Diskuse
Diskuse o hudebních stylech, kapelách, hudebních nástrojích, technice hry, aj.
Statistika: 6523 témat | 262 témat bez reakce | 217132 příspěvků | 0 příspěvků / 24 hod | přispělo 3118 uživatelů
Téma: Behringer série 100 - obecně
[kremator]
Behringer série 100 - obecně -
Nástroje > Efekty > Konkrétní modely
Podle toho, co se dá číst na netu jsou to sprosté kopie proslavených originálů. Zajímaly by mě vaše zkušenosti s těmito efekty - a to osobní, ne "jedna paní povídala".
Behringer série 100 - obecně -

Podle toho, co se dá číst na netu jsou to sprosté kopie proslavených originálů. Zajímaly by mě vaše zkušenosti s těmito efekty - a to osobní, ne "jedna paní povídala".
Seznam příspěvků:
[torst2]
Re: BOSS ?
Trochu bych poopravil rozšířenej názor, že Behr. jsou plasťáky a nevydržeji, kdežto BOSS je zaručená kvalita. Teď se mi dostal do ruky BOSS Metal zone, kterej měl po nevelkém nárazu odpálenej jeden knob. To jsou ty souosé ovladače. To by se u Behr. stá t nemohlo :)
Re: BOSS ?
Trochu bych poopravil rozšířenej názor, že Behr. jsou plasťáky a nevydržeji, kdežto BOSS je zaručená kvalita. Teď se mi dostal do ruky BOSS Metal zone, kterej měl po nevelkém nárazu odpálenej jeden knob. To jsou ty souosé ovladače. To by se u Behr. stá t nemohlo :)
[torst2]
Re: nové Behr
Co říkáte na tohle ? Zkoušel jste jí už někdo?
http://www.behringer.com/BSY600/index.cfm?lang=ENG
a tuhle? Je to jen lepší autowah?
http://www.behringer.com/FM600/index.cfm?lang=ENG
Prostě potřebuju dostat z kytary synthy zvuk, tak hledám něco levnějšího než Roland VG88. Tyhle krabky by mohly posloužit stejně, kvalita výrobků Behringer je přeci léty ověřená...... :))))))
Re: nové Behr
Co říkáte na tohle ? Zkoušel jste jí už někdo?
http://www.behringer.com/BSY600/index.cfm?lang=ENG
a tuhle? Je to jen lepší autowah?
http://www.behringer.com/FM600/index.cfm?lang=ENG
Prostě potřebuju dostat z kytary synthy zvuk, tak hledám něco levnějšího než Roland VG88. Tyhle krabky by mohly posloužit stejně, kvalita výrobků Behringer je přeci léty ověřená...... :))))))
[torst2]
Re: OD100
Koupil jsem za pakatel postarší Behr OD100, Overdrive Distortion (BOSS OS2). Docela příjemné překvapení. Krabka je dost jetá, lak místy odřen až na bílý bakelit, ale vše funkční, knoflíky s přiměřeně tuhým chodem, neprskaji, spínač spolehlivej. Zvuk je 1:1 BOSS, vím o čem mluvím, originál jsem v minulosti používal. Nechám ko v šuplíku pro případ, že bych potřeboval někdy klasickej overdrive k lampě, větší využití tenhle efekt asi nemá.
Co ty výšeuvedené 2 modely? Zajímal by mě váš názor.
Re: OD100
Koupil jsem za pakatel postarší Behr OD100, Overdrive Distortion (BOSS OS2). Docela příjemné překvapení. Krabka je dost jetá, lak místy odřen až na bílý bakelit, ale vše funkční, knoflíky s přiměřeně tuhým chodem, neprskaji, spínač spolehlivej. Zvuk je 1:1 BOSS, vím o čem mluvím, originál jsem v minulosti používal. Nechám ko v šuplíku pro případ, že bych potřeboval někdy klasickej overdrive k lampě, větší využití tenhle efekt asi nemá.
Co ty výšeuvedené 2 modely? Zajímal by mě váš názor.
[Kinx]
Re:
ja znam basovej synth od bosse, a z toho nejaky zajimavy zvuky lezou :) myslim ze jako srandakrabka by to mohlo poslouzit
Re:
ja znam basovej synth od bosse, a z toho nejaky zajimavy zvuky lezou :) myslim ze jako srandakrabka by to mohlo poslouzit
[torst2]
Re: Kinx
ale že je basovej neznamená, že je pouze pro basskytaru, že ne? Dá se použít i pro kytaru. Bass synth znamená, že dělá syntetickej basovej zvuk...
