Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: feedback
[infernal]
feedback -
Nástroje
Zduř,
velmi rád používám zpětnou vazbu, hlavně při takových těch koncích písničk, kdy se nechá znít nějaký tón a ten pak nechám přejít do vazby, případně točím s kytarou a vazba přechází do jiného tónu, případně ještě páčím s treolem...víte co mám na mysli. Tohle se mi daří ve zkušebně velice dobře, mám tam nějaký shit zesák s bednou, ale jde to....N akoncertě však místo pěkně pomalu najíždějící vazby začne lkytary při natočení k aparátu pískat....je to snímačema , mebo aparátem, nebo akustickými vlastnostmi místnosti nebo vším....nebo????
feedback -

Zduř,
velmi rád používám zpětnou vazbu, hlavně při takových těch koncích písničk, kdy se nechá znít nějaký tón a ten pak nechám přejít do vazby, případně točím s kytarou a vazba přechází do jiného tónu, případně ještě páčím s treolem...víte co mám na mysli. Tohle se mi daří ve zkušebně velice dobře, mám tam nějaký shit zesák s bednou, ale jde to....N akoncertě však místo pěkně pomalu najíždějící vazby začne lkytary při natočení k aparátu pískat....je to snímačema , mebo aparátem, nebo akustickými vlastnostmi místnosti nebo vším....nebo????
Seznam příspěvků:
[Reno]
Re:
Sorry ze vytahuju takovy stary tema, ale. Lepsi nez duplithread. Chtel bych poradit na ovladani vazbiciho tonu...proste z kytary dostet jeden ton co bude vazbit menit u vazby ton (vysku). Skvelej priklad je treba zacatek Flying In A Blue Dream (Satch-G3), nebo taky z G3 konec po tap solu v Answers vod Vaie....Please poradte..
Re:
Sorry ze vytahuju takovy stary tema, ale. Lepsi nez duplithread. Chtel bych poradit na ovladani vazbiciho tonu...proste z kytary dostet jeden ton co bude vazbit menit u vazby ton (vysku). Skvelej priklad je treba zacatek Flying In A Blue Dream (Satch-G3), nebo taky z G3 konec po tap solu v Answers vod Vaie....Please poradte..
[Sandon]
Re:
infernale? kde ses? :o))
podle me univerzalni recept neexistuje, kazda kytara reaguje jinak a zalezi na aparatu, na prostoru atd atd. chce to zkouset a zkouset - menit smer otoceni kytary od repraku a vzdalenost (to sem ti pomoh, co? :o) ... nevim, jestli je nekdo schopnej udelat za kazdejch okolnosti vazbu o libovolne vysce...
Re:
infernale? kde ses? :o))
podle me univerzalni recept neexistuje, kazda kytara reaguje jinak a zalezi na aparatu, na prostoru atd atd. chce to zkouset a zkouset - menit smer otoceni kytary od repraku a vzdalenost (to sem ti pomoh, co? :o) ... nevim, jestli je nekdo schopnej udelat za kazdejch okolnosti vazbu o libovolne vysce...
[infernal]
Re: sandon
ja jo :-))))
....podle mne zalezi predevsim na snimacich a vyhuleni aparatu...kdyz je aparat dobre vyhuleny tak by to melo pekne vazbit vzdycky, pokuud nejsou nejake smejdacke snimace, ktere to zmeni v piskani. Rek bych ale, ze to co chce udelat, tedy kontrolovat "ton vazby" nejde. Vazbim celkem casto, ale zmena polohy kytary sice vliv na vysku ma, ale stoprocentne pokazde jinou - to bys musel vzdy stat presne ve stejnem koute zkusebnby se stejnym postojem a sklonem kytary a i tak by se ti to asi moc nedarilo nehlede na podiove pokusy pokazde v jinem akustickem prostoru. ALE AVSAK VSAK NYBRZ PROTOZE, mozna to co chces je delano jinak - jednak to muze delat E-BOW (vyhledej si to tady) nebo by to mohl byt treba SUSTAINIAC ci FERNANDES SUSTAINER, nebo by to mohlo jit v male mire prohybanim krku kytary za zpetne vazby, nebo by to mohl byt nejaka krabicka FEEDBACKER, nebo by to mozna slo udelat vazbou pomoci nejakeho multiefektu, ktery umi umely feedback a zaroven ovladat pitch treba noznim pedalem....anebo to udelali synteticky. NAPIS jim a zeptej se jich na to, je to zajimava vec.....
