Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: AUTO PRO KAPELU

23.6.2004 10:51 [George JV]
AUTO PRO KAPELU - Kategorie Ostatní > Auta
Jsem si tak rikal, ze tohle jsem tady jeste s nikym neresil, tak proc ne? Momentalne bych si rad vzal neco starsiho asi na lizacku, at se v tom odveze 4-5 lidi, nastroje a par kousku aparatury. Co byste brali? Rozhodujici je pomer vykon/cena.

Seznam příspěvků:

[196..245 / 245] Strana:  1  2  3  4  5 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
18.10.2010 15:30 [guitarist]
Re: V. Silver
Tak právě proto, že nejsem starej páprda, mám auto, do kterýho kromě sebe naložim ještě 7 holek, nebo když někam vyrazim za ženskýma, tak se v něm krásně vyspim. Navíc kapela má pohodlí a jako instalatér ho využiju i na práci. Jo a když se budeme bavit o velký kraksně, tak zrovna Oktávka je velká dost. Je o 5cm delší, o 10cm užší, a 30cm nižší, takže rozdíly nic moc, ale radši jsem v tom svým obejváku, než si "dřít zadek o silnici". Ale je to samozřejmě věchno jen na preferencích. Já jsem spokojenej. :-)
19.9.2011 9:45 [Gregorien]
Re:
My sme jeli Novy Jicin - Velky Dřevíč (Krkonoše) v 5ti lidech v nalozenem Mondeu rv 96 kombi + vysoky vozik taky plne nalozeny... Když se dobre uskladnilo a nejelo se rychle nebyl problem... my máme zesáky zase v combicase takze je davame na vozik... kytary a bicí jdou do kufru (bubenik nema obaly :-D) Cesta byla v pohode az na to, ze ten vysoky vozik dal autu celkem zabrat... byl vyssi jak samotny vuz a kladl celkem velky odpor pri jizde... jinak v pohode
23.6.2004 14:06 [George JV]
Re:
Ja uvazuju, ze jenom na takove hrkani s kapelou az do uplneho dohrkani na par let vezmu nejakeho ohrkaneho Formana, ktery jeste nema moc nahrkano. Hlavni je, ze se "pry" do nej vleze box 4x12 na stojaka. Takovy Forman se da sehnat za 50k.
24.6.2004 6:05 [George JV]
Re: pHell
Jo, videl jsem Formany za 25k za 30k, ale to bylo na odpis. Kdyz uz tak aspon r.v. 93, 94 v solidnim stavu. A ty se pohybujou od 50k do cca 65k.
24.6.2004 6:07 [George JV]
Re: strunal
Transit by byl v pohode, ale myslim, ze tam uz by zase bylo prostoru tri prdele navic, protoze PA s sebou nehodlame vozit :o))). Navic nevim, jestli bych uzivil stareho Transita, prece jenom ty dily a udrzba je o dost drazsi, nez u toho srackoidniho Formana.
24.6.2004 12:33 [George JV]
Re: Lukas
Bubenika mame... a jakeho. Jenze vis jak to chodi na akcich. Bubenik si vezme cinely, slapku, palicky a srotak a zbytek se pujcuje. Standartni postup. V pripade, ze by se brala cela sada, bych vzal Formana s taznym a vozik k dispozici mam :op
24.6.2004 13:58 [George JV]
Re: paax
No ono se to ma takhle. Za prve bych se nikdy na nic s nikym neskladal, jenze vis jak to chodi s iniciativou lidi v kapele... Vzdycky musi byt ten jeden magor, ktery ze sebe bude delat vola a bude drit i za ty ostatni, protoze aby jsi nekam postupoval, tak bez tech lidi to nejde a bez toho, aby jsi toho vola ze sebe delal taky ne. Auto kupuju z pujcky jak pro kapelu, tak z vetsiho vyuziti i pro sebe. Forman je desny lunt, to mi nemusis vypravet, dva roky jsem jezdil ve Fáčku. Ale jedna vec je, ze budu splacet pujcku na auto a druha vec je udrzba, benal, gumy a pojistka... Vem si to tak... Ja to auto chci jen na prepravu z mista A do mista B, at mi stoji hned vedle baraku, at tam neco malo nalozim... Kdybych koupil neco lepsiho (v pripade dostatku financi jedine Opel Astra v kombiku r.v. 1996, 1.6 16V), tak bych mel zase strach, aby se neco neposkrabalo, neznicilo, nezaspinilo... a tohle bych prave u toho Formana vubec neresil. Ryha sem, ryha tam... ;o) Vzit pujcku na nejakych 60k treba na 3 roky a pak to po trech letech prodat a vzit dalsi pujcku a zase koupit neco jineho, treba uz lepsiho... V tom pripade, ze bych vozil celou kapelu, domlouval hrani, bych ale asi byl takova svine a cely cestak bych si bral sam pro sebe a vrazel jen do nakladu za udrbu a provoz auta.
