandon
Děláš si legraci, ale i to jsem zkoušel. Bohužel můj Ericson možnost hlasitého monitoringu nemá. Ale bondovkou jsem myslel takové to ramínko ud ucha k puse. Ne úplně před, aby si s nim neštrachal o hlavní mikrofon, ale aby bral zpěv stejně jako hlavní mikrák. Prostě nezávislej osobní monitor od mordy do ucha.
10.12.2007 13:20 [torst2]
Re: kremator
Už přijdeš o tu nezávislost. Budeš se hrabat zvukařovi do jeho věcí, navíc bys musel mít vysílačku-dálkovej přenos. Můj nápad by byl jen na tvé hlaVĚ+PREAMP S BATERIÍ NĚKDE V KAPSE.
10.12.2007 14:08 [torst2]
Re: vasek
tomu přikabelování jsem se chtěl vyhnout. Aby sis moh headset nasadit už v zákulisí a přijít s ním na pódium a o nic se nestarat. Proč ti vadí nezávislost na hlavmím mikráku? Jde jen o to, aby byl posílenej ten monitoring vlastního hlasu.
10.12.2007 14:16 [torst2]
Re: Sandon
jasně, nejedná se o gear na brodwayská pódia. Spíš o to místní vymetání klubů a pubů, kde jsou odposlechy bídné nebo žádné. Prostě abych se v nouzi slyšel aspoň trochu. Potřeboval bych poradit minimálně tu předzesilovací krabišku. Ostatní si opatřím u našich mobilních operátorů...
10.12.2007 14:26 [torst2]
Re: Sandon
TOHLE JE ONO !!!!
http://www.behringer.com/MA400/index.cfm?lang=eng
10.12.2007 14:34 [torst2]
Re:
tohle je podobný. Akorát problém s napájením. Na baterky to není. To by někdo něco podobneho nespájel na koleně?
http://www.studio1productions.com/am300.htm
10.12.2007 14:47 [torst2]
Re: vesek
Všechny "ale" beru. Je to nápad, má svoje mouchy. Ale chtěl bych to apoň zkusit.
11.12.2007 7:50 [torst2]
Re: vasek
hraju Rectal Monzun a tam to fakt nevadí...
11.12.2007 9:11 [torst2]
Re: vasek
divný to je, ale je to pořád lepší, slyšet se z jiného mikrofonu, než se neslyšet vůbec, což se nám na akcích taky stává.
13.12.2007 16:27 [torst2]
Re: zvuk
Včera jsme hráli v nejmenovaném pražském klubu, vše perfektní, slušný zacházení, hezký holky, sympatičtí lidé, ale malý pódium s jedním noname společným monitorem. Neslyšel jsem se vůbec, ale už jsem se s tim smířil.
2.8.2015 21:13 [torst2]
Re:
teoretická úvaha laika, bytostneho šňůráka :
Myslel jsem, že jde o vysílač a přijímač. Ten přenos jde nějak (ne)podporovat? Stát od státu jinak ??
4.8.2015 8:34 [torst2]
Re:
zajímavý. asi zůstanu u šňůr. Jsou zatím legální v celé EU ?
31.8.2006 16:05 [vasek]
Re:
Rozjíždíme novou kapelu a máme tam zpěváka, kterej se zpíváním živí - zpívá ve sboru. Při nahrávání demáče nebyly žádný problémy. Horší je to na zkoušce a na koncertech. Zatím těch koncertů nebylo moc, ale vždycky měl problémy s intonací, i když byly odposlechy OK. Takže mám prosbu, jestli by nám tu někdo z Brna nepůjčil na jeden koncík nějaký to sluchátko s vysílačkou na vyzkoušení. Za půjčení zaplatíme a se složením zálohy by taky nebyl problém. Dík
10.12.2007 13:32 [vasek]
Re:
podle mě blbost z toho důvodu, že nemůžeš absolutně pracovat s hlavním mikrofonem.
Já bych to udělal jinak. Pořídil bych nějakej slušnej mikrofonní předzesilovač (myslím, že by stačil i MIC100), co má 2 výstupy. Jeden výstup bych poslal zvukaři a druhej sobě do sluchátka. Má to jednu nevýhodu a to je v případě absence vysílačky nutnost tahat kabel. Ale ten by stačil tenoučkej a dal by se přilepit (omotat) ke kytarovýmu a pak by šel pod koženou bundou :-) až ke sluchátku.
10.12.2007 14:42 [vasek]
Re:
Podle mě je blbost neslyšet, co leze do hlavního mikrofonu. Sám se uslyšíš, takže budeš uchlácholenej, ale do hlavního mikrofonu nepůjde to, co má a bude se to špatně zvučit. A to neberu vůbec v úvahu práci s mikrofonem jako takovou... ale jak chceš.