Re: sandon
ja jo :-))))
....podle mne zalezi predevsim na snimacich a vyhuleni aparatu...kdyz je aparat dobre vyhuleny tak by to melo pekne vazbit vzdycky, pokuud nejsou nejake smejdacke snimace, ktere to zmeni v piskani. Rek bych ale, ze to co chce udelat, tedy kontrolovat "ton vazby" nejde. Vazbim celkem casto, ale zmena polohy kytary sice vliv na vysku ma, ale stoprocentne pokazde jinou - to bys musel vzdy stat presne ve stejnem koute zkusebnby se stejnym postojem a sklonem kytary a i tak by se ti to asi moc nedarilo nehlede na podiove pokusy pokazde v jinem akustickem prostoru. ALE AVSAK VSAK NYBRZ PROTOZE, mozna to co chces je delano jinak - jednak to muze delat E-BOW (vyhledej si to tady) nebo by to mohl byt treba SUSTAINIAC ci FERNANDES SUSTAINER, nebo by to mohlo jit v male mire prohybanim krku kytary za zpetne vazby, nebo by to mohl byt nejaka krabicka FEEDBACKER, nebo by to mozna slo udelat vazbou pomoci nejakeho multiefektu, ktery umi umely feedback a zaroven ovladat pitch treba noznim pedalem....anebo to udelali synteticky. NAPIS jim a zeptej se jich na to, je to zajimava vec.....
[Reno]
Re: infernal
to vole....to je zas naky slozity....snimace smejdacky mam, ale s tim toho ted moc celkem neudelam. Ale to co chci presne vytvorit je na tom zacatku Flying In A Blue Dream z koncertu G3. Poslechnete si to a poradte jak na to. Satch si tam s tou vazbou vyslovene pohrava a ja to proste neumim :-(((
Re: infernal
to vole....to je zas naky slozity....snimace smejdacky mam, ale s tim toho ted moc celkem neudelam. Ale to co chci presne vytvorit je na tom zacatku Flying In A Blue Dream z koncertu G3. Poslechnete si to a poradte jak na to. Satch si tam s tou vazbou vyslovene pohrava a ja to proste neumim :-(((
[g.u.i.t.a.r.]
Re: All
No vazba dělaná pouze přikládáním kytary k repráku je dobrá ale i když to uplně vychcytáte nikdy to nevychytáte na 100%(asi). Ja osobně sem si koupil pro tento učel multiefekt Kork ax100g.to snad znáte a tím se vazba umělá ovládá uplně hladce pomocí pedálu expression.Stlačíte pedál trochu a chytne se klasická vazba předtím je teda potřeba zahrát trochu ton a podle něho se vygeneruje výška vazby přitlačíte li ještě na pedál víc, vazba chytne vibrato a efekt je ohromující.myslim že je to dobré žešení vazby.Já ted ale spíš sháním nějaký pedálek který by mi zvýšil nebo snížil tony o oktávu vyhlídl jsem si neco na stránách roland(boss) ale nevím jestli to je na to, menuje se to octaver oc-2.nemáte někdo zkušenosti???
Re: All
No vazba dělaná pouze přikládáním kytary k repráku je dobrá ale i když to uplně vychcytáte nikdy to nevychytáte na 100%(asi). Ja osobně sem si koupil pro tento učel multiefekt Kork ax100g.to snad znáte a tím se vazba umělá ovládá uplně hladce pomocí pedálu expression.Stlačíte pedál trochu a chytne se klasická vazba předtím je teda potřeba zahrát trochu ton a podle něho se vygeneruje výška vazby přitlačíte li ještě na pedál víc, vazba chytne vibrato a efekt je ohromující.myslim že je to dobré žešení vazby.Já ted ale spíš sháním nějaký pedálek který by mi zvýšil nebo snížil tony o oktávu vyhlídl jsem si neco na stránách roland(boss) ale nevím jestli to je na to, menuje se to octaver oc-2.nemáte někdo zkušenosti???
[metalistas]
Re: giutar
znovu ti pisu!!! Nestaci ti pitch shifter?? Je to efekt, ktery ke hranemu tonu pridava dalsi v jakemkoli intervalu...
Re: giutar
znovu ti pisu!!! Nestaci ti pitch shifter?? Je to efekt, ktery ke hranemu tonu pridava dalsi v jakemkoli intervalu...