28.6.2004 6:21 [George JV]
Re:
Ovsem 230t km neni zrovna malo a nevime, co je mineno "mirnou korozi" :o))) Chtelo by to videt...
29.6.2004 6:27 [George JV]
Re:
Posledni Favority (respektive Formany) a prvni Felicie se dneska lisi jen cenou. Felicia do r.v. 98 opravdu strasne rychle hnije. Ne kvuli tenkemu plehu, ale kvuli povrchove uprave plechu. Jeste tam neni pozink (na novych modelech Felicie uz je). Nejcitlivejsi jsou pate dvere, zadni dvere, podbehy a lemy blatniku... klasika. Za nejakych 70k sezenes bud Formana r.v. 93, 94 v solidni vybave a stavu, nebo Felinu kombajza r.v. 95, 96 ovsem radne ojetou a pak jak pise paax, je to jenom jezdeni s tim, ze do toho clovek bude jenom vrazet prachy a bude to bezedna studna. Takova Filcka bude mit najeto treba nejakych 200.000km a zase jenom zalezi na tom, jetsli to jezdilo daleke trasy po dalnicich, nebo to jenom hrkalo po Praze (pak je to na vyhozeni). Zalezi na tom, jetsli se o to nekdo staral nebo na to sral, jak s tim jezdil atd atd. Zakladni oprava bude vymena ventilu a rozvodu, abyste snizili spotrebu z 10litru na nejakych puvodnich 7-8l. Je fakt, ze u nas jsou ty ojetiny porad nehorazne drahe a to uz sly o hodne dolu a jeste pujdou. Si vemte, ze za Formana, za ktereho bych u nas dal 70k, dam v Nemecku za cca 40 az 50k (po prepoctu z Euro) a uz se neplati clo, takze to vidim na nakup v Germany. Je to jasne jak facka... v Nemecku takove auto nema vubec zadnou hodnotu, zatimco u nas muze ciste hypoteticky slouzit jeste nejakch 10 let... No, ale zaver... Radsi posledniho Formana v lepsim stavu, nez prvni model Feliny na odpis... (mluvim o stejne cenove kategorii).
29.6.2004 11:01 [George JV]
Re: paax
Akorat nevim, jak je to s dovozem z Nemecka (nebo vlastne jakehokoliv jineho statu Unie). Ted nevim, abych nekecal, ale zda se mi, ze clovek nemuze dovezt auto starsi deseti let. Urcite se ale nebude platit clo. S temi dily na tu Kiu... Ja bych treba do Korejce nesel prave z duvodu nahradnich dilu. Je pravda, ze dneska sezenes cokoliv, ale je treba to zaplatit :o( Pra nas obycejne cechy se hodi jedine ceske auto nebo nejaky nemec (nejlepe Opel, VW, v lepsim pripade BMW, ale to uz je zase s cenou nekde jinde, zvlaste za ND).
30.6.2004 6:48 [George JV]
Re:
Oktavka je za ty prachy, za ktere se prodava ojeta docela fakt nic moc auto. Z japonskych aut jedine Toyto Corolla od r.v. 1998, tohle jsou auta s nejmensi poruchovosti, s vynikajicimi motory, ktery ani nepozna, ze ma za sebou 200, 300tisic km. Citroen??? Ueeeee... No nevim. Nebral bych zadne francouzske auto. Zabozrouti neumi delat dobre auta. Pokud mas rok stary model, tak jo. Ty uz jsou docela vydarene.
pHell: BMW RULEZ!!! ;o) Kdybych mel prachy, tak si koupim BMW M3 sedan (1996) (pro me sice neprakticke, ale vypada to naaaaaadherne). ALe ani takova M5ka v kombiku by nebyla k zahozeni :o)))
30.6.2004 12:33 [George JV]
Re: strunal
Na dieselacky motor nesbalis moc zenskych :o))))))))))
1.7.2004 6:08 [George JV]
Re: pHell
Hlavne, kdyz vidi, ze hodne tankujes do nich :o)))
1.7.2004 12:29 [George JV]
Re: paax
Do toho bych asi nemel odvahu jit...
2.7.2004 6:12 [George JV]
Re: paax
Nechci, aby to vypadlo, ze jsem nejaky rypal a ze se vyznam v atech :o))), ale moje zkusenost s Lagunou: Kamos mel Lagunu 96. Paradni korab. Super jizdni vlastnosti... Jednoho dne mu praskla trubicka, ktera rozdeluje brzdovou kapalinu. Nova stoji 12k (!!!). Sel na vrakoviste a tam mu ji borec daval za 8k, protoze moc dobre vi, kolik stoji nova... Nakonec si ji svepomoci vyrobil sam (naklady cca 500,- Kc). No a to je jenom takova prkotina, buhvi, kolik stoji jinaci dily... Navic je to auto cele v elektrice a to byva casto kamenem urazu. Nejlepe starsi auto bez luxusni elektroniky.
