Diskuse

Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.

Téma: kompresor

29.9.2002 21:13 [batty]
kompresor - Kategorie Nástroje > Efekty
Jakýpak kompresor(krabka) na trhu se Vam zamlouva?

Seznam příspěvků:

[55..104 / 104] Strana:  1  2  3 | Všechny | Poslední 
Pořadí:   Čas vložení    Uživatel 
16.4.2003 14:56 [lsvs]
Re: z28
Carl Martin (http://www.carlmartin.com/)ma take pry (neslysl jsem, ale bylo mi doporucovano) velmi vychytane jine krabky. Analogovy chorus (fuj fuj vintage :o)) a hlavne mrsitka (Hot Drive'n Boost). Zna to nekdo? Ja vim ze to asi zrovna sem nepatri, ale kdyz z28 uz toho CM zminil ......
29.10.2004 18:53 [Lukas]
Re: jirkavaclav
kdyz nevis coby... zkus si naky kvakadlo ;)
29.9.2002 21:28 [majk]
Re:
muze mi plis nekdo vysvetlit co to je a k cemu se to pouziva?
1.10.2002 19:14 [majk]
Re: kompresor
kuwa! me se zda kompresor tak trochu nepotrebnej. clovek muze dynamiku menit rukou a kdyz si davas pozor jak hrajes tak muzes mit signal vyrovnanej jak jen budes chtit. vzdyt kytarovy zvuk se dela rukama, ne? takze kompresor ja trochu snobarna anebo jsem spatne pochopil jeho funkci.
1.10.2002 21:49 [majk]
Re: zed
Ahaaaaaaaaa !!!
18.6.2006 18:39 [mike!]
Re:
Hele, nějak ti ten odkaz nejede
30.9.2002 0:06 [MOSquito]
Re: batty
Me osobne se nejvice zamlouva MXR Dynacomp, ten i pouzivam. Kdyz si poslechnes zacatek "Under The Bridge" od RED HOT CHILLI PEPPERS, tak s pouzitim Strata je to presne ten zvuk. DYNACOMP pouziva i EDGE z U2 typicky je ten zvonivy zvuk U2 osmdesatych let(Pride, New Years Day, Where THe Streets Have No Name, a vubec prvni tri alba U2) Marshall ED-1 nemusi byt spatny, ale nezkousel jsem. Compressory od Bosse jsem zkousel, ale vic se mi libil ten Dynacomp, je to ale vsechno vec vkusu. DYNACOMP je velice jednoduchy obvod, a mam pocit ze prave v jednoduchosti je jeho sila.
1.10.2002 21:29 [MOSquito]
Re: Bailey
....keď človek zrovna nehrá (Běhunek) :-)))
?????
3.10.2002 22:31 [MOSquito]
Re: Bailey
OK, ale kdo, (nebo co )je to Běhunek?
13.8.2005 1:40 [NEToPEER]
Re: batty
yzy lajk sandej morning ;-)
14.6.2006 22:55 [nuclear]
Re:
sice to je starej thread, ale resim tedko neco podobnyho, potrebuju kompresor ciste na dorovnani hlasitosti mezi funky beglajtama a takovym tim one-note funky, tlumenym vybrnkavanim..... naky novy postrehy v oblasti komprsoru? pavlucha: ty ho mas ten aphex?
16.6.2006 0:07 [nuclear]
Re:
nakonec sem vytah kopii ross compressoru, kterej sem asi pred rokem stavel a ubec nepouzil, byl trosku rozlamanej, pac sem ho prejel zidli nechtene, ale dal sem ho dokupy a dela to presne to co sem od toho pozadoval:) ... s p. Smrckou sem se o tom chvili bavil a pouziva obvody od fy. THAT, ktery se v cechach spatne sezenou, nakonec s tim rossem sem spokojenej, prakticky me chodil na prvni zapojeni a kdyz nepocitam praci a krabicku, prepinac, jacky a potaky tak sem se do stovky vesel :) ... je to jednoduchy, bastlirum doporucuju:) ...
16.6.2006 0:09 [nuclear]
Re:
na tonepadu na "foru" psali ze ten ross je prej skoro totoznej s originalem a ze je mnohem lepsi nez boss nebo mxr....
16.6.2006 0:10 [nuclear]
Re: popmar,tomullus
dik za rady panove a popmare, od p. Smrcky si mel doma ten ross/dyna?
17.6.2006 13:34 [nuclear]
Re: popmar
a jakej je rozdil kdyz si prepnul ross a nebo dyna mod? .. ja jestli to ma cenu dodelavat... dik
17.6.2006 22:35 [nuclear]
Re: popmar
a zkusil bys popsat ten rozdil?
17.6.2006 22:36 [nuclear]
Re: tendruhy
u dyna nevim ale co sem cet u toho rosse, tak prej original zni skoro stejne, psali to lidi na foru, ale nevim vid... ten demeter? kde si to splasil.. to sou docela drahy hracky, ne? nebo aspon ty zesiky jejich
19.6.2006 2:26 [nuclear]
Re: paax
takle odhanis potencionalni zajemce o tvuj dvoupistovej kompresor? :D:D:D
19.6.2006 2:29 [nuclear]
Re: -i-
v principu ti to zkurvi dynamiku, slaby signaly zesili a silny zeslabi... takze ti to vyrovna hlasitostni rozdily a zni vsechno skoro stejne hlasite, kdyz pouzijes hrubsi nastaveni...
19.6.2006 2:29 [nuclear]
Re:
tyvole ona ta stranka existuje,.... to je prdel :D
2.9.2005 12:52 [ombre]
Re:
mám volnej compressor od Ibaneze(Soundtank).Taková černá krabka,jestli má někdo zájem tak ho nechám za hubičku.
15.6.2006 9:27 [paax]
Re:
jeden kompresor mám v garáži, 2 písty a dosahuje tlaku i 3 MPa, tak ti ho můžu střelit...:-)
18.6.2006 14:17 [paax]
Re: -I-
http://www.kompresory.com/
18.6.2006 20:26 [paax]
Re: -I-
Nemáš zač, to je tvá osobní stránka ? Taky mě nějak nejede. :(((( Zkus ještě jednou něco funkčínho.
12.8.2005 17:20 [pavlucha]
Re:
Když kompresor jako krabku na zem, tak Aphex Punch Factory. Je v tom obvod jejich optokompresoru, je maximálně ýzy a je čisťounkej, v podstatě studiovej, nemrdoší zvuk nástroje: http://www.aphex.com/pedals.htm.
15.8.2005 19:43 [pavlucha]
Re:
Nojonotakdobřeeeesrandičkycoooo??? :-) Je prostě ýzytuoperejt, fakt... :-)
15.6.2006 9:40 [popmar]
Re: nuclear
Priklanim se jednoznacnek MXR dynacomp, event. Smrcka (dyna/ross) nebo tc electronic sustain + equalizer.