[henry]
Re: guitar
Proč sháníš jinou krabici?Ten Korg co jsi si koupil to umí.Je třeba naprogramovat(zvolit) efekt Pitch-shifter v sekci pedal a vybereš si o kolik tónů chceš podladit, tzn. že když máš pedál v nulové pozici, máš naladěno normálně a jak ho stlačuješ, tak se ti plynule mění naladění kytary.Musíš samozřejmě dát mix původního a efektovaného signálu naplno ve prospěch efektovaného.Můžeš si vybrat jestli jí chceš nadladit nebo podladit.Je to vcelku v reálném čase,ale je tam cítit maličké zpoždění,než to procesor přepočítá.Pak je samozřejmě pitch v sekci AMB a nebo MOD(teď newim),kde to nelze takhle dělat,protože nejde nastavit full efektovanýho signálu,takže ti tam furt zní původní naladění se zvoleným podladěním(klasika pitch),zde ale můžeš použít fine tune na jemné rozladění,kdy za jeho použití dostaneš bohatou kytaru.To ale zas nejde v sekci pedal.
Re: guitar
Proč sháníš jinou krabici?Ten Korg co jsi si koupil to umí.Je třeba naprogramovat(zvolit) efekt Pitch-shifter v sekci pedal a vybereš si o kolik tónů chceš podladit, tzn. že když máš pedál v nulové pozici, máš naladěno normálně a jak ho stlačuješ, tak se ti plynule mění naladění kytary.Musíš samozřejmě dát mix původního a efektovaného signálu naplno ve prospěch efektovaného.Můžeš si vybrat jestli jí chceš nadladit nebo podladit.Je to vcelku v reálném čase,ale je tam cítit maličké zpoždění,než to procesor přepočítá.Pak je samozřejmě pitch v sekci AMB a nebo MOD(teď newim),kde to nelze takhle dělat,protože nejde nastavit full efektovanýho signálu,takže ti tam furt zní původní naladění se zvoleným podladěním(klasika pitch),zde ale můžeš použít fine tune na jemné rozladění,kdy za jeho použití dostaneš bohatou kytaru.To ale zas nejde v sekci pedal.
"RTFM !!!!!!!"
:-)))))
[henry]
Re: Reno
Tak tohle ti chlapče těžko někdo poradí,jak to máš dobře dělat.Satch je můj velkej oblíbenec a tu vazbu v tý skladbě velmi dobře znám a věř,že jsem ji jěště nenašel.Ani na tranďák ani na lampu.Prostě je tam strašně moc aspektů který to ovlivněj.Kytara,snímače,preamp,konec,bedna,místnost,ruce(a ty hlavně),atd.Co je ale jasný je to,že Satch má nastavenej obrovský množství Gainu.Někdo mi říkal,že hraje na nějaký maličký kombo,který má úplně vyhulený a pak to dělá tu jeho typickou křapku.
Re: Reno
Tak tohle ti chlapče těžko někdo poradí,jak to máš dobře dělat.Satch je můj velkej oblíbenec a tu vazbu v tý skladbě velmi dobře znám a věř,že jsem ji jěště nenašel.Ani na tranďák ani na lampu.Prostě je tam strašně moc aspektů který to ovlivněj.Kytara,snímače,preamp,konec,bedna,místnost,ruce(a ty hlavně),atd.Co je ale jasný je to,že Satch má nastavenej obrovský množství Gainu.Někdo mi říkal,že hraje na nějaký maličký kombo,který má úplně vyhulený a pak to dělá tu jeho typickou křapku.
[Sandon]
Re: henry
asi je jedno na co satch hraje :o)))), ale live pouziva 30th anniversary marshally jako konce (ve studiu pouziva nejaky stary kramy :o)))), leproboxy s greenbackama a jako hlavni zdroj zkresleni Boss DS-1 !!!!!
Re: henry
asi je jedno na co satch hraje :o)))), ale live pouziva 30th anniversary marshally jako konce (ve studiu pouziva nejaky stary kramy :o)))), leproboxy s greenbackama a jako hlavni zdroj zkresleni Boss DS-1 !!!!!
[Sandon]
Re:
btw - nevim jak na G3 nebo na tom poslednim zivaku, ale treba na Time Machine je ta uvodni vazba ve FITBD pustena ze sampleru/disku - ale rozhodne sem ho videl hrat to i opravdu live... ale neco jinyho je u komba ve zkusebne a neco jinyho pred nekolika 4x12 boxama a este kytarou v monitorech na velkym podiu...