Re: Kinx
ale že je basovej neznamená, že je pouze pro basskytaru, že ne? Dá se použít i pro kytaru. Bass synth znamená, že dělá syntetickej basovej zvuk...
[torst2]
Re: Kinx
O co mi jde : Chtěl bych si zkusit zahrát na kytarovej synťák. Ale skutečnej synťák si kvůli tomu nekoupim, musel by bejt dělenej snímač, zásahy do kytary a td. Takže hledám jen obyč krabku (i za cenu, že nebude hrát polyfonně). Nejlepší by v tom případě byl Filter modeler od Line6, ale ten je přeci jen drahej, bazarově ho nikde nevidim. Takže bych zkusil některou z těhlech krabek. Nebo jinou, uvítám radu.
Re: Kinx
O co mi jde : Chtěl bych si zkusit zahrát na kytarovej synťák. Ale skutečnej synťák si kvůli tomu nekoupim, musel by bejt dělenej snímač, zásahy do kytary a td. Takže hledám jen obyč krabku (i za cenu, že nebude hrát polyfonně). Nejlepší by v tom případě byl Filter modeler od Line6, ale ten je přeci jen drahej, bazarově ho nikde nevidim. Takže bych zkusil některou z těhlech krabek. Nebo jinou, uvítám radu.
[torst2]
Re: BSY600
Tak už ho mám doma. Včera jsem ho vyzkoušel, docela milé překvapení. Čekal jsem, že z krabky poleze jen nějaké nepoužitelné bzíkání, vlny a točení. Teda, to je zastoupené v převážné většině. Ale mód 9 je celkem normální, melodickej, rovnej synthy zvuk. Totéž mód 5, ten je ještě navíc o oktávu nižší, zní ještě efektněji, prostě jako keyboard YAMAHA :) . Ještě ho vyzkoušim v kapele, ale už teď se mi zdá, že výstup je dostatečně hlasitej, takže problém s prosazením by neměl být. Jo, funkce Hold (podržení pedálu) je výborná. Můžeš pustit struny a krabice drží tón nekonečně dlouho. Prostě jako keyboard YAMAHA.
Re: BSY600
Tak už ho mám doma. Včera jsem ho vyzkoušel, docela milé překvapení. Čekal jsem, že z krabky poleze jen nějaké nepoužitelné bzíkání, vlny a točení. Teda, to je zastoupené v převážné většině. Ale mód 9 je celkem normální, melodickej, rovnej synthy zvuk. Totéž mód 5, ten je ještě navíc o oktávu nižší, zní ještě efektněji, prostě jako keyboard YAMAHA :) . Ještě ho vyzkoušim v kapele, ale už teď se mi zdá, že výstup je dostatečně hlasitej, takže problém s prosazením by neměl být. Jo, funkce Hold (podržení pedálu) je výborná. Můžeš pustit struny a krabice drží tón nekonečně dlouho. Prostě jako keyboard YAMAHA.
[torst2]
Re: BSY600
Jo, ještě nevýhody: Efekt je stavěnej primárně pro basu, takže kytarové tóny od cca H (struna E1, 7,poloha) už nevygeneruje. Jinak synťák je samozřejmě monofonní, jak zahraješ víc jak jeden tón, ozve se bordel. Zkoušel jsem připojit i starou basu, co mám doma, ale hrálo to s ní nějak blbě. Kytara zní líp...
Re: BSY600
Jo, ještě nevýhody: Efekt je stavěnej primárně pro basu, takže kytarové tóny od cca H (struna E1, 7,poloha) už nevygeneruje. Jinak synťák je samozřejmě monofonní, jak zahraješ víc jak jeden tón, ozve se bordel. Zkoušel jsem připojit i starou basu, co mám doma, ale hrálo to s ní nějak blbě. Kytara zní líp...
[torst2]
Re: fbm
Určitě jo. Ale čert aby se v těch jejich přezdívkách BOSSů vyznal !
Blues Overdrive bych tipoval na BOSS Blues driver, Overdrive OD 400 je novinka, ale mohlo by to být ono, ale taky by to moh být Boss OD-3..., Tube Overdrive OD100 bude asi nejblíž BOSS SD-1, Vintage tube overdrive TO800 bude Ibanez TS9. Takže muj odhad - OD 100.
Re: fbm
Určitě jo. Ale čert aby se v těch jejich přezdívkách BOSSů vyznal !
Blues Overdrive bych tipoval na BOSS Blues driver, Overdrive OD 400 je novinka, ale mohlo by to být ono, ale taky by to moh být Boss OD-3..., Tube Overdrive OD100 bude asi nejblíž BOSS SD-1, Vintage tube overdrive TO800 bude Ibanez TS9. Takže muj odhad - OD 100.