17.7.2004 15:53 [George JV]
Re:
Dneska rano jsem se byl podivat do 6 autobazaru... Hnus, hnus, hnus. Strasne auta a strasne ceny... Zjistil jsem strasnou vec: Ke sve spokojenosti bych musel za auto dat minimalne 300k :o))) Ted se rysuje mozny kup. Felina (nevim, ale s jistotou, jestli to je kombik). Odhaduju to na rok 1995-1996. Kastla je "udajne" v poradku, ale motor je uplne v hajzlu. Cena 55k + 10-12k za GO motoru, takze uvidime. Pokud je ta kastla fakt v poradku, tak bych do toho mozna i sel.
18.7.2004 13:45 [George JV]
Re: nuclear
Ale jooooo... Na netu toho jsou kvanta. Zkus treba www.tipcars.com. Jenze ty fotky ti moc nereknou. Detaily koroze blatniku v oblasti montaze krytky blinkru ti asi nikdo fotit nebude. Na fotce kolikrat to auto vypada, jak neni nablyskane, jak nebude v pohode, ale prijedes a vidis vrak. Je to jake zenske... Ruzne make-upy, podprsenky pusch-up a ja nevim co vsechno jeste a kdyz tu vyzbroj shodi a vidis ji po ranu, tak si rikas "oh my god, koho jsem to vcera sbalil..." ;o)))
18.7.2004 23:04 [George JV]
Re: nuclear
Ale..., no... to je jedno, vsak ty to taky jednou poznas :o)))))))))
19.7.2004 6:07 [George JV]
Re: nuclear
Urcite. Dneska odpoledne jedu znova Ostravy a pokud tam nic nenajdu, tak jedu za 14 dni do Prahy. Je to problem. Ojetina je ojetina... :o( Je treba si dat pozor na plno veci..., jak technickeho razu, tak i administrativniho (papiry, dokumenty, atd, atd, atd). Ja jsem v cenove kategorii 60 az 70k, coz je asi na nejhorsi, co muze byt. Nejlepsi by bylo, kdybych narazil na nejakou Astru kombajza v dobrem stavu r.v. 1994-1995 za 70k. To by byl dobry kauf.
20.7.2004 11:51 [George JV]
Re:
Tak jsem nasel tohle:
Opel Astra Caravan 1,6i; 135.000 km; STK 11/2004; zelena metaliza; autoradio; central; manualni sibr; tazne zar., delena zadni sedadla, servo, tonovana skla, zadni sterac....... udajne v perfektnim stavu, po telofonicke domluve, udajne bez koroze... cena 68.000,- Kc (!!!!!!) Asi do toho jdu! Kazdopadne prohlednout, proklepnout, projet...
17.8.2004 6:28 [George JV]
Re:
Ted se tady divam a vsiml jsem si, ze jsem vam jeste nerekl, jak to tehdy s tou Astrou, o ktere tu pisu, dopadlo. Takze... Nutno podotknout, ze u zminovaneho vozidla byl zminovan perfektni technicky stav. A to jak na internetu (autobazar), tak i samotnym majitelem auta. No... takze jsem telefonoval na jedno z uvedenych cisel autobazaru. Po chvilce se mi ozval pravdepodobne majitel autobazaru, kteryzto me zmrdal, jak to, ze mu volam, kdyz on je zrovna v bance a nema cas!!! Jak ja mam vedet, jestli zrovna zere, sere, chrape nebo sousta... Po chvili mi volal a omlouval se, ze me odbyl, jelikoz byl v bance a mel tam dulezite jednani, coz mi je uplne ukradene. Zacali jsme se bavit o tom aute... Me dotazy smerovaly na na technicky stav a korozi. Tento clovek mluvil o tom, ze auto je v perfektnim stavu, ze ho sam osobne fotil, ale pokud chi vedet vic, tak at prijedu... Tak jsme se domluvili na sobotu rano. V patek vecer mi volal, ze ale auto nema jeste ukonceny leasing!!!!! Takze jsem ho zjebal, jak to, ze prodavaji auto s neukoncenym leasingem, bez udani teto skutecnosti... Odpoved: Nevedeli jsme to... :o) Tak jsem ho prosil o telefonni cislo na majitele auta, protoze jsem vedel, ze ted to pujde jedine pres osobni domluvu. Nechtel