Re:
btw - nevim jak na G3 nebo na tom poslednim zivaku, ale treba na Time Machine je ta uvodni vazba ve FITBD pustena ze sampleru/disku - ale rozhodne sem ho videl hrat to i opravdu live... ale neco jinyho je u komba ve zkusebne a neco jinyho pred nekolika 4x12 boxama a este kytarou v monitorech na velkym podiu...
[Sandon]
Re:
ja nerikam syntetika - na tom CD to bylo nasamplovany z puvodni desky :o) a tam to urcite nahral "rucne", to se nebojim :o)))) ale diky tomu disku/sampleru to znelo na koncertech VZDYCKY stejne :o))))
Re:
ja nerikam syntetika - na tom CD to bylo nasamplovany z puvodni desky :o) a tam to urcite nahral "rucne", to se nebojim :o)))) ale diky tomu disku/sampleru to znelo na koncertech VZDYCKY stejne :o))))
[g.u.i.t.a.r.]
Re: Metalistas and Henry
jo zkousel sem to moc mi vyhovuje pitchshifter když chci podladovat(ten zvuh jak když ste na velké ceně je nezapomenutelný) ale když nadladím směrem nahoru příjde mi ton velice takový nerealný možná je to kytarou nevím no..možná že kddyž si pohraju tak to z té krabice dostanu:)))díky za radu.
Re: Metalistas and Henry
jo zkousel sem to moc mi vyhovuje pitchshifter když chci podladovat(ten zvuh jak když ste na velké ceně je nezapomenutelný) ale když nadladím směrem nahoru příjde mi ton velice takový nerealný možná je to kytarou nevím no..možná že kddyž si pohraju tak to z té krabice dostanu:)))díky za radu.
[Sandon]
Re:
a taky je to tim principem, proste se ten zvuk kytary rozseka na malinky kousicky a ty se zrychlujou/zpomalujou - ve vysledku je slyset takovy to rusivy chveni zvuku - takze bud bude shifter moc pomalej a chveni maly, nebo rychlej, ale chveni velky... nebo monofonni a chveni minimalni :o))) ale nikdy to nebude uplne super. Ale ani analogovy octavery nejsou uplne bez much (a vetsinou umi jen oktavu dolu a jen zkreslenym zvukem - zase z principu funkce)!!! Tady uz opravdu zalezi na cene....
Re:
a taky je to tim principem, proste se ten zvuk kytary rozseka na malinky kousicky a ty se zrychlujou/zpomalujou - ve vysledku je slyset takovy to rusivy chveni zvuku - takze bud bude shifter moc pomalej a chveni maly, nebo rychlej, ale chveni velky... nebo monofonni a chveni minimalni :o))) ale nikdy to nebude uplne super. Ale ani analogovy octavery nejsou uplne bez much (a vetsinou umi jen oktavu dolu a jen zkreslenym zvukem - zase z principu funkce)!!! Tady uz opravdu zalezi na cene....
[harvey]
Re: infernal
Zkusenost s vazbou mam takovou ze se da kontrolovat ale jen castecne a stejne postupy nikdy nefunguji uplne stejne. Musim rict ze nejlepsi vazba ktera se mi kdy povedla byla na jolanu diamant s silenejma fero snimacema (hodne silny magnety, jedna civka) v kombinaci s vyhulenym ProCo Turbo Rat, Cry Baby WAH a lampova kopie marshalla. Hodne vazbe pomuze a da se i trochu ridit aniz by presla jen v hnusnej neartikulovanej hukot kdyz spojis kytaru s aparatem, doslova zapichnout hlavu kytary do repraku (ale ne propichnout, musis jemne :o) pak samozrejme zmena polohy kytary, bouchani do korpusu a pod. picovinky taky pomahaj, ale musis bejt furt spojenej s tou bednou.
Re: infernal
Zkusenost s vazbou mam takovou ze se da kontrolovat ale jen castecne a stejne postupy nikdy nefunguji uplne stejne. Musim rict ze nejlepsi vazba ktera se mi kdy povedla byla na jolanu diamant s silenejma fero snimacema (hodne silny magnety, jedna civka) v kombinaci s vyhulenym ProCo Turbo Rat, Cry Baby WAH a lampova kopie marshalla. Hodne vazbe pomuze a da se i trochu ridit aniz by presla jen v hnusnej neartikulovanej hukot kdyz spojis kytaru s aparatem, doslova zapichnout hlavu kytary do repraku (ale ne propichnout, musis jemne :o) pak samozrejme zmena polohy kytary, bouchani do korpusu a pod. picovinky taky pomahaj, ale musis bejt furt spojenej s tou bednou.