[torst2]
Re: Lukas
jasně, to by musel být na kytaře dělenej snímač. Monofonní synth je kompromis. Plnohodnotnej synťák jsem zavrh, pódiově (asi ani skladatelsky) bych ho neuživil. Jednoduchá krabička je možnost, jak donutit kytaru hrát kompletně umělým, nekytarovým zvukem.
Re: Lukas
jasně, to by musel být na kytaře dělenej snímač. Monofonní synth je kompromis. Plnohodnotnej synťák jsem zavrh, pódiově (asi ani skladatelsky) bych ho neuživil. Jednoduchá krabička je možnost, jak donutit kytaru hrát kompletně umělým, nekytarovým zvukem.
[torst2]
Re: Behringer Vintage Tube Monster VT999
... není to sice efekt z řady 100, takže omluva. Co o něm soudíte? Dá se brát jako "dospělý" kytarový preamp?
http://www.audiopro.cz/prodejni-katalog/muzikanti-a-djs/nastrojove-aparaty/nastrojove-efekty/vt-999.html
Re: Behringer Vintage Tube Monster VT999
... není to sice efekt z řady 100, takže omluva. Co o něm soudíte? Dá se brát jako "dospělý" kytarový preamp?
http://www.audiopro.cz/prodejni-katalog/muzikanti-a-djs/nastrojove-aparaty/nastrojove-efekty/vt-999.html
[kremator]
Re: torst2
Podle toho, co si pod tím pojmem představuješ? Podle mě ne, stejně jako bych tak nebral ani původní věc, které je to kopie.
Re: torst2
Podle toho, co si pod tím pojmem představuješ? Podle mě ne, stejně jako bych tak nebral ani původní věc, které je to kopie.
[fbm]
Re:
moje cerstva zkusenost s TO100, mechanicky je to MEGASHIT!!! :)
ale zadara, co uz.... zvukove sem jeste nezkousel :)
Re:
moje cerstva zkusenost s TO100, mechanicky je to MEGASHIT!!! :)
ale zadara, co uz.... zvukove sem jeste nezkousel :)
[vasek]
Re:
Vintage Tube Monster VT999 jsem měl a prodal jsem to. Zkreslení bylo moc uhlazený. Dost možná by šel použít na nějakej jinej nástroj, ale s kytarou mi tam prostě chyběly koule.
Re:
Vintage Tube Monster VT999 jsem měl a prodal jsem to. Zkreslení bylo moc uhlazený. Dost možná by šel použít na nějakej jinej nástroj, ale s kytarou mi tam prostě chyběly koule.
[rain]
Re:
Mám asi půl roku ladičku TU300. Ladí v pohodě, ale prolézá z ní při ladění jakýsi bordel do signálu, v bypasu je v pohodě (v rámci možností onoho ne/bypasu - žere signál asi tak jako SD1 a DS1 co mám taky). A ta modrá ledka mě natolik sr*la, že jsem ju přelepil lepící páskou.
Re:
Mám asi půl roku ladičku TU300. Ladí v pohodě, ale prolézá z ní při ladění jakýsi bordel do signálu, v bypasu je v pohodě (v rámci možností onoho ne/bypasu - žere signál asi tak jako SD1 a DS1 co mám taky). A ta modrá ledka mě natolik sr*la, že jsem ju přelepil lepící páskou.
[dolmar]
Re: rain
Mám stejnou ladičku a stejný postřeh, vyřešil jsem to tak že mám ve smyčce delay a equalizer a zapojil jsem ji na druhý výstup z delaye - takže mi jde kabel do ladičky, ale z ní už ne. Funguje to. Prostě jsem nechtěl mít tu ladičku v řetězci :-) A tu modrou ledku jsem musel začernit fixem (a to jsem před ni naletoval odpor), protože při ladění mě oslňovala. Taky se mi stává že mi ladička občas ukazuje G když zrovna neladím :-) Ale stačí do ní šťouchnout a přestane to :-)
Re: rain
Mám stejnou ladičku a stejný postřeh, vyřešil jsem to tak že mám ve smyčce delay a equalizer a zapojil jsem ji na druhý výstup z delaye - takže mi jde kabel do ladičky, ale z ní už ne. Funguje to. Prostě jsem nechtěl mít tu ladičku v řetězci :-) A tu modrou ledku jsem musel začernit fixem (a to jsem před ni naletoval odpor), protože při ladění mě oslňovala. Taky se mi stává že mi ladička občas ukazuje G když zrovna neladím :-) Ale stačí do ní šťouchnout a přestane to :-)
[kremator]
Re: torst2
Podle mě je to okopčené tohle, ale ve starší verzi:
http://www.musiccenter.cz/Ibanez-Tube-King-TK999HT/Kytarov%C3%A9-efektov%C3%A9-ped%C3%A1ly/:3:31473
čili zkreslovač s jednou lampou, což je málo.