10.12.2007 21:14 [vasek]
Re:
No celkem si dokážu představit, jak budou v mikrofonu chybět začátky a konce slov. Ale vyzkoušet se to může. Možná torst hraje takovou muziku, kde to nebude tak vadit :-)
11.12.2007 8:21 [vasek]
Re:
Sandon: :-) ale vážně - zvučil jsem jak amatéry, tak profíky a vím, že je tam mimo jiné v práci s mikrofonem rozdíl. Zní to to potom jinak. Ale tak trochu tuším, že u torsta to nebude tak aktuální problém. I když nezpívám, tak vím, jak je důležitý mít kontakt s mikrofonem, kterej jde ven. Znám to mimo jiné z přednášení, kdy si musím hlídat, aby to znělo vyrovnaně, nebyly tam nějaký hlasitostní bomby, propady atd. To už trochu odbíhám, ale prostě pořád mi přijde divný slyšet se z jinýho mikrofonu než z toho, kterej hraje ven, nemůžu si pomoct...
11.12.2007 15:48 [vasek]
Re:
tak to rozhodně nepopírám :-)
13.12.2007 8:40 [vasek]
Re:
Sandon: nezpívám, takže nemůžu posoudit, ale poslední dobou bylo opravdu výjimkou, kdy zpěváci byli vyloženě nespokojení s odposlechem. Trochu mě překvapuje, že na akcích, kde hrajete vy, není pořešenej odposlech odpovídajícím způsobem.
13.12.2007 14:33 [vasek]
Re:
Sandon: Věřím. Ale je to hodně smutný, když nedokážou profesionálním muzikantům zajistit ani rozumný minimum.
Já jsem byl zase udivenej, když jsme hráli na fesťáku, kde měl sice zvukař asi 5 monitorů, ale všechny na 1 cestě. To je taky úplně na hovno (na velkým podiu ještě navíc).
14.12.2007 8:53 [vasek]
Re:
Sandon: Tak to je gól, s těma mikrofonama :-) Chápu, že podium musí vypadat čistě, takže veškerý krabičky na podiu jsou předpokládám taky zapovězený?
17.12.2007 18:51 [vasek]
Re:
Sandon: zajímavý info, dík. To s tím sluchátkem jsem tady už navrhoval. Ale to s tím odložením mě nenapadlo :-)
8.1.2008 13:17 [vasek]
Re:
No fungovat to musí. Spíš otázka je, jestli to bude praktický a příjemný. Bude to chtít asi sluchátko jen do jednoho ucha, abys slyšel zbytek kapely. Já jsem s takovýma blbinkama trošku zkoušel experimentovat, ale spíš si myslím, že je potřeba věnovat velkou pozornost rozestavení aparátů na podiu a tak. Nechápu, proč si 90 % kytaristů dává aparát na zem za prdel, to je to nejhorší místo. Dobrý je mít kombo zboku na židli nebo třeba šikmo zepředu opřený o odposlech. In-ear monitoring bych viděl spíš jako řešení u zpěvů.
9.1.2008 7:57 [vasek]
Re:
Sandon: No jo, Beatles věděli, že hrát dobře nestačí a že to taky musí vypadat. Ale zrovna tuhle hovadinu vymyslet nemuseli, bohužel už 50 let se po nich kytaristi opičí a zvukaři z toho 50 let šílí :-)
9.1.2008 14:47 [vasek]
Re:
Sandon: asi hrál Ringo kopák tak blbě, že ho Paul radši nechtěl slyšet :)
27.2.2008 13:41 [vasek]
Re:
Placka: ta krabička od behringera je fakt šikovná, pokud teda nekurví zvuk... Jinak mi stejně trochu nejde do hlavy, že se neslyšíš z padesátky komba.
2.8.2015 15:00 [York]
Re: 1.8.2015 12:20 [negativecreep]
Ahoj. Tak v prvé řadě: na www.thomann.de ji mají za lepší peníze, a v druhé řadě: u každého jejich produktu najdeš dole informace o podporovaných frekvencích a to jak pro ČR, tak pro celou Evropu.
Pokud s tím chceš hrát jen v ČR, tak asi problém nebude...v opačném případě bych se tím hodně zabýval :-) a vybral příslušný typ.
My máme v kapele Shure PSM300 Premium T11 včetně sluchátek...a naprostá spokojenost, funguje to skvěle. Ale je to zase o něco dražší... Tak hodně štěstí a správnou volbu :-)
3.8.2015 16:47 [York]
Re: 3.8.2015 8:55 [nixx]
Jo, nixx má pravdu...jako vždy jde o legislativu jednotlivých zemí.
V některých zemích jsou určité frekvence přímo zakázané, v některých si musíš koupit licenci, čili povolení. Jen málokterá frekvence je platná pro celou Evropu. Proto má Thomann vždy pod tím produktem mapu Evropy s vyznačením kde a jak to jde používat.
Pro torsta2: já jsem zase bytostnej bezšňůrák :-) Od chvíle co používám u kytar digitální Line6 Relay, tak mohu navíc říci, že je to věc, kdy nepoznáš rozdíl. :-)
[213..262 / 262] Strana:  1  2  3  4  5  6 | Všechny | Poslední