[tandel]
Re: harv
To na repracich nesměj bejt mřížky.:-)) To myslíš jako přímo do membrány jo? To bych rači oželel vazbu než sundat mřížky z repra. Jinak já na vazbu používám 60dB limiter. Je pravda že to bez signálu dost šumí a bručí a nesmím dávat tolik gainu. Jinak některý tóny zavazbim snadno a nějaký ne ani kdybych se pos ral.
Re: harv
To na repracich nesměj bejt mřížky.:-)) To myslíš jako přímo do membrány jo? To bych rači oželel vazbu než sundat mřížky z repra. Jinak já na vazbu používám 60dB limiter. Je pravda že to bez signálu dost šumí a bručí a nesmím dávat tolik gainu. Jinak některý tóny zavazbim snadno a nějaký ne ani kdybych se pos ral.
[harvey]
Re: tandel
ne, zase to nebylo tak doslova, nicmene mam prakticky overeny (a dokonce jsem to prave tehdy nekde i cetl) ze pokud je fyzickej mezi nastrojem, kterej rezonuje a aparatem kterej diky vazbe rezonuje taky, tak je prubeh te vazby lepsi, delsi a "vydatnejsi"
Re: tandel
ne, zase to nebylo tak doslova, nicmene mam prakticky overeny (a dokonce jsem to prave tehdy nekde i cetl) ze pokud je fyzickej mezi nastrojem, kterej rezonuje a aparatem kterej diky vazbe rezonuje taky, tak je prubeh te vazby lepsi, delsi a "vydatnejsi"
[infernal]
Re: harvey
...třeba jako že když kytaru napojíš na dřevěný kredenc, tak taky hraje hlasitěji, že :-))))) Ty vole, kdy jsem ty časy, když jsme s kámošem hráli duo na španělku a elektriku bez zesáku a já tu elektriku napokoval na skříň, aby zněla hlasitěji :-))))))))))))))))))))))))))))))))))
Re: harvey
...třeba jako že když kytaru napojíš na dřevěný kredenc, tak taky hraje hlasitěji, že :-))))) Ty vole, kdy jsem ty časy, když jsme s kámošem hráli duo na španělku a elektriku bez zesáku a já tu elektriku napokoval na skříň, aby zněla hlasitěji :-))))))))))))))))))))))))))))))))))
[harvey]
Re: infernal
jj, mas recht, ale musela to bejt poradna skrin z masivu, zadna drevotriska, jinak to melo hovno sustain a takovej dutej sound ... :o)))))))))))))))
ale s tou vazbou to fakt zkus, to nebyla prdel
Re: infernal
jj, mas recht, ale musela to bejt poradna skrin z masivu, zadna drevotriska, jinak to melo hovno sustain a takovej dutej sound ... :o)))))))))))))))
ale s tou vazbou to fakt zkus, to nebyla prdel
[Kinx]
Re:
po vcerejsim koncertu NIN se mi zastesklo po zpetne vazbe, ktere za zadnych okolnosti proste nemuzu docilit se svym aparatem a kytarama :( i kdyz si dam gain az do absurdna a docela nahlas tak to nejde uplne nejjednoduseji, podle me to bude hodne i reprakama (black shadow MS150 a altec 417-8H) - docela slusne se mi podarilo zavazbit na jedne nahravce s SGckem a m/b mark I ktery byl pripojeny k zadeklovanemu 2x12 kombu JCM 800 bez zesilovace (s G12M70) - ale to zas bylo nepouzitelne nahlas.
myslite ze pomuze nakopavadlo (tubescreamer) a nejaky box? vcera jsem se ze sol robina fincka (hral na neznamy apec s boxama marshall 1960AV) postavenych na vazbach malem rozbrecel jak to znelo nadherne - vim ze k takove dokonalosti se asi nedostanu, ale i tak to chci zkusit :)
Re:
po vcerejsim koncertu NIN se mi zastesklo po zpetne vazbe, ktere za zadnych okolnosti proste nemuzu docilit se svym aparatem a kytarama :( i kdyz si dam gain az do absurdna a docela nahlas tak to nejde uplne nejjednoduseji, podle me to bude hodne i reprakama (black shadow MS150 a altec 417-8H) - docela slusne se mi podarilo zavazbit na jedne nahravce s SGckem a m/b mark I ktery byl pripojeny k zadeklovanemu 2x12 kombu JCM 800 bez zesilovace (s G12M70) - ale to zas bylo nepouzitelne nahlas.