fbm: Mechanicky šit, zvukově OK:)
Re: torst2
Podle mě je to okopčené tohle, ale ve starší verzi:
http://www.musiccenter.cz/Ibanez-Tube-King-TK999HT/Kytarov%C3%A9-efektov%C3%A9-ped%C3%A1ly/:3:31473
čili zkreslovač s jednou lampou, což je málo.
fbm: Mechanicky šit, zvukově OK:)
[kremator]
Re: vasek
To je možné - ale ani jedno nejde nazvat "dospělý lampový preamp", na což byl původní dotaz:)
Re: vasek
To je možné - ale ani jedno nejde nazvat "dospělý lampový preamp", na což byl původní dotaz:)
[torst2]
Re: DM100
Tahle kopie DS-1 hraje dobře s mým vintage Stratem. Když ale připojim Kramera s HB Duncanama, jsou ve zvuku nepřirozené attacky po úderu do strun. Jakoby v tu chvíly prolét nejprve čistý zvuk a teprv za ním začalo znít zkreslení. Po mírném ztažení volume na kytaře pazvuk zmizí. Dělá to i orig. DS-1 ?
Re: DM100
Tahle kopie DS-1 hraje dobře s mým vintage Stratem. Když ale připojim Kramera s HB Duncanama, jsou ve zvuku nepřirozené attacky po úderu do strun. Jakoby v tu chvíly prolét nejprve čistý zvuk a teprv za ním začalo znít zkreslení. Po mírném ztažení volume na kytaře pazvuk zmizí. Dělá to i orig. DS-1 ?
[Kinx]
Re: torst2
nepamatuju si ze by to taiwanska DS1 co jsem mel delala. jinak se stratem a mesou znela sama o sobe hezky, ale v kapele se ten zvuk absolutne neprosadil. s telecasterem a twinem to bylo o dost lepsi kupodivu
Re: torst2
nepamatuju si ze by to taiwanska DS1 co jsem mel delala. jinak se stratem a mesou znela sama o sobe hezky, ale v kapele se ten zvuk absolutne neprosadil. s telecasterem a twinem to bylo o dost lepsi kupodivu
[rain]
Re:
Dřív jsem DS1 používal jako hlavní zkreslovadlo - gain tak na 2/3, tone na 1/2 a pěkně to řezalo a dělalo dždždž :-) Teď mám gain na minimum a tone trochu stáhlé asi tak 1/3 a leze z toho při mezipolohách a stáhlém volume na kytaře takový jakože skoro fuzz zvuk. Chtělo by to ještě míň gainu.
Re:
Dřív jsem DS1 používal jako hlavní zkreslovadlo - gain tak na 2/3, tone na 1/2 a pěkně to řezalo a dělalo dždždž :-) Teď mám gain na minimum a tone trochu stáhlé asi tak 1/3 a leze z toho při mezipolohách a stáhlém volume na kytaře takový jakože skoro fuzz zvuk. Chtělo by to ještě míň gainu.
[torst2]
Re: rain
Už jsem přišel na to, v čem je chyba. Napájel jsem efekt orig. napaječem Ibanez, kterej dává přesně 9V. Ale pro Behr. je to podpětí a distortion ve špičkách propouští signál bez zkreslení. Tak jsem vyhrabal noname přepínací adaptér z elektropotřeb, nastavil na 12V a připojil. LEDka se hned veseleji rozzářila a DM100 začal kreslit tak jak má, bez nečistejch attacků. Takže doporučuju.
Re: rain
Už jsem přišel na to, v čem je chyba. Napájel jsem efekt orig. napaječem Ibanez, kterej dává přesně 9V. Ale pro Behr. je to podpětí a distortion ve špičkách propouští signál bez zkreslení. Tak jsem vyhrabal noname přepínací adaptér z elektropotřeb, nastavil na 12V a připojil. LEDka se hned veseleji rozzářila a DM100 začal kreslit tak jak má, bez nečistejch attacků. Takže doporučuju.