Na funky proste genialni. MXR a tc mam doma, odzkouseno, super! Na Smrcku jsem chvili hral, taky to neni to spatny ...
16.6.2006 10:33 [popmar]
Re: nuclear
Jo
17.6.2006 17:26 [popmar]
Re: nuclear
No ... ja mam radsi dynacomp, protoze jsem na to zvyklej. Mam doma dva kousky orig. 70s!
4.10.2002 14:51 [rgx]
Re: Sandon
No, já bych ten expander upřesnil takto: Expander zesiluje tím víc, čím je signál silnější. Tím se zvýrazní dynamika a někdy i odstup signálu od šumu - ty slabé (zašuměné) se prostě zesílí míň než ty silnější. Limiter funguje obdobně jako kompresor, to máš úplnou pravdu. Já mám např. kompresor, který změnou gainu (poťák) přejde plynule v limiter a naopak. Záleží na konstrukci.
1.10.2002 10:05 [Sandon]
Re:
Nechapu - tak bud mam flaskovej aparat (Edge) a nepotrebuju kompresor a nebo je to nejaka habadura! A nebo fakt ten Dynacomp husti pneumatiky (alebo dynamit)
2.10.2002 13:36 [Sandon]
Re:
Ja pouzivam na multaku radsi LIMITER - je to dobry na hrani pres cisty zvuky, kdyz clovek nema flasku - pomaha to udrzet rozumnou uroven hlasitosti, protoze kdyz clovek hraje s celou kapelou, ty cisty zvuky se mu tam ztraci a je slyset jenom ten "attack" a zbytek tonu je utopenej. Ten limiter to hodne zlepsuje, ale nesmi ta komprese/limitace byt moc extremni... re: jpl - no, to je myslim prave ten "country" forek...
3.10.2002 10:15 [Sandon]
Re: jpl
U kazdyho slusnyho limiteru se nastavi nejen threshold ale melo by jit i nastavit vystupni hlasitost - cili "dorovnat" to, o co si prisel tim snizenim thresholdu. Ve vysledku je ten zvuk podobnej kompresoru, akorat ze limiter jen "ureze" dynamicky spicky, kdezto kompresor zesiluje i tichy pasaze (=sum). Mne to takhle vyhovuje vic...
4.10.2002 9:26 [Sandon]
Re: jpl
no ja sem mluvil obecne - ze s limiterem nemusis nutne snizovat "o vykon" :o)
4.10.2002 14:13 [Sandon]
Re:
No jasne, vsechno zalezi na zpusobu nastaveni prevodni charakteristiky, takze se da i sprahnout funkce noise gate/kompersor/limiter. Prave kompresor bez zesilovani tichych signalu se jmenuje limiter! :o) A to co zesiluje jen tichy signaly a hlasity nechava byt je zase expander...
7.10.2002 11:42 [Sandon]
Re: jpl
I takhle se to da napsat. Ale kdyz si vezmes prevodni charakteristiku, muzes jejim nekolikerym "zalomenim" (zakrivenim) ziskat vsechny efekty soucasne - to prave vysvetluj ten kom-lim co ma rgx. Treba v kompu si ve vetsine pluginu - dynamickych procesoru - muzes namodelovat takovou charakteristiku, ze od 0db do -10dB je to limiter (velky kompr. pomer), od -10 do -20dB je to kompresor (mensi komprese), od -20 do -40dB je to linearni (1:1, to sou ty tvoje stredne silny signaly, ktery sem nechtel pred tim rozpitvavat, protoze bych musel psat neco jako tohle :o)))) no a od -40 do -60dB treba expander a pod -60dB noise gate. Vsechny tyhle efekty jsou porad jedna a ta sama vec akorat s ruznou "prevodni" charakteristikou... Vsechny maji threshold, attack, release... (no ber tohle tady jako tutorial pro nezasveceny, ty to urcite vis :o)))
7.10.2002 16:28 [Sandon]
Re: jpl
:o)
30.10.2004 8:28 [struna]
Re: batty