mi ho dat, ale nakonec mi volal primo majitel, ktery ziskal zase cislo na me od majitele toho autobazaru :o) Majitel autobazaru mel totiz strach, ze pokud mi da cislo, tak se domluvim s majitelem auta a on prijde o zisk z prodeje. Majitel auta se tedy domluvil s majitelem autobazaru, ze v pripade prodeje dostane svuj podil. Talze od ted jsem jednal primo s majitelem auta. Ten tvrdil, ze auto v super stavu a domluvili jsme se, ze prijedu a auto si prohlidnu... Jo! Jeste ten leasing! Zbyvaly mu 4 splatky, ktere chtel uhradit, protoze si to odepisoval z dani. Auto by mi dal na smlouvu o pujceni vizidla a ja bych mu zaplatil, ovsem pod smlouvou a zapujceni penez... Bylo to trosku slozitejsi, ale ve vyhode jsem byl ja, takze o neukoncnem leasingu jsem uz neuvazoval. No... Vydal jsem se na cestu od Ostravska na jizni Moravu do Hodonina. Z dalky je videt tmave zelena Astra Caravan... Auto zacnu ohlizet.. Kazde zrcatko jine, par tukancu... Mirna koroze... Dle mych hrubych odhadu z pohledu zvenci, auto bylo bourano zepredu i zezadu. Pak vysel majitel a zacali jsme se bavit o penezich a podobne, pak jsem konverzaci smeroval k technickemu stavu. Jeho odpoved byla, ze auto snad "trochu tuknul" byvaly majitel. Vlezl jsem dovnitr. Oba dva airbagy vystrelene a volant a palubni deska jenom zalepene :o) Tak jsem chtel videt technicak... Tam bylo psano" Auto s airbagy, akze bud se musi zenit udaje v TP, nebo tam vrazit zpatky airbagy. Jeho odpoved: "Ja nevim..., ja jsem normalne prosel pres technickou... a navic stejne jezdim nepripoutany, je to pohodlnejsi", takze argument, jako prase! Nastartoval jsem... Motor mel objem 1,6 litru, ovsem auto jelo, jako s motorem s objemem snad do jednoho litru. Motor byl totalne v prdeli. Uvadenych 135tkm urcite neplati. Tipuju minimalne 300tkm a navic dotycny ma pokryvacskou firmu, tak buhvi, co vsechno v aute vozil. AUto melo taky vuli v rizeni. Kdyz jsem jel po vypadovce z Hodonina, kde byly vyjete koleje od kamionu, tak jsem se nacpal trosku mimo, at nejdeu primo v nich, jenze ackoli jsem volant pevne sviral v rukou, auto samo sjelo zpet do koleji! Zaverecny verdikt: VRAK! Oprava: Motor - rozvody, ventily - cca 10.000,- Kc. Rizeni - servo v poradku, takze silent bloky a ramena - presne 12.000,- Kc. Rikam, ze mu za to dam 40k a to budu mit problem v takovem stavu dojet domu. On po tom vsem porad tvrdil, ze auto je v naprostem poradku, ze si koupil novou Hondu a neprijde mu, ze by rizeni na te Astre melo byt v neporadku a s cenou niz nejde. Zkratka čůrák! Tak jsem se sebral a jel nasrany domu. Projel jsem 600,- a doslova prosral 7 hodin zivota, kvuli jednomu magorovi. A to je konec meho nejsilnejsiho zazitku z kupovani auta... A tato akce stale trva :o) Buh vi, co prijde priste ;o)
17.8.2004 9:29 [George JV]
Re: mike!
Nejen, ze neverim autobazarum, ale neverim ani soukromym nabidkam. Vsechno si radne proveruju a overuju. Takze nemusis mit strach ;o)
17.8.2004 12:29 [George JV]
Re: strunal
Lidi tady byli daleko horsi... Dneska uz to neni tak hrozne, jak to byvalo, ale je pravda, ze jsou tu primo kralovske kurvy!
17.8.2004 12:30 [George JV]
Re: paax
CHci se autobazarum totalne vyhnout... Tedka uz cumim jenom na soukrome nabidky a i to je risk a musis vedet, co chces a musis vedet, na co si dat bacha!