[havran]
Mohl byste mi, prosím, někdo torstův problém nějak blíže vysvětlit? Měl jsem za to, že když se do obvodu dodává napětí nižší, tak má ten obvod tendenci ke snazšímu přebuzení a naopak čím vyšší napětí v obvodu, tím vyšší headroom. Další věc, která mi vrtá hlavou je použití 9V baterky. Cožpak ta nedává 9V a časem nejspíš i trochu méně? Což není obvod navržený, aby správně fungoval i při takovém napětí? Vím, že zvláště zkreslovacím krabičkám trochu vyšší napětí sluší (mnohdy snášejí až 18V), ale měly by být schopné pracovat i s napětím nižším. No a nakonec, jakto že torstovi hůře zkreslovaly humbuckery notabene ve špičkách? Díky za osvětu.
Mohl byste mi, prosím, někdo torstův problém nějak blíže vysvětlit? Měl jsem za to, že když se do obvodu dodává napětí nižší, tak má ten obvod tendenci ke snazšímu přebuzení a naopak čím vyšší napětí v obvodu, tím vyšší headroom. Další věc, která mi vrtá hlavou je použití 9V baterky. Cožpak ta nedává 9V a časem nejspíš i trochu méně? Což není obvod navržený, aby správně fungoval i při takovém napětí? Vím, že zvláště zkreslovacím krabičkám trochu vyšší napětí sluší (mnohdy snášejí až 18V), ale měly by být schopné pracovat i s napětím nižším. No a nakonec, jakto že torstovi hůře zkreslovaly humbuckery notabene ve špičkách? Díky za osvětu.
[torst2]
Re: havran
Sorry, že furt plkám. Vysvětlit to samozřejmě neumím. Tak jen doplňující info - baterku jsem taky samozřejmě zkoušel. Jednak asi nebyla 100% plná, prostě napětí bylo výrazně nižší a prolézání čistých attacků větší. Na volitelném napaječi jsem procvakal napětí asi od 4,5 V do 12 V. Čím nižší napětí, tím horší zvuk. Jestli to není třeba otázka Bypassu. Že pži nedostatečné voltáži a silném signálu propouští čistej zvuk.
Re: havran
Sorry, že furt plkám. Vysvětlit to samozřejmě neumím. Tak jen doplňující info - baterku jsem taky samozřejmě zkoušel. Jednak asi nebyla 100% plná, prostě napětí bylo výrazně nižší a prolézání čistých attacků větší. Na volitelném napaječi jsem procvakal napětí asi od 4,5 V do 12 V. Čím nižší napětí, tím horší zvuk. Jestli to není třeba otázka Bypassu. Že pži nedostatečné voltáži a silném signálu propouští čistej zvuk.
[kremator]
Re:
Možná tam soudruzi z Číny osadili omylem špatný odpor, nebo je tam nějaký studeňák. Mě efekty od Uliho fungují perfektně jak na baterku, tak na 9V adaptér - TO800, EQ700.
Re:
Možná tam soudruzi z Číny osadili omylem špatný odpor, nebo je tam nějaký studeňák. Mě efekty od Uliho fungují perfektně jak na baterku, tak na 9V adaptér - TO800, EQ700.
[rain]
Re:
Když tak vzpomínám, tak jsem prakticky vždycky používal zdroj 12V - stabilizovaný, původně určený k anténnímu televiznímu předzesilovači. Pak jsem někde vyhrabal opět 12V 1000mA stabilizovaný zdroj od nějaké pravěké stolní kalkulačky (měla místo displeje digitrony či jak se tom nadává) a ten mám doteďka. Na baterky jedu zcela vyjímečně jenom doma.
Re:
Když tak vzpomínám, tak jsem prakticky vždycky používal zdroj 12V - stabilizovaný, původně určený k anténnímu televiznímu předzesilovači. Pak jsem někde vyhrabal opět 12V 1000mA stabilizovaný zdroj od nějaké pravěké stolní kalkulačky (měla místo displeje digitrony či jak se tom nadává) a ten mám doteďka. Na baterky jedu zcela vyjímečně jenom doma.
[Somnium]
Re: Napájení 9/12V
Řešení je jasné - je to jako u starších efektů Boss (HM-2 apod) - ty dělají echt to samé. Pokud nemáte orig adaptér, je třeba do nich pustit 12V místo 9, jinak jsou jak leklá ryba. Uli třeba napodobil nějaké to "vintage" zapojení. S 9V jsem to nezkoušel, ale s adaptérem je věc, jak jsem popsal výše. Princip neřeším, prostě je to tak.
Re: Napájení 9/12V
Řešení je jasné - je to jako u starších efektů Boss (HM-2 apod) - ty dělají echt to samé. Pokud nemáte orig adaptér, je třeba do nich pustit 12V místo 9, jinak jsou jak leklá ryba. Uli třeba napodobil nějaké to "vintage" zapojení. S 9V jsem to nezkoušel, ale s adaptérem je věc, jak jsem popsal výše. Princip neřeším, prostě je to tak.
