Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Fuzz pedal
[mak]
Fuzz pedal -
Nástroje > Efekty
Nazdar vsetci. Chcel by som rozsirit svoj efektovy park o tento druh efektu. Zaimponoval mi hlavne pri pocuvani nahravky Led Zeppelin – Live at BBC v skladbe How many more times. Neviete akym fuzz pedalom by sa dal dosiahnut taky sound. Myslm ze Page pouzival v tych rokoch Vox Tone Bender. To uz dnes asi nezozeniem akurat reissue od Voxa. Nemate niekto nejaky original fuzz pedal v dobrom stave zo 70-tych rokov? Big Muff, Dallas Arbiter Fuzz Face, Sola Sound Tonebender mk 2 alebo nieco podobne. Cital som v Harmony Central aj recenzie na Boss Fuzz FZ-3 a velmi ho tam chvalili. Celkom ma chytil git.sound Smashing Pumpkins na albume Siamese Dream, ktory je cely produkovany cez Electro Harmonix Big Muff + vytaveny Marshall a ten sound je skutocne mohutny. Viem ze vacsine axemanov tento zvuk nevyhovuje, ale mne sa vcelku pozdava a pri kombinacii s lampovym aparatom to ma naozaj zaujimavy sound. Zopar kuskov som si ubastlil ale aj tak chcem zohnat nejaku original masinu.
Fuzz pedal -

Nazdar vsetci. Chcel by som rozsirit svoj efektovy park o tento druh efektu. Zaimponoval mi hlavne pri pocuvani nahravky Led Zeppelin – Live at BBC v skladbe How many more times. Neviete akym fuzz pedalom by sa dal dosiahnut taky sound. Myslm ze Page pouzival v tych rokoch Vox Tone Bender. To uz dnes asi nezozeniem akurat reissue od Voxa. Nemate niekto nejaky original fuzz pedal v dobrom stave zo 70-tych rokov? Big Muff, Dallas Arbiter Fuzz Face, Sola Sound Tonebender mk 2 alebo nieco podobne. Cital som v Harmony Central aj recenzie na Boss Fuzz FZ-3 a velmi ho tam chvalili. Celkom ma chytil git.sound Smashing Pumpkins na albume Siamese Dream, ktory je cely produkovany cez Electro Harmonix Big Muff + vytaveny Marshall a ten sound je skutocne mohutny. Viem ze vacsine axemanov tento zvuk nevyhovuje, ale mne sa vcelku pozdava a pri kombinacii s lampovym aparatom to ma naozaj zaujimavy sound. Zopar kuskov som si ubastlil ale aj tak chcem zohnat nejaku original masinu.
Seznam příspěvků:
[batty]
Re: mak
Ten Fuzz Face maj v incompu za 4076,- .Radsi bych ROGER MAYER, ale ty sem nikdo nevozi. Ten Muff asi taky ne.
Re: mak
Ten Fuzz Face maj v incompu za 4076,- .Radsi bych ROGER MAYER, ale ty sem nikdo nevozi. Ten Muff asi taky ne.
[MOSquito]
Re: MAK
Jestli chces big muff, tak ma i spoustu plagiatoru, napr. Ibanez FZ5(myslim ze to je ze serie soundtank) je kopie BigMuffa. Ja bych sel do ZVEX Fuzz Factory>>>>>http://www.zvex.com/effects.html
Re: MAK
Jestli chces big muff, tak ma i spoustu plagiatoru, napr. Ibanez FZ5(myslim ze to je ze serie soundtank) je kopie BigMuffa. Ja bych sel do ZVEX Fuzz Factory>>>>>http://www.zvex.com/effects.html
[MOSquito]
Re: MAK, big muff
Ibanez 60s Fuzz ze serie soundtank(takovy cerny kulaty pedaly) se prodaval i u nas, a myslim ze bys ho sehnal z druhe ruky kolem 1K. http://members.aol.com/jeffhailey/fz5.htm
Re: MAK, big muff
Ibanez 60s Fuzz ze serie soundtank(takovy cerny kulaty pedaly) se prodaval i u nas, a myslim ze bys ho sehnal z druhe ruky kolem 1K. http://members.aol.com/jeffhailey/fz5.htm
[mak]
Re: all
Ten Ibanez Soundtank 60-ties fuzz som skusal - znelo mi to skor ako distortion nez klasicky fuzz. Na ten ZVEX Fuzz Factory sa pozriem na nete, ale myslim ze ho v nasich koncinach tazko zozeniem - usudzujem uz len podla nazvu. Na Big Muff Pi mam schemu aj plosak - idem ho skusit ubastlit - potom vam dam vediet vysledok - ale aj tak si myslim ze nedosiahnem zvuk ako original model.
Re: all
Ten Ibanez Soundtank 60-ties fuzz som skusal - znelo mi to skor ako distortion nez klasicky fuzz. Na ten ZVEX Fuzz Factory sa pozriem na nete, ale myslim ze ho v nasich koncinach tazko zozeniem - usudzujem uz len podla nazvu. Na Big Muff Pi mam schemu aj plosak - idem ho skusit ubastlit - potom vam dam vediet vysledok - ale aj tak si myslim ze nedosiahnem zvuk ako original model.