myslite ze pomuze nakopavadlo (tubescreamer) a nejaky box? vcera jsem se ze sol robina fincka (hral na neznamy apec s boxama marshall 1960AV) postavenych na vazbach malem rozbrecel jak to znelo nadherne - vim ze k takove dokonalosti se asi nedostanu, ale i tak to chci zkusit :)
[torst2]
Re: Kinx
Nejsem odborník za vazbu, ale někdy jí používám. Chce to dost středů a nejlepší je nespolehat se na vzdušnej přenos - opřu hlavu kytary o hranu boxu a vazba je jako víno !
Re: Kinx
Nejsem odborník za vazbu, ale někdy jí používám. Chce to dost středů a nejlepší je nespolehat se na vzdušnej přenos - opřu hlavu kytary o hranu boxu a vazba je jako víno !
[paax]
Re:
já zase vazbím převážně i s šíleně nastaveným delay... ten zvuk je prostě nenahraditelný. taky si občas pomáhám pokleknutím před bednu, vazba najede krásně pomalu, samozřejmě přitom ovládám její hlasitost i volumepedálem a tak si to reguluju... pak si přimáčknu i efekt s velkým fídbekem na delay... no, variant je hafo :-)
Re:
já zase vazbím převážně i s šíleně nastaveným delay... ten zvuk je prostě nenahraditelný. taky si občas pomáhám pokleknutím před bednu, vazba najede krásně pomalu, samozřejmě přitom ovládám její hlasitost i volumepedálem a tak si to reguluju... pak si přimáčknu i efekt s velkým fídbekem na delay... no, variant je hafo :-)
[Notorius]
Re: paax
POčkej, takže si přiklekneš před bednu, zároveň ovládáš volume pedálem hlasitost vazby a pak si ještě cosi přimáčkneš kamsi? To bych chtěl vidět. I když možná radši ne. :-D
Re: paax
POčkej, takže si přiklekneš před bednu, zároveň ovládáš volume pedálem hlasitost vazby a pak si ještě cosi přimáčkneš kamsi? To bych chtěl vidět. I když možná radši ne. :-D
[Kinx]
Re:
ja mam stredu fakt hodne, rikam si ze mozna kdybych mel repra co vic zkreslujou (V30 a spol) ve vetsi bedne tak by to slo lip, ale co jsem mel parkrat treba zminenou 1960Av pujcenou tak to tak moc nefungovalo. Finck delal nadherny vazby s kytarou pred boxem a mel pustenej delay, ale ne nijak extremne nastavenej. delsi cas a ne extra dlouhej feedback. gainu mel vic nez normalne pouzivam, hlavne charakter zvuku mel taky dost jinej
Re:
ja mam stredu fakt hodne, rikam si ze mozna kdybych mel repra co vic zkreslujou (V30 a spol) ve vetsi bedne tak by to slo lip, ale co jsem mel parkrat treba zminenou 1960Av pujcenou tak to tak moc nefungovalo. Finck delal nadherny vazby s kytarou pred boxem a mel pustenej delay, ale ne nijak extremne nastavenej. delsi cas a ne extra dlouhej feedback. gainu mel vic nez normalne pouzivam, hlavne charakter zvuku mel taky dost jinej
[paax]
Re: Notorius
Ze začátku když mi nechce vazba hned chytnout zakleknu před bednu, pak se postavím a jdu k volume pedálu. Ano, máš pravdu, jednou nohou ovládám volume pedál a druhou si primačkávám delay dle potřeby. Stav se někdy, až někde budeme hrát a rád ti to předvedu.
Re: Notorius
Ze začátku když mi nechce vazba hned chytnout zakleknu před bednu, pak se postavím a jdu k volume pedálu. Ano, máš pravdu, jednou nohou ovládám volume pedál a druhou si primačkávám delay dle potřeby. Stav se někdy, až někde budeme hrát a rád ti to předvedu.
[paax]
Re: Kinx
No, abych to upřesnil... ano, delší čas a na GT8 mám na CTRL pedálu ještě delay s extrémním fídbekem na díleji, taj stačí jen na 1s přimáčknout a vazba dostane krásný houslový tón. Jako každopádně to vyháním dílejem.