17.8.2004 13:45 [George JV]
Re: strunal
Z francouzskych a italskych aut me doslova jima hruza... Japonce nechci, prave kvuli tem dilum... Slysel jsem na ne samou chvalu, ale... Opel rezavi... lemy, pate dvere, prahy a podbehy... To same VW... Ten Passat by nebyl spatny, ale je to tezke auto a je treba to koupit s vetsim motorem, cili roste porizovaci cena... Divam se ted na Opel Astra Caravan, Ford Escort Combi... Prijatelna cena a provoz... Puvodne jsem chtel Formana :o) Ale ja nemam rad zahradniceni... Musel bych to kyprit a odplevelovat... jinak to kvete jak tulipany v bujarem jaru :o) a to, ze to hovno jede ani snad nemusim zminovat :o)
18.8.2004 7:35 [George JV]
Re: strunal
Ja nemusim jezdit 200km/h :o) Naftu nechci... U ojetych aut je to nekdy pech sehant kvalitniho naftaka..., protoze zakladni myslenku nakupu noveho diesela spociva v tom, aby se vyjel do vycerpani... Pak jakakoliv oprava motoru na naftu je o hodne drazsi nez benzinaku... Takze pro me benzin rulez ;o) Zvlaste u aut do r.v. 96
19.8.2004 6:02 [George JV]
Re:
Vcera jsem se byl podivat na Ford Escort COmbi 1,4i, 1994. Najeto 95tkm... ovsem Escorty maji petimistne pocitadlo kilometru, takze si myslim, ze tam bude najeto 195tkm. Motor docela v pohode, karoserie i podvozek na pohled bez jakekoliv koroze (ovsem dost divne mi propadalo to, ze nekde na naraznicich byla videt pod skrabancemi jina barva!!!) Spojka v prdeli... totalne (oprava cca +3.000,- Kc). Nutne vyenit vsechny kulove cepy (+1.000,- Kc/kus). Cena byla 69.000,- takze zase nic... :o( Jo a na 1.4 mi to porpadalo docela zhnile.. myslim motorove.
19.8.2004 10:46 [George JV]
Re: paax
Asi jo ty vole :o))))))))))
12.9.2004 18:38 [George JV]
Re: Mr.Syphon
Poslal jsem ti mail...
3.11.2004 14:05 [George JV]
Re: paax
Zalezi na tom, co to ma za vybavu, v jakem to je stavu... hlavne kastla... Karoserie musi byt v poradku, motor jde vetsinou rychle a levne spravit, ale jakmile mas chytlou karu, tak to budes spravovat do nekonecna. Urcite to chce videt a projet to, jiank myslim, ze starsi kusy cca 97 by se daly u nas sehnat v supr stavu do 150k.
3.11.2004 19:28 [George JV]
Re: paax
Jasne... No ja uz to auto kupuju skoro tri mesice a stale nic, kolikrat se divim, co maji lidi vubec za drzost prodavat kolikrat vylozene vraky za nehorazne prachy... Ted jsem byl v Ostrave na doporuceni "znameho" (jeste mu musim podekovat... nejspise pesti do zubu ;o) ), ze jeho kamos prodava Felinu Combi... Po telefonu nebyl zrovna dvakrat sdilny, tak jsem tam jel osobne... Felica Combi 1.3, naj. 200tkm za 60k... No :o/ Auto bylo zhnile uplne vsude... Takhle zhnile auto jsem snad jeste nevidel... Hnily tomu i SPZetky :o) Jsem mu rikal jestli to mysli s temi 60 litry vazne a on na me hned zacal mavat servisni knizkou, ze to ma pravidelnou udrzbu a kdesi cosi... Dal jsem mu nabidku, ze za 25k bych to od nej vzal (a i to bych asi snad neudelal) a on hned, ze ne, ze chce 60 minimalne (!!!) Naprosty curak... uz od pohledu... :o)
5.11.2004 6:00 [George JV]
Re: paax
Jsem si dal inzeraty do poptavky a vcera vecer mi volal nejaky borec, ze mi proda Felinu.. Brblal neco o vybaveni... Byl to rok 1996 a ptal jsem se ho teda, kolik ze za to tedy chce... Odpoved byla 120.000,- Kc LOL... Jsme mu rekl, ze za 120k bych si koupil treba Astru Combi 1,6 16V r.v. 1996... Asi nejaky dalsi kreten... Kdyz jsem se dival do nejakych nemeckych inzertnich novin, co mi posilala teticka z Nemec, tak Filety tam stoji v prepoctu z eura cca 50 az 70 klacku maximalne :o))) Tam to auto nema vubec zadnou cenu... tam to snad nemelo cenu, ani kdyz bylo uplne nove :o))) A vesmes vsechny auta tam vyjdou levneji, nez u nas, akorat je problem s dovozem... Tady ti nikdo neprihlasi dovezene auto, ktere je starsi sesti let :o(((
7.11.2004 18:40 [George JV]
Re: holkoun
60 az 70... max 75k
2.7.2004 9:03 [fbm]
Re:
dacia je specialne pripravena pro drsne podminky (spatne cesty atd...) vyssi svetlost, vsechny dily zakrytovane atd....a presne miri na trhy s mensi kupni silou....vychodni evropa, asie, jizni amerika (tzn. zadne pohodli a vychytavka v interieru, ale odolnost, spolehlivost a dlouha vydrz).......je to velka dira na trhu a nekdo to musel zkusit :))) ale rozhodne bych se toho nebál.....