[MOSquito]
Re: Mak
Nevim, jestli dosahnes zvuk jako original model, ale když si pohraješ s hodnotami kondenzatoru mezi jednotlivymi stupni a hodnotami kondenzatoru u omezovacich diod, muzes to hodne priblizit tomu co chces. Dal muzes experimetovat s omezovacimi diodami(asymetricke zapojeni) nebo omezovaci diody ve tretim stupni uplne vypustit(takhle je zapojen COLORSOUND JUMBO TONE BENDER-jako BiMuff, ale jen s jednim parem diod).
Ja jsem hral v zivote na tri ruzne BigMuffy, a kazdy znel dost odlisne...takze co to je original model.Mam pocit ze uvnitř se ty pedaly lisilyprave v hodnotach kondenzatoru.
Re: Mak
Nevim, jestli dosahnes zvuk jako original model, ale když si pohraješ s hodnotami kondenzatoru mezi jednotlivymi stupni a hodnotami kondenzatoru u omezovacich diod, muzes to hodne priblizit tomu co chces. Dal muzes experimetovat s omezovacimi diodami(asymetricke zapojeni) nebo omezovaci diody ve tretim stupni uplne vypustit(takhle je zapojen COLORSOUND JUMBO TONE BENDER-jako BiMuff, ale jen s jednim parem diod).
Ja jsem hral v zivote na tri ruzne BigMuffy, a kazdy znel dost odlisne...takze co to je original model.Mam pocit ze uvnitř se ty pedaly lisilyprave v hodnotach kondenzatoru.
[z28]
Re:
ja newim chlapi, ale v letech kdy sem zacinal tak byl Big Muff synonymem pro neco prisernyho a nepouzitelnyho a vubec EH byli znami jako totalni low-end firma...
Re:
ja newim chlapi, ale v letech kdy sem zacinal tak byl Big Muff synonymem pro neco prisernyho a nepouzitelnyho a vubec EH byli znami jako totalni low-end firma...
[batty]
Re: claudius
Jo je to kytarista jeste z dvaceteho stoleti. Dnes oznacovane jako stoleti VINTAGE :))
Re: claudius
Jo je to kytarista jeste z dvaceteho stoleti. Dnes oznacovane jako stoleti VINTAGE :))
[mak]
Re: all
Mosquito: No co sa tyka samotneho zapojenia videl som velke mnozstvo schem v ktorom sa lisili hlavne hodnoty kondezatorov medzi jednotlivymi stupnami /tak ako si spominal/ + pouzitie germaniovych diod namiesto kremikovych na dosiahnutie jemnejsieho soundu. Mas pravdu v tom ze kazdy model sa lisil hodnotami suciastok vo vnutri – tym bola fy Electro Harmonix legendarna. Tym padom vlastne neexistovaly dva zvukovo zhodne modely.
Z28: Neviem ako ste brali fy Electro Harmonix v tvojich hudobnych zaciatkoch /zeby nadherne a sladke 70-ties : )/ ,ale ja som osobne vlastnil Small Stone phaser vyrobeny asi zaciatkom 80-tych rokov a bol som s nim naozaj velmi spokojny. Malo to taky prijemny a teply zvuk – ziadna digitalna nahrazka.. Je to presne ten sound typu Love Hurts od Nazareth, alebo cely album od Led Zeppelin Physical Graffiti. Ani celkove spracovanie sa mi nezdalo byt low-end. Ved fy Electro Harmonix mala na trhu naozaj skvele vyrobky ako uz spominany Small Stone, alebo legendarny Linear Power Booster LPB-1, Electric Mistress flanger, analog.echo Deluxe Memory Man atd. Napr. ten ‘priserny Big Muff’ pouzival aj Carlos Santana, alebo Thin Lizzy a David Gilmour z Pink Floyd /solo v piesni Sorrow/ Tieto efekty pouziva dnes mnoho svetovych gitaristov. Ale kvalita vyrobkov sa naozaj mohla menit od modelu k modelu. Napr. sa mi dostal do ruk EH Black Finger sustainer a to bol totalny shit. Sice v niektorych polohach to fungovalo dobre – pri maximalne vytocenom potenciometri Sustain to neznesitelne sumelo a piskalo ako niekde pri brehu oceanu. Tento efekt som mohol kupit za 500 Sk – len kvoli tej skatuli, potakom a footswitchu – instaloval by som tam ten homemade Big Muff.
Re: all
Mosquito: No co sa tyka samotneho zapojenia videl som velke mnozstvo schem v ktorom sa lisili hlavne hodnoty kondezatorov medzi jednotlivymi stupnami /tak ako si spominal/ + pouzitie germaniovych diod namiesto kremikovych na dosiahnutie jemnejsieho soundu. Mas pravdu v tom ze kazdy model sa lisil hodnotami suciastok vo vnutri – tym bola fy Electro Harmonix legendarna. Tym padom vlastne neexistovaly dva zvukovo zhodne modely.