Je to asi i o charakteru vazby, mě se můj zvuk vazby právě hodně líbí.
Re: Kinx
No, abych to upřesnil... ano, delší čas a na GT8 mám na CTRL pedálu ještě delay s extrémním fídbekem na díleji, taj stačí jen na 1s přimáčknout a vazba dostane krásný houslový tón. Jako každopádně to vyháním dílejem.
Je to asi i o charakteru vazby, mě se můj zvuk vazby právě hodně líbí.
[Sandon]
Re: Kinx
Ja sem zase teprve nedavno docenil Sustainiac...ne ze bych ho teda mel, ale Collen z Def Leppard ho ma zaplej snad porad a v tech solech je to lahudka... A vazbit muzes i v noci u telky ;-)Akorat ta cena :-(
Re: Kinx
Ja sem zase teprve nedavno docenil Sustainiac...ne ze bych ho teda mel, ale Collen z Def Leppard ho ma zaplej snad porad a v tech solech je to lahudka... A vazbit muzes i v noci u telky ;-)Akorat ta cena :-(
[Somnium]
Re:
Feedbacker jsem měl originál Japan, neb kolem toho byl jeden čas docela humbuk a chtěl jsem to zkusit, ale není to nic extra... Zkreslení na nějaký indie rock třeba fajn, ale ta "zpětná vazba", kterou to dělá, zní dost uměle a neumím si představit použití tohohle ve více než jednom, dvou songách jako jednorázového efektu... Šel z domu :-)
Re:
Feedbacker jsem měl originál Japan, neb kolem toho byl jeden čas docela humbuk a chtěl jsem to zkusit, ale není to nic extra... Zkreslení na nějaký indie rock třeba fajn, ale ta "zpětná vazba", kterou to dělá, zní dost uměle a neumím si představit použití tohohle ve více než jednom, dvou songách jako jednorázového efektu... Šel z domu :-)
[torst2]
Re: Somnium
jasně, s DF-2 jsem absolvoval to samé. Ale vážně: Nezapoměli jste na obyčejný kompresor? mám v boardu UC100 od Behr. (BOSS CS2) a ten udělá se zkreslením takovej hukot, že je k neukočírování. akže se musí opatrně, aby z vazby nebylo jen pískání .
Re: Somnium
jasně, s DF-2 jsem absolvoval to samé. Ale vážně: Nezapoměli jste na obyčejný kompresor? mám v boardu UC100 od Behr. (BOSS CS2) a ten udělá se zkreslením takovej hukot, že je k neukočírování. akže se musí opatrně, aby z vazby nebylo jen pískání .
[paax]
Re:
DFko jsem měl kdysi taky, bylo to oničem... zvuk vazby byl chemický, není nad vazbu z lampáče.
Re:
DFko jsem měl kdysi taky, bylo to oničem... zvuk vazby byl chemický, není nad vazbu z lampáče.
[fbm]
Re:
poznámka k Sustainiacu, jak pise sandon ze nechce obetovat snimac, nemusi, verze Stealth Pro ma moznost aktivniho SC nebo HB (nebo prepinatelne oboji) a i kdyz jsem se toho taky obaval, tak kucííí zamakali (po customer feedbacku) a ty snimace hraji vyborne samy o sobe. Kdyz jsem delal ukazku vs. moje SD Vintage Rails, tak ani Oveliky Sandon nepoznal rozdil :)
Minuly tyden si to Sandon vyzkousel a byl spokojeny, srovnavali sme to i s ebow, a tam je to o necem jinem.... zvuk je odlisny a jde docilit jinych efektu pomoci ebow, takze kldine muzete pouzivat oba :)
Fernandes Sustainer se mi prave montuje to jine kytary, takze uvidime srovnani.
a oprasil bych tady starou vedomost, kdyz takove udelatka nebyly, tak to mistri mastili na vyhulene fuzzy, ted sem poslouchal Gilmoura a rikam si, ten smejd ma infinite sustain i bez sustaineru :) Napr. muj roztomily komixovy fuzz kacera Donalda (Biyang FZ-10) umi sustain natahnout o peknych par sekund. V kombinaci s kompresorem sem to jeste nezkousel.....