16.10.2010 8:53 [fbm]
Re:
neser porad silvere ;)
Mel sem vyborne zkusenosti s Bravou, tak sem zkusil Stilo, uz to neni tak super, nejtypictejsi vlastnost je hlaseni neexistujicich poruch (tak ji proste ignorujes :) ale tenkrat bylo o tretinu levnejsi nez oktavka ve slabsi vybave, navic horsi motoricky a zastarala.....nemluve o kradezi. Silver je treti kamos kteremu Oktavku ukradli. O Stilo si nikdo ani kolo neopre :) Dal sem najezdil skoro 300.000 v Meganech Kombi. Me osobne vyhovuje mekost podvozku, pohodli pro me bylo na mych 800-900km cestach kazdy tyden do prace to nejdulezitejsi. Prvni rencek byl v pohode, druhy uz se kazil trochu vic a prisel mi kapku slabsi zpracovanim (prestoze to byla vyssi verze vybavy i motoru).

Ja sem si taky nasel auto na tipcars, a pak sem si zaplatil borce z bazaru, ktery ho se mnou jel vybrat. Vrele kazdemu doporucuju!!! Vybral sem si samozrejme nebourane (coz se ukazalo ze byla pravda pouze ve 20% uvedenych aut), a mel spoustu postrehu.... jako napr. stocene tachometry maji VSECHNY auta v bazarech, ale to vubec nevadi, dulezitejsi je skutecny stav a opravdove stari se pozna predevsim podle opotrebeni interieru, kdyz to ma jeden problem tak nevadi, kdyz objevis uz druhy tak okamzite jit od toho (napr. vidis ze ma prokazatelne stoceny tachometr, a pak jeste najdes ze plechy presne nesedi... tak nazdar bazar), sledovat popisy skel, musi mit stejny rok, jak nemaji tak se neco stalo.....

a par obecnych postrehu:
- Samozrejme doporucoval oktavky, WV, BMW, ale taky treba Scenicy pro rodinu (tenkrat... 4 roky zpatky)
- Fiat dela nejlepsi male auta! (punto atd) Ale vetsi mu moc nejdou
- Ford jedine benzin
- Dnes nove auto opravdu vybirej podle vybavy, barvy a libida. Kvalita sla tak brutalne nahoru, ze nove auta sou vlastne dobre jakekoli

Zatim jezdim Stilem, na nove nemam a v praci po dvou meganech dostanu oktavku.... a uz se hrozim, kdo mi ji ukradne, fuck.

18.10.2010 23:36 [fbm]
Re:
tak na tu postel se asi tech 8 bab nevleze, takže nebrat ;)

PS: někde sem zachytil ze statistiky TUV byly zamerne zkreslovane ve prospech nemeckych znacek (jak prekvapive :)
kdo někdy neco vyhodnocoval, tak je mu jasne, ze to je hra s cislama.... aneb ten ucetnicky vtip - reknete mi kolik to ma vyjit.
18.9.2011 18:28 [fbm]
Re:
z Ostravy asi ne, ale jinak to sedi :)
19.9.2011 0:54 [fbm]
Re:
jo, to je mozne, ale jsou cca od Luhacovic, ale ne vsihcni, takze je to slozite rict :)
30.11.2004 18:08 [fantozzi]
Re:
do rakve se davaji stojany a ruznej kovovej šrot, na kterej pak bubenik treba zavěsi ty kbeliky do kterych boucha, ne?
15.10.2010 7:04 [dolmar]
Re: Kinx
Já osobně mám VW Passat (2001) a jsem absolutně spokojenej. Pokud jde o 2x Marshall tak nemůžu sloužit, mám dělanou bednu - 2x12" áčko podle Engla. Na výšku má 75 cm + gumové nožičky a vejde se tam na stojáka. Těsně, ale vejde. Předtím jsem měl VW Golf III kombi a tam jsem jednou naskládal vybavení pro celou kapelu. Komplet bicí, dvě kytary s aparátama a basa s aparátem. Samozřejmě teda byly složený sedačky, bedny byly 2x12" a zbytek kapely jel metrem :-D Takže nevidím důvod proč by se to samé nemělo vejít do Passata. Je to 1.9 TDi, 74kW (ten nejsociálnější :-)) a jezdím dlouhodobě za 6,7l/100km. Asi bych se dostal níž kdybych chtěl, ale nějak to neřeším. Oktávku jsem měl v pácu taky, ale trval jsem na tom aby po otevření kufru byla vzadu rovná plocha, bez hrany. Náš první basák měl Fabii kombi a kromě toho že kombi vypadá dle mě jinak, tak se tam muselo při nakládání všecko zvedat vysoko a pak zase spouštět dovnitř, a to je hroznej opruz. Jinak kámoš má jako služební auto Mercedes Vito, to novější, takový krátký, občas nás s tím vozí na koncerty. Má to pět míst + řidič a dozadu se vejdou věci pro celou kapelu (kytara s aparátem, bicí s dvěma kopákama, basa s aparátem a klávesy s hovadským stojanem).