[torst2]
Re: Závada
Další objev - uvedená závada - prolejzání čistých attacků - se objevuje při nižším napětí a PŘI STAŽENÉM KNOFLÍKU LEVEL na krabičce (cca na 1/2). Pak krabka hraje takhle blbě. Když dám Level na max., chyba ve zvuku, i při nižším napětí, zmizí. Když ještě k tomu přepnu na 12V, je zvuk nejlepší.
Re: Závada
Další objev - uvedená závada - prolejzání čistých attacků - se objevuje při nižším napětí a PŘI STAŽENÉM KNOFLÍKU LEVEL na krabičce (cca na 1/2). Pak krabka hraje takhle blbě. Když dám Level na max., chyba ve zvuku, i při nižším napětí, zmizí. Když ještě k tomu přepnu na 12V, je zvuk nejlepší.
[kremator]
Re: Somnium
To bych právě neřekl, podle mě to bude vadný kousek. Mám dva pedály z téhle série a pár jsem jich zkoušel (DM100 ale ne) a všechny se chovaly mravně i na 9V adaptér, zkoušel jsem co mi přišlo pod ruku, takže i spínané a nestabilizované. V pohodě.
Re: Somnium
To bych právě neřekl, podle mě to bude vadný kousek. Mám dva pedály z téhle série a pár jsem jich zkoušel (DM100 ale ne) a všechny se chovaly mravně i na 9V adaptér, zkoušel jsem co mi přišlo pod ruku, takže i spínané a nestabilizované. V pohodě.
[torst2]
Re: kremator
Souhlasim. Já mám kromě DM100 ještě chorus, kompressor, Bass Synth, Metal Zone copy, Ovsrdr/Dist Od100, GDI21 a blbne jen DM100. No neva, mám ho spíš na doma, prostě mussim hrát s Lenel naplno.
Re: kremator
Souhlasim. Já mám kromě DM100 ještě chorus, kompressor, Bass Synth, Metal Zone copy, Ovsrdr/Dist Od100, GDI21 a blbne jen DM100. No neva, mám ho spíš na doma, prostě mussim hrát s Lenel naplno.
[torst2]
Re: Slávek Šámal recenze
Tady je celkem fundovanej test krabiček 100. SŠ tam popisuje i ten "můj" problém s Distort. modelerem DM100. Je to prostě obecná vlastnost týhle krabky.
http://www.cybermuff.cz/music/testy/krabicky1.htm
Re: Slávek Šámal recenze
Tady je celkem fundovanej test krabiček 100. SŠ tam popisuje i ten "můj" problém s Distort. modelerem DM100. Je to prostě obecná vlastnost týhle krabky.
http://www.cybermuff.cz/music/testy/krabicky1.htm
[majk]
Re:
z recenze na TO100 na harmony central:
Reliability : 2
I seriously doubt anyone could depend on this low budget OD. Mine came with the worst feeling pots I have ever seen and the housing feels like a cheap squirt gun that you might find at the dollar store.
It gets a "2" because since I never use it & it still works.
... takovej mam a priori dojem ze vsech veci od behringeru, nejen krabicek :)
Re:
z recenze na TO100 na harmony central:
Reliability : 2
I seriously doubt anyone could depend on this low budget OD. Mine came with the worst feeling pots I have ever seen and the housing feels like a cheap squirt gun that you might find at the dollar store.
It gets a "2" because since I never use it & it still works.
... takovej mam a priori dojem ze vsech veci od behringeru, nejen krabicek :)
[1138]
Re:
Dotaz na majitele stovkovych ULIhrasku:
Pokud je efekt kompletne zapojen vcetne adapteru a ten se vypne ze zdi, v jakem stavu bude efekt po opetovnem pripojeni napeti ?
Bude aktivni, v bypassu nebo to zavisi na dalsich velicinach (stav pred prerusenim napajeni, teplota, tlak, rosny bod...) ?
Diky
Re:
Dotaz na majitele stovkovych ULIhrasku:
Pokud je efekt kompletne zapojen vcetne adapteru a ten se vypne ze zdi, v jakem stavu bude efekt po opetovnem pripojeni napeti ?
Bude aktivni, v bypassu nebo to zavisi na dalsich velicinach (stav pred prerusenim napajeni, teplota, tlak, rosny bod...) ?
Diky
[Abu]
Re: 1138
Moje zkusenost je - jak ktera krabicka. Konkretne tremolo UT-100, delay EM-600 a acc.sim. AM-100 se pokazde "samy zapnou", zatimco chorus CC-100 zustane v bypasu a phaser VP-1 zustane tak jak byl pred vypnutim (ma mechanickej prepinac).