Re:
poznámka k Sustainiacu, jak pise sandon ze nechce obetovat snimac, nemusi, verze Stealth Pro ma moznost aktivniho SC nebo HB (nebo prepinatelne oboji) a i kdyz jsem se toho taky obaval, tak kucííí zamakali (po customer feedbacku) a ty snimace hraji vyborne samy o sobe. Kdyz jsem delal ukazku vs. moje SD Vintage Rails, tak ani Oveliky Sandon nepoznal rozdil :)
Minuly tyden si to Sandon vyzkousel a byl spokojeny, srovnavali sme to i s ebow, a tam je to o necem jinem.... zvuk je odlisny a jde docilit jinych efektu pomoci ebow, takze kldine muzete pouzivat oba :)
Fernandes Sustainer se mi prave montuje to jine kytary, takze uvidime srovnani.
a oprasil bych tady starou vedomost, kdyz takove udelatka nebyly, tak to mistri mastili na vyhulene fuzzy, ted sem poslouchal Gilmoura a rikam si, ten smejd ma infinite sustain i bez sustaineru :) Napr. muj roztomily komixovy fuzz kacera Donalda (Biyang FZ-10) umi sustain natahnout o peknych par sekund. V kombinaci s kompresorem sem to jeste nezkousel.....
[Somnium]
Re:
nejde mi teď zvuk, takže tvé video nemohu soudit, ale DF2 jak jsem psal již dříve je jenom taková hračka. Nedá se docílit přirozeného "muzikálního" feedbacku, prostě to udělá jen takové to strojové, chemicky znějící "hůůů" na danou notu, což se někomu může hodit, ale proti tomu, co jsem viděl za čarování se Sustainiacem apod., je to spíš taková výstřednost pro jednorázový efekt, neumím si představit mít to v pedalboardu...
Re:
nejde mi teď zvuk, takže tvé video nemohu soudit, ale DF2 jak jsem psal již dříve je jenom taková hračka. Nedá se docílit přirozeného "muzikálního" feedbacku, prostě to udělá jen takové to strojové, chemicky znějící "hůůů" na danou notu, což se někomu může hodit, ale proti tomu, co jsem viděl za čarování se Sustainiacem apod., je to spíš taková výstřednost pro jednorázový efekt, neumím si představit mít to v pedalboardu...
[torst2]
Re: Somnium
vždyť taky píšu - "hračka", ale nezní úplně blbě. Akust. feedback to není a nebude, ale umí to hození o oktávu, podle nastavení knobu Feedback. Mám v boardu bass synthesizer a ten udělá nekonešnej synthy tón. Což není vazba, ale prostě moog...,
Re: Somnium
vždyť taky píšu - "hračka", ale nezní úplně blbě. Akust. feedback to není a nebude, ale umí to hození o oktávu, podle nastavení knobu Feedback. Mám v boardu bass synthesizer a ten udělá nekonešnej synthy tón. Což není vazba, ale prostě moog...,
[fbm]
Re:
hned po namontovani sem to vyuzil, tohle to dela.... song NEW (6:09 - 6:26) http://bandzone.cz/forgottensilence
Re:
hned po namontovani sem to vyuzil, tohle to dela.... song NEW (6:09 - 6:26) http://bandzone.cz/forgottensilence
[Sandon]
Re:
Feedbacker jen nasmyckuje urcitej kousek zvuku z kytary a pripadne ho umi transponovat o oktavu vys...ale vysledek je fakt umelej. Spis si umim predstavit trochu experimenatlnejsi vyuziti, nez je simulace opravdove zpetne vazby... jako samostatna krabka jsou to vyhozeny prachy, jako dalsi ze 158987687 efektu v multaku, to je OK ;-)
Re:
Feedbacker jen nasmyckuje urcitej kousek zvuku z kytary a pripadne ho umi transponovat o oktavu vys...ale vysledek je fakt umelej. Spis si umim predstavit trochu experimenatlnejsi vyuziti, nez je simulace opravdove zpetne vazby... jako samostatna krabka jsou to vyhozeny prachy, jako dalsi ze 158987687 efektu v multaku, to je OK ;-)
[torst2]
Re: Sandon
Když nic jineho, je to DS-1 s další funkcí, kterou můžeš/nemusíš použít. A když seženeš kopii od Behr., nevyhodíš ani moc peněz.
Re: Sandon
Když nic jineho, je to DS-1 s další funkcí, kterou můžeš/nemusíš použít. A když seženeš kopii od Behr., nevyhodíš ani moc peněz.