4.6.2012 15:47 [dolmar]
Re: torst2
Tohle auto jsem si chtěl koupit, když jsem přišel o Golfa combi, ale odradilo mě pár věcí:
- Nejede to rychle. Zkoušel jsem to, nevím co v tom bylo za motor už, je to dva roky, ale prostě je to líný
- Není tak velký jak vypadá, ale zato má spoustu skel. V létě v něm byl hned pařák, v zimě bych se asi uškrábal
- Vzhledem k tomu že je tam úspornej motor co sám o sobě moc netopí je tam prý navíc nezávislý topení, které bývá poruchové

Neříkám nekupuj to, jen svoje zkušenosti. To s tím topením mi říkal kámoš co k němu jezdím servisovat auta už asi 12 let. Taky jsem ho chtěl kvůli hraní v kapele, že je velký, ale klávesák se nakonec vymáčknul že bude mít prachy a koupí dodávku, takže jsem to nechal plavat a koupil jsem Passata combi, tam se toho vejde překvapivě taky docela dost. ( když jsem to auto vybíral tak hlavní kritéria byly, aby v kufru nebyla hrana a hlavně se tam vešla na stojáka 4x12" bedna, užil jsem si s tímhle požadavkem veselý chvilky :-) ) Klávesák nakonec koupil VW Transporter - 6 míst, přepážka, nákladní prostor, je to ta dlouhá verze. Kupodivu to i docela jede, slušně to topí a je to poměrně pohodlný. To mi přijde jako ideální auto pro kapelu, i dlouhý trasy se v tom dají v klidu jet.
7.3.2016 9:07 [dolmar]
Re: 7.3.2016 7:40 [torst2]
VW Passat mám, r.v. 2001. Kufr má opravdu velký, vejde se tam na výšku i kytarová bedna ( mám MB Halfback ). Super je, že kufr nemá hranu, prostě otevřeš zadní dveře a šoupeš co potřebuješ, nic nezvedáš. Když se složí zadní sedačky tak vznikne obrovská rovná plocha, běžně takhle spím na fesťákách. Vzadu je dost místa pro nohy i pro dospělé lidi. Přední náprava je známá bolest tohohle modelu. Spotřeba - teď jsem jel na Moravu a zpět, celkem 1000km, spotřeba 6l/100km, mám 1,9 TDI PD. Mám hagusy, takže něco se dá odvézt i na střeše. Nehnije mi nikde krom malého místečka u okna 5. dveří. Klidně bych si to auto koupil znovu.
7.3.2016 14:42 [dolmar]
Re: 7.3.2016 9:54 [torst2]
No některé díly jsou z hliníku, takže se při ježdění po našich cestách dost často vysere. Prý je to záležitost verzí do r.v. 2001 ( bez záruky ).
13.3.2016 12:29 [dolmar]
Re: 13.3.2016 10:55 [torst2]
Mám přesně tohle auto, r.v. 2001. Kupoval jsem ho 2010 a mělo 209 000 km. Poctivých, ověřeno. Tady je ( pro představu ) seznam toho co jsem měnil já, ceny nemám, mám to zapsaný na km:
209 000 - olej + filtry
226 000 - rozvody, vodní pumpa, olej, zadní tlumiče, zadní brzdy
234 000 - nová baterie, nové žhavící svíčky
236 000 - nový chladič
243 000 - olej + filtry, motorek zadního stěrače
249 000 - výměna předního skla ( to jsem si rozbil sám svou blbostí ), výměna trysek ostřikovačů
255 000 - přední brzdy
259 000 - čidlo teploty
269 000 - kabel ke vstřikům
275 000 - pravý přední kloub + manžeta

To je moje zkušenost. Teď mám najeto 281 000 a výhledově mě čeká ta přední náprava. Tak jenom abys měl představu co můžeš od takového staršího auta čekat. Ceny dílů ( podle mne ) nejsou nijak drastické.