Re: 1138
Moje zkusenost je - jak ktera krabicka. Konkretne tremolo UT-100, delay EM-600 a acc.sim. AM-100 se pokazde "samy zapnou", zatimco chorus CC-100 zustane v bypasu a phaser VP-1 zustane tak jak byl pred vypnutim (ma mechanickej prepinac).
[1138]
Re:
Dik Abu,
uvazoval jsem nad EM-600 (umi fajn spinu) a DD-600 (snadnejsi tap), ale nakonec to bude zeleznej Akai HeadRush, kdyz jsou ty vanoce...
Re:
Dik Abu,
uvazoval jsem nad EM-600 (umi fajn spinu) a DD-600 (snadnejsi tap), ale nakonec to bude zeleznej Akai HeadRush, kdyz jsou ty vanoce...
[Abu]
Re: 1138
Me ta EM-600 moc nenadchla, mel jsem ji na pedalboardu asi tejden a pak tam sel zpatky prastarej Boss.
Ten Akai vypada jako moc pekna hracka (akorat ja stejne delay moc neuziju, takze takovahle masina by pro me byla zbytecny luxus).
Re: 1138
Me ta EM-600 moc nenadchla, mel jsem ji na pedalboardu asi tejden a pak tam sel zpatky prastarej Boss.
Ten Akai vypada jako moc pekna hracka (akorat ja stejne delay moc neuziju, takze takovahle masina by pro me byla zbytecny luxus).
[torst2]
Re: Behr. vs. BOSS
Zcela čerstvá zkušenost. Našel jsem staré ukázkové tracky, které jsem si pořídil z originálů BOSS OS2 a BOSS MT2. Obojí mám v kopiích Behringer. Tak jsem sed s kytarou k PC a začal nahrávat ve snaze udělat na plasťácích zvuky BOSSů. Nepodařilo se mi to téměř nikdy. Je samozřejmě velká podobnost, jasně, ale nikdy to není ono, ten rozdíl je evidentní ! Snad jen u čistého, slabého nakopávacího Overdrive jsou OS2 a OD100 totožné. Jinak je ale vždy BOSS ostřejší, neučesanější, bzučivější (takže k domácímu kombíčku seš může líp hodit Behr.). Je to vidět i na tvaru křivky. BOSS je rozmanitá, Behr. zarovnanější. BHG je prostě plastovej nejen povrchem, ale i zvukem, zvlášť u Metal zonu se to projevuje mimořádně! To jsem nečekal. Nikdy mě nenapadlo přímo srovnávat, věřil jsem, že jde o totožná zapojení v jiných kastlích. Ale všechno je jinak ! Mám v boardu i BHG Chorus, Bassynth a Kompressor. Častěji používám jen ten chorus. Tak možná zkusim vyměnit za orig.
Obdobný rozdíl jsem shledal u Vamp2 vz. POD2. Tam jsem porovnával hned zkraje a rozdíl byl v podstatě tentýž. Takže pozor. Zase jedno dogma, které padlo ...
Re: Behr. vs. BOSS
Zcela čerstvá zkušenost. Našel jsem staré ukázkové tracky, které jsem si pořídil z originálů BOSS OS2 a BOSS MT2. Obojí mám v kopiích Behringer. Tak jsem sed s kytarou k PC a začal nahrávat ve snaze udělat na plasťácích zvuky BOSSů. Nepodařilo se mi to téměř nikdy. Je samozřejmě velká podobnost, jasně, ale nikdy to není ono, ten rozdíl je evidentní ! Snad jen u čistého, slabého nakopávacího Overdrive jsou OS2 a OD100 totožné. Jinak je ale vždy BOSS ostřejší, neučesanější, bzučivější (takže k domácímu kombíčku seš může líp hodit Behr.). Je to vidět i na tvaru křivky. BOSS je rozmanitá, Behr. zarovnanější. BHG je prostě plastovej nejen povrchem, ale i zvukem, zvlášť u Metal zonu se to projevuje mimořádně! To jsem nečekal. Nikdy mě nenapadlo přímo srovnávat, věřil jsem, že jde o totožná zapojení v jiných kastlích. Ale všechno je jinak ! Mám v boardu i BHG Chorus, Bassynth a Kompressor. Častěji používám jen ten chorus. Tak možná zkusim vyměnit za orig.
Obdobný rozdíl jsem shledal u Vamp2 vz. POD2. Tam jsem porovnával hned zkraje a rozdíl byl v podstatě tentýž. Takže pozor. Zase jedno dogma, které padlo ...