Z28: Neviem ako ste brali fy Electro Harmonix v tvojich hudobnych zaciatkoch /zeby nadherne a sladke 70-ties : )/ ,ale ja som osobne vlastnil Small Stone phaser vyrobeny asi zaciatkom 80-tych rokov a bol som s nim naozaj velmi spokojny. Malo to taky prijemny a teply zvuk – ziadna digitalna nahrazka.. Je to presne ten sound typu Love Hurts od Nazareth, alebo cely album od Led Zeppelin Physical Graffiti. Ani celkove spracovanie sa mi nezdalo byt low-end. Ved fy Electro Harmonix mala na trhu naozaj skvele vyrobky ako uz spominany Small Stone, alebo legendarny Linear Power Booster LPB-1, Electric Mistress flanger, analog.echo Deluxe Memory Man atd. Napr. ten ‘priserny Big Muff’ pouzival aj Carlos Santana, alebo Thin Lizzy a David Gilmour z Pink Floyd /solo v piesni Sorrow/ Tieto efekty pouziva dnes mnoho svetovych gitaristov. Ale kvalita vyrobkov sa naozaj mohla menit od modelu k modelu. Napr. sa mi dostal do ruk EH Black Finger sustainer a to bol totalny shit. Sice v niektorych polohach to fungovalo dobre – pri maximalne vytocenom potenciometri Sustain to neznesitelne sumelo a piskalo ako niekde pri brehu oceanu. Tento efekt som mohol kupit za 500 Sk – len kvoli tej skatuli, potakom a footswitchu – instaloval by som tam ten homemade Big Muff.
[z28]
Re: mak
Small Stone byl taky bes... v ty dobe o ktery mluvim zadny digitalni veci neexistovaly, ale byla spousta firem, ktery treba phasery delaly daleko lip... nas druhej kytarista mel nejakyho Ibaneze a to bylo neporovnatelny, hlavne i kdyz to phasovalo, tak to narozdil od toho smalstouna nehoupalo hlasitosti a dalo se tam nastavit daleko vic barev... sycici a chrastici krabice EH (ale je potreba uznat, ze byli bezkonkurecne nejlevnejsi) s odchazejicima prepinacema atd. nebrat... to co pouzivali slavny kytaristi je porad totez co dneska (jako treba Behunek hraje na Laney)
Re: mak
Small Stone byl taky bes... v ty dobe o ktery mluvim zadny digitalni veci neexistovaly, ale byla spousta firem, ktery treba phasery delaly daleko lip... nas druhej kytarista mel nejakyho Ibaneze a to bylo neporovnatelny, hlavne i kdyz to phasovalo, tak to narozdil od toho smalstouna nehoupalo hlasitosti a dalo se tam nastavit daleko vic barev... sycici a chrastici krabice EH (ale je potreba uznat, ze byli bezkonkurecne nejlevnejsi) s odchazejicima prepinacema atd. nebrat... to co pouzivali slavny kytaristi je porad totez co dneska (jako treba Behunek hraje na Laney)
[batty]
Re: co pouzivali slavni kytaristi
Uz se to tu resili asi 1000x, tak po 1001: Hralo jim to dobre i na ty besy, ze kterej by nam lezl jen sykot...v tom je ten rozdil (a co furt mate s tim Behunkem?)
Re: co pouzivali slavni kytaristi
Uz se to tu resili asi 1000x, tak po 1001: Hralo jim to dobre i na ty besy, ze kterej by nam lezl jen sykot...v tom je ten rozdil (a co furt mate s tim Behunkem?)
[Sandon]
Re: mak
to s tim Sorrow mas odkud? Ten zvuk je fakt tak zvlastni, ze me vzdycky zajimalo, pres co je to hrany :o)
Re: mak
to s tim Sorrow mas odkud? Ten zvuk je fakt tak zvlastni, ze me vzdycky zajimalo, pres co je to hrany :o)
[z28]
Re: batty
no ja si nejsem tak jistej ze "Hralo jim to dobre i na ty besy, ze kterej by nam lezl jen sykot"... stejne tak se muzes pokouset predbehnout geparda... proste jsou tady ryze fyzicky limity.... s tim Behunkem mame to, ze je to klasickej priklad marketingu... takhle je to porad dokola a se vsim... vezmes celebritu, udelas ji na miru neco super, das ji to zadarmo a jediny co po ni chces je aby si na to nechala dat standardni obal... proste podvod...
Re: batty
no ja si nejsem tak jistej ze "Hralo jim to dobre i na ty besy, ze kterej by nam lezl jen sykot"... stejne tak se muzes pokouset predbehnout geparda... proste jsou tady ryze fyzicky limity.... s tim Behunkem mame to, ze je to klasickej priklad marketingu... takhle je to porad dokola a se vsim... vezmes celebritu, udelas ji na miru neco super, das ji to zadarmo a jediny co po ni chces je aby si na to nechala dat standardni obal... proste podvod...