13.3.2016 16:24 [dolmar]
Re:
No to Ti neřeknu, jsem elektrikář, ne automechanik :-) Já mám tenhle soupis, a pro mě to znamená asi tohle - koupil jsem si starší ojetý auto s jasnou historií. Starám se o něj a měním běžný věci jako u každého jiného auta co bys měl - brzdy, olej, filtry, rozvody, baterka atd., prostě normální provozní náklady. Co mezi ně nepatří je výměna okna. Sem tam něco nefunguje - prasklý chladič, vadné čidlo, motorek stěrače a vadný kabel. Mně to přijde OK. Po těch letech už znám tu historii, vím, co jsem opravil, vím co mě asi čeká a jsem připraven že se občas něco posere - zatím se to děje překvapivě málokdy ( klep, klep, klep ). To auto nijak neladím, to už mě přešlo ( měl jsem 110 eRko i Alfu Romeo ), jenom ho používám. Jednou mi do něj manželka omylem natankovala benzín. Došlo jí to poměrně rychle, takže stačilo vyměnit filtr a jezdí se dál. Já jsem spokojený.

Sandon: klávesák má VW Transporter T4. 6 míst, za sedačkama pevná plechová přepážka, vzadu dost místa pro věci ( je to ta delší verze ). To je luxusní auto pro kapelu. Taky jsem zažil jízdu do Prešova a zpět ve starším Peugeotu Boxer a to byl panečku kostitřas :-)
14.10.2010 20:17 [D.Murray]
Re:
my, respektive náš zpěvák, vlastní renault laguna kombi (tušim 2.generace) , prostě ne tu starou, celkem novou ale ne tu nejnovější:-), a to je loď jak prase, narvem tam komplet uplně všechno, když se vyhodí zadní sedačky tak i aparáty s bicíma, tak že to slouží jako taková naše dodávka, motor tam má nějakej 2litr turbodiesel common rail, takže i plný to jede fakt slušně, myslim, že by se sehnala i kolem stovky, ale laguny zas nejsou asi moc na špici spolehlivosti... nicméně my jsme fakt spokojený, kufr to má neuvěřitelnej
18.10.2010 8:53 [batty]
Re:
Ja mel Citroen Xantia a nerekl bych ze povestna spolehlivost francouzkych aut je jen folklor:)) Nejvetsi zabava bylo tipovani jaka ze kontrolka na me dalsi den zasviti. Tam byl ale asi problem hudropneumatickym perovanim, takze treba Peugeot je o dost spolehlivejsi, ale zase o dost horsi svezeni. Tata ma opla a to je to samy v blede modrym, porad se tam ser.u nejaky cidla na motoru. Renault traffic mam v praci, jezdi se v tom na dlouhy vzdalenosti pekne, ale moc neverim, ze vydrzi 200000km. Starym Tranzitem obcas jezdime na koncerty a to je teda peklo.
18.10.2010 15:22 [batty]
Re: Placka, Sandon
"Jestli nikdo nenadává na Hondu, je to hlavně proto, protože je mnohem míň rozšířená:-)." ...treba statistiky spolehlivosti rozhodne nejsou podle nejakyho folkloru nebo rozsirenosti znacek...

http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-testy-spolehlivosti
12.3.2016 19:52 [Amorph]
Re: 10.3.2016 7:13 [V.Silver]
Alteu ma nas basak a pro kapelu zrovna idealni neni, ten kufr ma totiz hrozne uzkej. Jinak asi zalezi v jakem slozeni a s cim vsim chce kapela jezdit ze jo. A taky jak casto. Pokud bych bral komplet bigbitovou kapelu s apcem a jezdil casteji, tak je imho rozumna volba bud Transit a nebo Transporter/Karavela. Zajimavej muze byt i starsi Mercedes Vito. Pro uspornejsi variantu bud ten Pasat nebo Mondeo. Pripadne ja mam pro rodinu Ford S-Max a svezu tam v pohode 5 lidi a do kufru naskladam tri halfstacky. Ale za 100K asi nic z toho v dobrym stavu nebude...
13.3.2016 11:25 [Amorph]
Re: 13.3.2016 4:46 [Sandon]
Jasne, Transit je proste "pracovni" dodavka. Ale zase je obvykle za zlomek ceny Transporteru.

Torst2: jen pozor, ze u tech dieselu s takovym najezdem do toho obvykle narves v blizkem horizontu peknych par desitek tisic na vstrikach, cerpadle a podobne. Zalezi samozrejm kus od kusu, jak to bylo jezdeny a servisovany. Nejlip asi vzit s sebou nekoho kdo do toho vidi a nebo si to rovnou pujcit na kontrolu do nejakeho servisu. A po tech 200tisicich bude pravdepodobne chtit nejakou repasi i podvozek. Nicmene nerikam to jako ze to je pruser, clovek si proste prida k cene treba 50k a udela servis a pak muze zas treba 5 let v pohode jezdit. Jina vec je staceni kilometru, ale to zas pozna spis nekdo kdo s tim ma zkusenosti na opotrebovani nejakych veci.
[196..245 / 245] Strana:  1  2  3  4  5 | Všechny | Poslední