[fbm]
Re:
porovnaval si to na te preklizce ktera nejde poznat od origo LP? ;)
ne vazne, muze byt a nemusi, melo by se to projevit v levnych soucastkach, ale ani Boss se nepretrhne ze,
ted mam zrovna ohlas od Tonyho, ktery je nadseny z Behringer Vibrata a je to prej jediny efekt ktery ma dvakrat :)
Re:
porovnaval si to na te preklizce ktera nejde poznat od origo LP? ;)
ne vazne, muze byt a nemusi, melo by se to projevit v levnych soucastkach, ale ani Boss se nepretrhne ze,
ted mam zrovna ohlas od Tonyho, ktery je nadseny z Behringer Vibrata a je to prej jediny efekt ktery ma dvakrat :)
[torst2]
Re: fbm
Když se člověk vzpamatuje z prvotního šoku a deziluze, podívá se na věc střízlivě. Každá mince 2 strany, nevylévat vaničku i s dítětem. Někdo třeba tvrdí, že Behr. Jsou i lepší než předloha. Tak u MT-2 to fakt neplatí. Tam je té umělosti vagón ! „Vietnamskej magneťák.“ Ale u OD100 (Overdr/Dist. OS-2) to tak vlastně je. U originálu mi vadila ta ostrost a bzučivost. Čekal jsem kombinaci SD1 a DS1, a místo distortionu jsem našel suchej, dunivej Fuzz. Hrál jsem na tranz. combo, tam ta ostrost vylezla. Pak jsem najel na Ibanez Metalcharger, kterej byl daleko pružnější, kulatější, (l)ampovější. K Soltonu přijatelnější. No a zkreslovače Behr. maj nakročeno tímhle směrem. Vytáh jsem Digitech EX7, kterej osahuje simulace jako DF-7 (Distortion faktory). MT-2 na něm taky neudělám, EX7 má jen jednu tón. clonu. Ale třeba simulace DS-1 na něm zní právě ostřeji než u mé Behr. DM100. Další důkaz. (Digitechum tu nápodobu věřim víc než Behringerum). Tak jsem na něm naladil TS9 a Behr. OD100 při ovladačích na 0 zní stejně. Při vyšších zkresleních je zpěvnější, sytější než původní OS-2. Behringery jsou prostě zakulacenější, což třeba Overdrivum svědčí , u vyšších zkreslení je to ale problematické, viz tragickej UM300(MT-2). UM300 a DM100 půjdou z domu, EX7 je zastoupí bohatě. Je trochu nepraktickej a velkej, ale zase můžu sešlápnutím pedálu aktivovat Uni Vibe, což je hendrixárna jako dělo!
Re: fbm
Když se člověk vzpamatuje z prvotního šoku a deziluze, podívá se na věc střízlivě. Každá mince 2 strany, nevylévat vaničku i s dítětem. Někdo třeba tvrdí, že Behr. Jsou i lepší než předloha. Tak u MT-2 to fakt neplatí. Tam je té umělosti vagón ! „Vietnamskej magneťák.“ Ale u OD100 (Overdr/Dist. OS-2) to tak vlastně je. U originálu mi vadila ta ostrost a bzučivost. Čekal jsem kombinaci SD1 a DS1, a místo distortionu jsem našel suchej, dunivej Fuzz. Hrál jsem na tranz. combo, tam ta ostrost vylezla. Pak jsem najel na Ibanez Metalcharger, kterej byl daleko pružnější, kulatější, (l)ampovější. K Soltonu přijatelnější. No a zkreslovače Behr. maj nakročeno tímhle směrem. Vytáh jsem Digitech EX7, kterej osahuje simulace jako DF-7 (Distortion faktory). MT-2 na něm taky neudělám, EX7 má jen jednu tón. clonu. Ale třeba simulace DS-1 na něm zní právě ostřeji než u mé Behr. DM100. Další důkaz. (Digitechum tu nápodobu věřim víc než Behringerum). Tak jsem na něm naladil TS9 a Behr. OD100 při ovladačích na 0 zní stejně. Při vyšších zkresleních je zpěvnější, sytější než původní OS-2. Behringery jsou prostě zakulacenější, což třeba Overdrivum svědčí , u vyšších zkreslení je to ale problematické, viz tragickej UM300(MT-2). UM300 a DM100 půjdou z domu, EX7 je zastoupí bohatě. Je trochu nepraktickej a velkej, ale zase můžu sešlápnutím pedálu aktivovat Uni Vibe, což je hendrixárna jako dělo!