[Lukas]
Re: batty
co takhle: vemes zeda, das ho to vyzkouset a on prijde na to, co v tom vezi :) no nekup to :)
Re: batty
co takhle: vemes zeda, das ho to vyzkouset a on prijde na to, co v tom vezi :) no nekup to :)
[mak]
Re: Big Muff Pi rules the world
Sandon: Z Harmony Central recenzie na Big Muff Pi reissue -Sound Quality: 10
Awesome. I Play a 73 tele custom, like Keiths and Dave Pirners, thru a Reissue 50 watt plexi. it can get noisy, but heck, its a high gain distortion device. Some settings can suck, but the good ones kick butt! I sold a 2nd generation Orginal after I got this cheap priced monster( I favor those over the 1st generation triangle knobbed muffs becouse you could play some chords with them). this pedal is David Gilmour in a box (he also use the reissues now). The best setting is: Dist-4:00, tone- 2:00 and at a volume that rattles your teeth! Now play the opening riff to Pink Floyds "Sorrow". then buy the pedal and die a happy man.
Sound Quality: 10
Now I know why people love these little bastards. I tried the russian ones made by sovtek and they sounded like stool. They had no sustain whatsoever, which really ticked me off because I had always heard that Big Muffs were famous for their violin-like sustain. But now I have an exact replica of the original and this thing is smokin'. The sustain is unreal. This is the pedal that David Gilmour uses on the live version of Sorrow. Very creamy sustain with just enough edge to be called raw. This thing has some interesting overtones also. You can heard a fourth or a fifth interval loud and clear on the lower strings. Great pedal. Tieto a mnoho dalsich tvrdeni z Harmony Central naznacuju tomu ze EH Big Muff je skutocne legendou. Neviem aky kusok si mal ty v rukach z28, ale pusti si Smashing Pumpkins Siamese Dream - hned prvu vec a ten sound je skutocne prirodzeny mohutny s dlhym sustainom /apec - vytaveny Marshall JCM 800/.Ak ste ten Big Muff skusali v 70-rokoch /v ere pre-digital/ na nejake tranzistorove Tesly a Vermona speaker cabinet 8x5'tak sa ani nedivim ze to malo taky jebnuty sound : ) S tymto efektom sa da pohodlne emulovat napr. zvuk prvych albumov Black Sabbath. Ale o tomto by sa dalo diskutovat este dlho a dlho a dlho a dlho..... Zhrnul by som to tak - 100 ludi, 100 roznych nazorov.
Re: Big Muff Pi rules the world
Sandon: Z Harmony Central recenzie na Big Muff Pi reissue -Sound Quality: 10
Awesome. I Play a 73 tele custom, like Keiths and Dave Pirners, thru a Reissue 50 watt plexi. it can get noisy, but heck, its a high gain distortion device. Some settings can suck, but the good ones kick butt! I sold a 2nd generation Orginal after I got this cheap priced monster( I favor those over the 1st generation triangle knobbed muffs becouse you could play some chords with them). this pedal is David Gilmour in a box (he also use the reissues now). The best setting is: Dist-4:00, tone- 2:00 and at a volume that rattles your teeth! Now play the opening riff to Pink Floyds "Sorrow". then buy the pedal and die a happy man.
Sound Quality: 10
Now I know why people love these little bastards. I tried the russian ones made by sovtek and they sounded like stool. They had no sustain whatsoever, which really ticked me off because I had always heard that Big Muffs were famous for their violin-like sustain. But now I have an exact replica of the original and this thing is smokin'. The sustain is unreal. This is the pedal that David Gilmour uses on the live version of Sorrow. Very creamy sustain with just enough edge to be called raw. This thing has some interesting overtones also. You can heard a fourth or a fifth interval loud and clear on the lower strings. Great pedal. Tieto a mnoho dalsich tvrdeni z Harmony Central naznacuju tomu ze EH Big Muff je skutocne legendou. Neviem aky kusok si mal ty v rukach z28, ale pusti si Smashing Pumpkins Siamese Dream - hned prvu vec a ten sound je skutocne prirodzeny mohutny s dlhym sustainom /apec - vytaveny Marshall JCM 800/.Ak ste ten Big Muff skusali v 70-rokoch /v ere pre-digital/ na nejake tranzistorove Tesly a Vermona speaker cabinet 8x5'tak sa ani nedivim ze to malo taky jebnuty sound : ) S tymto efektom sa da pohodlne emulovat napr. zvuk prvych albumov Black Sabbath. Ale o tomto by sa dalo diskutovat este dlho a dlho a dlho a dlho..... Zhrnul by som to tak - 100 ludi, 100 roznych nazorov.
[Sandon]
Re: mak
aha :o) tak z HC - no tak to bermez s reverzou :o) ale je fakt ze Gilmour mel jednu dobu ty Muffy 2 (http://tnmotorsports.com/Gilmour.htm), ale ne "originaly"...