Já mám pocit, že na funky je jen jedna varianta a sice MXR Dynacomp. Musíš mít ale ten starej, ty nově vyrobený hrajou úplně jinak a dle mého názoru úplně blbě. Ale ještě víc ti doporučuju ten Carl Martin, po nějakých úpravách (JRC na výstupu, true bypass) je to fakt král kompresorů. Jarda Smrčka bude dělat takhle modifikovanou kopii, má i originál, tak to u něj můžeš vyzkoušet a porovnat. Dělá i Dyna/Ross comp, kterej je cenově dostupnější a vyloženě na funky by ti asi posloužil stejně dobře, ale jestli chceš jeden comp na celej život, koupil bych od něj tu kopii Carl Martin.
28.10.2004 19:12 [strunal]
Re:
Kompresor je dobrej do studia ale u zivyho hrani je prave dynamika to zajimavy.
17.6.2006 18:45 [tendruhy]
Re:
Zdravim panove, jestli se vam muzu priplest do diskuse, taky bych hlasoval pro dynacomp ale pouze original, jinak vrele doporucuji Demeter Compulator - muj momentalni favorit
15.6.2006 10:33 [Tomullus]
Re:
Ačkoliv jsem fanda efektů Boss, musím tady varovat před Boss Compresor/Sustainer! Od toho ruce pryč. A hlavně jacky :-))
2.10.2002 7:21 [woodfinger]
Re:
ja by som funkciu kompresora videl este v tom, ze vyrovnava hlasitost v kombinovanej hre, ked sa meni viachmat (dvoj-troj a pod.) s jednotlivymi solovymi notami, ktore by inak zneli podstatne tichsie oproti tym viachmatom... takto tie tichsie veci zneju hlasnejsie a tie hlasnejsie zneju tichsie, takze takato kombinovana hra (napr. backlight s prechodmi) znie uplne inak ako bez comp.
15.4.2003 6:25 [woodfinger]
Re: linux
nazdar linuxe. ja nepouzivam compr. prilis casto, raz za cas, je fajn na ciste zvuky, do skreslenych ho nemam rad, a ked, tak malinko.
ale aj v cistych (a v skreslenych duplom) pouzivam skor reverb... hodne velka davka reverbu Ti zvuk dost rozsiri do priestoru (zalezi tiez aky, pravdaze - ja mam trojstrunovy v kombe), a pouzivam tiez chorus (bossacky - nastaveny tak na stredne hodnoty) a delay (ked chces delayom vyvolat dojem dlheho tonu, tak dve-tri(az 4) opakovania tonu v kratkom slede za sebou do ticha... tak sa mi to paci)
1.10.2002 18:36 [z28]
Re: batty
ja kompresory moc rad nemam, pac tech par, ktery sem vyzkousel opravdu kuwily dynamiku hry (coz je vlastne jejich princip)... zmena atacku je pro me zajimava tak asi u country, tam to chapu, jinak ten trik s "lupnutim" tonu cloveka hodne rychle omrzi... co se tyka znacek, z doslechu bych doporucoval Carl Martin, udajne je to No1 mezi kompresorama, nelip reaguje na dynamiku hry a nejmin kuwi ton
1.10.2002 19:08 [z28]
Re: batty
ten stoji docela za howno, je takovej plochej... a dost sumi... sice je analogovej, ale holt ty digitalni veci v Prophesy hrajou lip nez ta jedina analogova :o)
1.10.2002 19:12 [z28]
Re: batty
s tim country je to mysleny jako compressor na porad hrani, ne jako jednorazovej efekt... je to koneckoncu otazka co se komu libi a ja osobne tenhle efik moc nemusim... stejne sem dosel k tomu, ze z efektu pouzivam jenom trochu reverb a do sol trochu delaye, na cistej zvuk trochu chorusu, jinak je to v podstate vsechno zvuk toho Engla
1.10.2002 19:16 [z28]
Re: majk
kompresor se pouziva predevsim na prodlouzeni tonu bez zkresleni... to se da rukama uz udelat tezko :o)
4.10.2002 14:39 [z28]
Re: jpl
spravnej rocker stredne silny signaly nepouziva. cau.
15.4.2003 13:24 [z28]
Re: Linux
rika se, ze nejlepsi je Carl Martin, ale nebude to nejlevnejsi a asi se bude hur shanet...
[55..104 / 104] Strana:  1  2  3 | Všechny | Poslední