Re: mak
aha :o) tak z HC - no tak to bermez s reverzou :o) ale je fakt ze Gilmour mel jednu dobu ty Muffy 2 (http://tnmotorsports.com/Gilmour.htm), ale ne "originaly"...
[holkoun]
Re: batty
jezis dyk je to normal ne?, dostane neco zadarmo na miru jen vzhled to vypada jako radovka, dostane zaplaceno za propagaci a ..... navic behunek na toho laneyho ani poradne nehraje..ma ho jen aby byl videt... ale to si od nej slysel nazivo sam...
Re: batty
jezis dyk je to normal ne?, dostane neco zadarmo na miru jen vzhled to vypada jako radovka, dostane zaplaceno za propagaci a ..... navic behunek na toho laneyho ani poradne nehraje..ma ho jen aby byl videt... ale to si od nej slysel nazivo sam...
[mak]
Re: All
Chlapci dakujem za plodnu diskusiu. Nakoniec by som chcel vediet uz iba jednu vec - kto je to ten Behunek, Behacek, alebo Behacik : ) Je to nejaka nova ceska gitarova legenda typu rychlokytarista - lestic hmatniku - onan - masturbator, alebo kto vlastne? Vsetci tu o nom spievate ako o nejakej super hviezde z ceskych luhu a haju. Uvedte ma na spravnu kolaj a presvedcte ma ze je aspon taky dobry ako moj oblubeni axemani z Cech ako Standa Kubes, Pavel Skala, Radim Hladik atd. S pozdravom Mak
Re: All
Chlapci dakujem za plodnu diskusiu. Nakoniec by som chcel vediet uz iba jednu vec - kto je to ten Behunek, Behacek, alebo Behacik : ) Je to nejaka nova ceska gitarova legenda typu rychlokytarista - lestic hmatniku - onan - masturbator, alebo kto vlastne? Vsetci tu o nom spievate ako o nejakej super hviezde z ceskych luhu a haju. Uvedte ma na spravnu kolaj a presvedcte ma ze je aspon taky dobry ako moj oblubeni axemani z Cech ako Standa Kubes, Pavel Skala, Radim Hladik atd. S pozdravom Mak
[holkoun]
Re: mak
tak nejak secko dohromady i trocha fiiilinku by moh mit... hraje kytarovou instrumentalni hudbu ala satriani atd...ma kapelu Seven a myslim ze by moh mit i vlastni webpage...
Re: mak
tak nejak secko dohromady i trocha fiiilinku by moh mit... hraje kytarovou instrumentalni hudbu ala satriani atd...ma kapelu Seven a myslim ze by moh mit i vlastni webpage...
[z28]
Re: mak
je to genialni technik... ale me se jeho muzika nelibi, je to jenom kompilat kytarovejch figlu, duse nikde zadna...
Re: mak
je to genialni technik... ale me se jeho muzika nelibi, je to jenom kompilat kytarovejch figlu, duse nikde zadna...
[z28]
Re:
jinak doporucuju zaskocit na stranku Electro Harmonix a poslechnout si zvukovy ukazky Big Muffa... hodne zajimavej zvuk :o)... jak rarita na jedno solo se to da, ale na hrani newim newim, v tom tonu neni slyset co clovek hraje
Re:
jinak doporucuju zaskocit na stranku Electro Harmonix a poslechnout si zvukovy ukazky Big Muffa... hodne zajimavej zvuk :o)... jak rarita na jedno solo se to da, ale na hrani newim newim, v tom tonu neni slyset co clovek hraje
[mak]
Re: all
Tak ten 'Behacik' by mi asi nesedel. Co sa tyka git.hry tak moji oblubenci su Jimmy Page, Jeff Beck, Eric Clapton, Tony Iommi, Jimi Hendrix, Paul Kossof, Pete Townshend, Billy Gibbons, Slash - vsetko gitaristi s velkym feelingom a vlastnym stylom. Vlastne aj moja git.technika by sa vam zdala dost archaicka - je to taka zmes technik 60-70 roky. Ja vlastne ani neviem tapping a take tie rychle finesy ako mozno mnoho z vas, ale zase mam svoj rozpoznatelny styl, takze sa nebojim ze sa utopim v kotli plnom mladych rychlogitaristov a masturbatorov: )
Re: all
Tak ten 'Behacik' by mi asi nesedel. Co sa tyka git.hry tak moji oblubenci su Jimmy Page, Jeff Beck, Eric Clapton, Tony Iommi, Jimi Hendrix, Paul Kossof, Pete Townshend, Billy Gibbons, Slash - vsetko gitaristi s velkym feelingom a vlastnym stylom. Vlastne aj moja git.technika by sa vam zdala dost archaicka - je to taka zmes technik 60-70 roky. Ja vlastne ani neviem tapping a take tie rychle finesy ako mozno mnoho z vas, ale zase mam svoj rozpoznatelny styl, takze sa nebojim ze sa utopim v kotli plnom mladych rychlogitaristov a masturbatorov: )
[Sandon]
Re: all
tak mi pripada, jako by vsichni, kdo vselijak zesmesnujou "technicky lip vybaveny (myslim techniku v rukou, ne gear :o)" kytaristy, ze jim tak nejak zavidi :o)))))))))) jako by snad nemeli "velky feeling a vlastny styl" :o)
Re: all
tak mi pripada, jako by vsichni, kdo vselijak zesmesnujou "technicky lip vybaveny (myslim techniku v rukou, ne gear :o)" kytaristy, ze jim tak nejak zavidi :o)))))))))) jako by snad nemeli "velky feeling a vlastny styl" :o)
[mak]
Re: Sandon
Tak se nezlob Sandone ty kluku jeden paličatej :) Já jenom napsal jakej mám z tech rádoby moderných kytaristu divnej pocit. Sám přece dobře víš jak je mnoho takovejch rychlokytaristu a jsou dost těžce rozpoznatelní, protože nemají vlastnej výraz - je to jenom technika a exhibice - nic víc. Náhodou jsem si poslechl tvoje Sandonorico a docela se mi to zalíbilo - ty kytarovej uragáne : ))
Myslím že bychom mohli ukončit tenhle ten thread s tím že je to úplne neco jiného než diskuse o Fuzz efektu - že jo?.
Re: Sandon
Tak se nezlob Sandone ty kluku jeden paličatej :) Já jenom napsal jakej mám z tech rádoby moderných kytaristu divnej pocit. Sám přece dobře víš jak je mnoho takovejch rychlokytaristu a jsou dost těžce rozpoznatelní, protože nemají vlastnej výraz - je to jenom technika a exhibice - nic víc. Náhodou jsem si poslechl tvoje Sandonorico a docela se mi to zalíbilo - ty kytarovej uragáne : ))
Myslím že bychom mohli ukončit tenhle ten thread s tím že je to úplne neco jiného než diskuse o Fuzz efektu - že jo?.
[Bailey]
Re: mak
Ja osobne berem recenzie z Harmony Central iba ako informáciu a nie ako vodítko. A spoliehať na to, že tú a tú krabičku používal ten a ten gitarista mi príde trošku uhodené a mimo - to je presne ten prípad Běhunka, alebo Vaia atď, atď...
Re: mak
Ja osobne berem recenzie z Harmony Central iba ako informáciu a nie ako vodítko. A spoliehať na to, že tú a tú krabičku používal ten a ten gitarista mi príde trošku uhodené a mimo - to je presne ten prípad Běhunka, alebo Vaia atď, atď...
[Bailey]
Re: Sandon
No ja si myslím, že Běhunkovi chýba ten vlastný štýl aj keď sa snaží, neako sa nemože vymaniť zo spárov mohutných lickov pána Satrianiho a Vaia a iných. Sorry, ale nevšimol som si to sám. Nezhadzujem ho však za to, som rád že sa ten chlap presadil, lebo mne osobne sa páči (aj keď teda bez vlastného štýlu) - ide o to, že robí hudbu mojej krvnej skupiny a to je dobre...
Re: Sandon
No ja si myslím, že Běhunkovi chýba ten vlastný štýl aj keď sa snaží, neako sa nemože vymaniť zo spárov mohutných lickov pána Satrianiho a Vaia a iných. Sorry, ale nevšimol som si to sám. Nezhadzujem ho však za to, som rád že sa ten chlap presadil, lebo mne osobne sa páči (aj keď teda bez vlastného štýlu) - ide o to, že robí hudbu mojej krvnej skupiny a to je dobre...
[batty]
Re: mak
Mel bys to videt na zivo:)) Tipnul sis spravne je to nudna onanie. A doufam, ze Bailey nedava krev, nebo ze ma alespon jinou krevni skupinu.:)))))
Re: mak
Mel bys to videt na zivo:)) Tipnul sis spravne je to nudna onanie. A doufam, ze Bailey nedava krev, nebo ze ma alespon jinou krevni skupinu.:)))))
[batty]
Re: Sandon
Zesmesnujou se sami, tim co hrajou (Jasne ze ne gear, to by nas ani nenapadlo, to by Zed byl nejvetsi ten komik:)))
Re: Sandon
Zesmesnujou se sami, tim co hrajou (Jasne ze ne gear, to by nas ani nenapadlo, to by Zed byl nejvetsi ten komik:)))
[z28]
Re:
ja mam pocit, ze dobra muzika se da udelat na tri tony nebo na trista (pokud si jako kriterium pro muziku nestanovite "dostihove schopnosti" jako holkoun, viz jeho vyroky "nikdy jsem od nej neslysel nic jinyho nez ctyti ctvrtky", "to je genialni skladba protoze ji po nem nikdo nezahraje" :o))... pak je spousta lidi, ktery nemaj zadnej vnitrni motor, takze nektery to schovavaj do osvedcenejch schemat (treba bluesovejch), jiny to maskujou monsterlickama... jen tak pro pobaveni: nedavno sem nekde na netu cet od nejakyho muzikanta vyrok neco jako "k jazz prechazej muzikanti, kterym dosli napady, protoze v jazzu nepotrebujete napad, jenom stupnicoharmonickou drezuru"
Re:
ja mam pocit, ze dobra muzika se da udelat na tri tony nebo na trista (pokud si jako kriterium pro muziku nestanovite "dostihove schopnosti" jako holkoun, viz jeho vyroky "nikdy jsem od nej neslysel nic jinyho nez ctyti ctvrtky", "to je genialni skladba protoze ji po nem nikdo nezahraje" :o))... pak je spousta lidi, ktery nemaj zadnej vnitrni motor, takze nektery to schovavaj do osvedcenejch schemat (treba bluesovejch), jiny to maskujou monsterlickama... jen tak pro pobaveni: nedavno sem nekde na netu cet od nejakyho muzikanta vyrok neco jako "k jazz prechazej muzikanti, kterym dosli napady, protoze v jazzu nepotrebujete napad, jenom stupnicoharmonickou drezuru"
[woodfinger]
Re: z28
ja osobne si myslim, ze k tomu, aby bol clovek dobry muzikant (rozumej gitarovej hudby) nemusi byt nutne skvely gitarovy technik. napr. Bryan Adams - este nikdy som od neho nepocul nejake ultrarychle vyhravky ci sola, ale hudobnik je to podla mna par excelance...
myslim, ze vo svete musi byt aj tych pomalsich zopar, aby sme vobec vedeli, co je to rychlost ;o)
preto som tu napriklad ja so svojimi drevenymi prstami a "schovavam sa za bluesove citenie", pretoze jednoducho taku hudbu milujem a nie som pretekar not...
je pravdou,
ze ma to niekedy aj trapilo, ale dnes si myslim, ze dobru hudbu vedia robit aj ti pomalsi... samozrejme takych je tazke najst medzi hajhejnistami ;o)
a s tym jazzom, to si pekne zacitoval... medzi jazzistami je kopec uzasnych gitaristov, ktori by to nandali mnohym technikom z komunity hi-gain, ale jednoducho na to kaslu. Hudba nie su preteky.
Ja osobne si myslim, ze niektori muzikanti tym, ze sa snazia presadit ako skveli technici, len riesia svoje komplexy z toho, ze nemaju ten vnutorny motor hudby, o ktorom pises...
Re: z28
ja osobne si myslim, ze k tomu, aby bol clovek dobry muzikant (rozumej gitarovej hudby) nemusi byt nutne skvely gitarovy technik. napr. Bryan Adams - este nikdy som od neho nepocul nejake ultrarychle vyhravky ci sola, ale hudobnik je to podla mna par excelance...
myslim, ze vo svete musi byt aj tych pomalsich zopar, aby sme vobec vedeli, co je to rychlost ;o)
preto som tu napriklad ja so svojimi drevenymi prstami a "schovavam sa za bluesove citenie", pretoze jednoducho taku hudbu milujem a nie som pretekar not...
je pravdou,
ze ma to niekedy aj trapilo, ale dnes si myslim, ze dobru hudbu vedia robit aj ti pomalsi... samozrejme takych je tazke najst medzi hajhejnistami ;o)
a s tym jazzom, to si pekne zacitoval... medzi jazzistami je kopec uzasnych gitaristov, ktori by to nandali mnohym technikom z komunity hi-gain, ale jednoducho na to kaslu. Hudba nie su preteky.
Ja osobne si myslim, ze niektori muzikanti tym, ze sa snazia presadit ako skveli technici, len riesia svoje komplexy z toho, ze nemaju ten vnutorny motor hudby, o ktorom pises...
[mak]
Re: all
Dreveny prst alias Woodfinger - krasne si to zosumarizoval, uplne s tebou suhlasim. Mak - Slowhand - pomala ruka
Re: all
Dreveny prst alias Woodfinger - krasne si to zosumarizoval, uplne s tebou suhlasim. Mak - Slowhand - pomala ruka
[Sandon]
Re: mak
no dik za kompliment, ale kvuli tomu tady nejsme ;o) Jen me s**e, ze kdyz nekdo kritizuje kytaristu, kterej umi hrat rychle, tak je to podle nej hned "onanista", "kytarista bez vyrazu, bez vlastni tvare" - ja kdyz slysim Steva Vaie, Johna Petrucciho a kvanta dalsich, poznam je skoro po prvnim tonu a jestli nekdo tvrdi, ze je to vzdycky "hudba bez duse a bez napadu", taxi sedi na usich (a nebo nechce priznat, ze proste hrajou skvele. Proste dokazou svoji techniku vyuzit jako vyrazovej prostredek, ale nesnazi se ji zneuzivat... (jasne ze je spousta kytaristu, kteri jsou fakt jen "bezci", ale to by tam potom musel patrit treba i takovej Alan Hollsworth!!!) Ja treba uznavam spoustu kytaristu jejichz hudba se mi nelibi... ale proto netvrdim o nich, ze sou to nejaci bezci nebo lestici hmatniku... To je treba pripad Behunek - ja z te jeho muziky unesenej nejsem, ale je mi "sytapicky" asi jako Baileymu (konecne sme se shodli :o)))
Re: mak
no dik za kompliment, ale kvuli tomu tady nejsme ;o) Jen me s**e, ze kdyz nekdo kritizuje kytaristu, kterej umi hrat rychle, tak je to podle nej hned "onanista", "kytarista bez vyrazu, bez vlastni tvare" - ja kdyz slysim Steva Vaie, Johna Petrucciho a kvanta dalsich, poznam je skoro po prvnim tonu a jestli nekdo tvrdi, ze je to vzdycky "hudba bez duse a bez napadu", taxi sedi na usich (a nebo nechce priznat, ze proste hrajou skvele. Proste dokazou svoji techniku vyuzit jako vyrazovej prostredek, ale nesnazi se ji zneuzivat... (jasne ze je spousta kytaristu, kteri jsou fakt jen "bezci", ale to by tam potom musel patrit treba i takovej Alan Hollsworth!!!) Ja treba uznavam spoustu kytaristu jejichz hudba se mi nelibi... ale proto netvrdim o nich, ze sou to nejaci bezci nebo lestici hmatniku... To je treba pripad Behunek - ja z te jeho muziky unesenej nejsem, ale je mi "sytapicky" asi jako Baileymu (konecne sme se shodli :o)))
[batty]
Re: jak jste ve skutecnosti rychly
No podle me je kazdej kytarista co se snazi hrat rychleji nez ja automaticky ONANISTAAAAAAA !!!:)))
Re: jak jste ve skutecnosti rychly
No podle me je kazdej kytarista co se snazi hrat rychleji nez ja automaticky ONANISTAAAAAAA !!!:)))
[batty]
Re: onanisti
".....kytarista bez vyrazu, bez vlastni tvare" - ja kdyz slysim Steva Vaie, Johna Petrucciho a kvanta dalsich..." tak to ja mit nuz v kapse tak se mi snad....ale to neni nic proti tomu kdyz nase slavna geetrojka hraje nejakej cover. Zrovna ted jsem je videl hrat La Grange a behal mi mraz po zadech jak do dokazou sprasit. Doufam, ze si Gibbons zrovna sedel na usich.
Re: onanisti
".....kytarista bez vyrazu, bez vlastni tvare" - ja kdyz slysim Steva Vaie, Johna Petrucciho a kvanta dalsich..." tak to ja mit nuz v kapse tak se mi snad....ale to neni nic proti tomu kdyz nase slavna geetrojka hraje nejakej cover. Zrovna ted jsem je videl hrat La Grange a behal mi mraz po zadech jak do dokazou sprasit. Doufam, ze si Gibbons zrovna sedel na usich.
[waffler]
Re:
LaGrange - fakt shit, ale co treba My Guitar Wants To Kill Your Mama nebo Goin' Down s Johnsonem? to dela originalum cest
Re:
LaGrange - fakt shit, ale co treba My Guitar Wants To Kill Your Mama nebo Goin' Down s Johnsonem? to dela originalum cest
[Sandon]
Re: batty + waffler
to kdyz JH coveroval Star Spangled Banner, to bylo lepsi co? :o))))))))))))
Re: batty + waffler
to kdyz JH coveroval Star Spangled Banner, to bylo lepsi co? :o))))))))))))
[batty]
Re: zajimavost z www.analogman.com
"Battery comparison: two identical NKT 275 pedals. Starts with Alkaline Duracell (twice), Cheap General Purpose type (twice) then Duracell (twice again) on a Les Paul. Listen to the high end change." http://www.mikepiera.com/samples/duracell2.mp3
Re: zajimavost z www.analogman.com
"Battery comparison: two identical NKT 275 pedals. Starts with Alkaline Duracell (twice), Cheap General Purpose type (twice) then Duracell (twice again) on a Les Paul. Listen to the high end change." http://www.mikepiera.com/samples/duracell2.mp3
[Lukas]
Re: sandon
ja vzdycky bral ten cover SS banneru jako joke vzniklej pri ladeni kytary behem koncertu ;)
Re: sandon
ja vzdycky bral ten cover SS banneru jako joke vzniklej pri ladeni kytary behem koncertu ;)
[banana]
Čau. Mohl by mi někdo pls poradit nějaký digitalni ef. ktery má v banku i pořádný fuzz(jako fuzzbox, ne nois gate). Sem proste noob. Dik
Čau. Mohl by mi někdo pls poradit nějaký digitalni ef. ktery má v banku i pořádný fuzz(jako fuzzbox, ne nois gate). Sem proste noob. Dik
[batty]
Re:
Banane, zadnej takovej neni. Jedinej multiefekt(ale ne-digitalni) co umi fuzz je Captain Coconut 2
Re:
Banane, zadnej takovej neni. Jedinej multiefekt(ale ne-digitalni) co umi fuzz je Captain Coconut 2